Nechtělo se mi do školy. Hlavně kvůli Stilesově partě. Neměla jsem náladu je vidět, ale že jsem nemocná nevyšlo. Vlkodlaci májí težký život.
Před školou jsem uviděla Stilese, jak na někoho čeká. Že bych ta šťastná byla já? Prošla jsem kolem něho a zmizela v davu lidí. Naneštěstí jsem měla s Dashem chemii. Dívala jsem se do stolu a nikoho nevnímala. V chemii musel každý sedět sám. Ani mě nepřekvapilo, že si Dash sednul přede mě.
,,Čau," otočil se na mě. Jen jsem se na něj podívala. ,,Včera byl dobrej úplněk, co?" nenechal se odbít. ,,Hele, Dashi. Ty víš kdo co jsem já, já vím co si ty. Takže nebudeme hrát žádný divadlo, okay?" ,,Fajn," řekl a zvedl ruce jako když se vzdává. Celá hodina byla v pohodě až na konec. ,,Příští měsíc mi odevzdáte projekty. Ve dvojicích vypracujete vámi zadaný úkol. Vy v poslední řadě máte před sebou partnery a tak dále. Uvidíme se příští hodinu," s tím se zvedla a odešla. Podívala jsem se před sebe na Dashe, který se na mě otočil a zářivě se usmál. ,,Vypadá to, že mi dva jsme si souzení." ,,Myslím, že tohle by si měl říkat svý holce."
Na obědě mě čekala Sidney. ,,Ahoj," pozdravila mě. Ignorovala jsem jí. ,,Jsi v pohodě?" zeptala se starostlivě. ,,Hele," naštvaně jsem se k ní otočila," už mě nemusíš dál hlídat. Ty seš čarodějka a já jsem vlkodlak, super všichni všechno vědí. Můžeš mi dát už konečně pokoj?" Sidney se na mě strnule dívala. Zabloudila jsem pohledem za ní, kde seděli Dash, Nate a Beth. Podle všeho jim Dash překládal všechno co jsem řekla.
Ježiši, to jsou takový šmíralové.
,,A mimochodem," mrkla jsem na Sidney," zkroť si kluka nebo by to mohl odskákat."
I když jsem měla ještě dvě hodiny vykašlala jsem se na to a ze školy vypadla. ,,Už tě škola nebaví co?" uslyšela jsem za sebou. Myslela jsem si že to je Stiles, ale místo něho tam stál kluk se světle hnědýma vlasy a modrýma očima. ,,Koho by bavila?" ,,Tebe očividně ne," odpíchl se od auta o které byl opřený a stoupnul si přede mě. ,,Dylan." ,,Lia."
,,Takže," cítila jsem se s ním trochu nejistě," ty už do školy nechodíš?" Dylan se zasmál. ,,Už 5 let, naštěstí." ,,Už můžeme Dylane," uslyšela jsem za sebou. Otočila jsem se a všimla si Stilese. ,,Lio, čau," zasekl se na místě. ,,Lio, tohle je -" ,,Dylan," přerušila jsem ho. Stiles se podíval ze mě na Dylana. ,,Vy dva se už hádám znáte." Oba jsme přikývli.
,,Pojedeme Stilesi?" Oba dva nastoupili do jeepu a odjeli. Kdo je sakra ten kluk?
Ahoj
sorry že jsem nepřidala další díl, ale měla jsem moc práce se školou a když jsem měla čas tak nám blokli internet ale jsem zpátky!! 3:)
ČTEŠ
Beauty and The Beast
ParanormalVšichni známe pohádku o Krásce a zvířeti, ale co když je všechno naopak? Lia S. Wolf- vlkodlačice, kterou pronásledují hotové noční můry z minulosti Stiles Wilkes - kluk, který se snaží dokončit další ročník, ale stěžují mu to kamarádi vlkodlaci 12...