#sedmý díl

337 21 0
                                    

Šli jsme nočním Londýnem, ale mě se to nějak nelíbilo a hned jak jsem se otočil věděl jsem proč.

*Harry*
Viděl jsem Louisův pohled a taky jsem se otočil. Viděl jsem obrovskou horu svalů, ta hora svalů byl můj ex."Ale, ale takže už si necháváš znásilňovat zadek někým jiným smál se mi a mě se chtělo brečet. Louis mě objal pevněji a já jsem se k němu víc tulil"Neumíš mluvit nebo co"křičel a smál se zároveň. Hlasitě jsem polkl"Jo už mám někoho jiného a jsem s ním šťastný " řekl jsem už relativně pevně. Zasmál se a dal Louisovi pěstí, Louis se jen oklepal a vrhl se na něj, byl sice menší ale o hodně agresivnější, mlátil do něj hlava nehlava. Když už se Louis zvedl měl roztržený ret a monokl"L-Louisi promiň moc mě to mrzí je to moje vina"drmolil jsem jak rychle to šlo.

*Louis*
Ten chudinka se tak moc bál že mi nezbylo nic jiného než se o něj poprat.   Skočil jsem na toho debila a ten hned spadl k zemi . Když se vzpamatoval dal mi ránu, ale to mě vyprovokovalo ještě víc, začal jsem ho mlátit vší silou, když jsem uznal že mu to štačí zvedl jsem se a přešel zpět k Harrymu. Hazz se mi hned začal omlouvat, vzal jsem jeho hlavu mezi dlaně a políbil jsem tak lehce jak jen to šlo. "Harry to je v pořádku kvůli tobě a tvému bezpečí bych se pral od rána do večera"jen se na mě pousmál a taky mě políbil. Cestou domů se ke mě tiskl ještě pevněji, nechápu jak se k tomu milému, přítulnému stvoření někdo mohl chovat tak blbě že by ho opustil . Harryho srdce je tak velké je schopný odpustit téměř cokoliv ale tomuhle odpustit nedokázal. Došli jsem ke mě domů, kde jsem Harryho chytil do náruče a odnesl ho do postele"Hezky si odpočiň dobře lásko"lehce pokýval a zachumlal se do mého trička které leželo vedle něj. Svlékl jsem si oblečení a jen v boxerkách jsem si lehl vedle mého nevinného miláčka. "Lou hrozně mě to mrzí"zase se začal omlouvat."Hazz to je v pořádku už jsem ti to říkal"políbil jsem ho do jeho sametových vlasů. Usmál se a začal si sundavat džíny a košili, takže jsme oba leželi jen v boxerkách,přitulil se ke mě a hlavu si schoval na mé hrudi."On ti ublížil že jo"koukl mi do očí a chvíli nic neříkal. Nechal jsme mu tolik času kolik potřeboval,začal brečet chtěl jsem ho uklidnit ale on hned začal mluvit "Byl jsem jím hrozně poblázněný.Několikrát mě zbil ale stále jsem mu odpouštěl.Jenže jednou se opil a znásilnil mě "sotva to dořekl začal brečet na plno. Utřel jsem mu slané slzyčky a pomalinku jsem mu začal líbat čelist, pak krk a klíční kosti. Začal vzdychat mé jméno, zvedl jsem hlavu a usmál se na něj. "Harry já tě tak moc miluju" zavrněl jsem mu do ouška pod které jsem ho políbil.

Takže už víte koho kluci potkali a Louis se ukázal jako správný přítel a za svou lásku se popral.Snad se vám díl líbil a budete číst i další díly.

Kamarád nebo vícKde žijí příběhy. Začni objevovat