Vstala jsem a hned si dala vlasy do gumičky. Seběhla jsem dolů a obula si červené conversky. Máma mi podala pití a já ho zasunula do tašky. Nasadila jsem si sluneční brýle a naposledy se podívala do zrcadla vedle dveří.
Barva conversek mi zvýraznila černé džíny a černé tričko. Ještě jsem si oblíkla černo-červenou košili a vyšla z domu. Škola byla od domu asi půl hodiny a měla zvláštní odstín oranžové. Vešla jsem do školy zatím nepovšimnutá a zamířila do ředitelny. ,,Dále'' ozvalo se zevnitř. Podívala jsem se na kliku a vešla. Ředitelka na mě vzhlídla od papírů a vstala. ,,Vy jste určitě Lia Wolf,'' podala mi ruku. Podívala jsem se na její ruku a potřásla si s ní. Ředitelka mi pokynula abych se posadila. Zazvonilo na první hodinu a hluk na chodbě utichl. Ředitelka chvíli něco hledala ve stole a pak vytáhla stoh papírů. ,,Tady,'' podala mi je,'' dej to mamce, aby ti to podepsala.'' Podívala jsem se na formuláře a schovala je do tašky. Ředitelka vstala a přešla ke dveřím. ,,Pojď, doprovodím tě do třídy,'' usmála se na mě.
Ředitelka zaklepala a vešla. Já zůstala stát na chodbě. Pokynula všem aby se posadili a řekla: ,,Chtěla bych vám představit vaší novou spolužačku.'' Ukázala na mě do chodby. Neochotně jsem vykročila do třídy i když bych nejradši hned utekla. Postavila jsem se před třídu. Ředitelka rychle odešla a všichni přesunuli pozornost na mě. Všichni si začali něco povídat. Samozřejmě o mě. Učitelka se na mě usmála a řekla: ,,Tak, nechtěla bys nám o sobě něco říct?'' Podívala jsem se na ní s pozvednutým obočím: ,,Ani ne.'' ,,Tak si běž támhle sednout,'' ukázala úplně dozadu. Sedla jsem si a nespouštěla oči z tabule.
Hned jak zazvonilo nakonec vyučování vyběhla jsem ze třídy mezi prvníma. Šla jsem rychlostí Flashe ke svý skříňce - ať konečně můžu vypadnout - když do mě někdo vrazil. Spadla jsem na zadek a ten, co do mě vrazil taky. Podívala jsem se na něho naštvaně a zvedla se. ,,Díky,'' řekla jsem naštvaně a oprášila si zadek. ,,Promiň,'' zamumlal ten kluk a začal sbírat učebnice co mu vypadly. Podala jsem mu matiku co byla nejblíž mě. Usmál se na mě. ,,Stilesi pohni!" ozvalo se za náma. Otočila jsem se a uviděla černovlasýho kluka co netrpělivě přešlapoval. Než sem se nadála kluk - Stiles - už byl pryč. Potřásla sem nad tím hlavou a šla domů.
Sorry za tak pozdní díl, ale nebyl čas a ani jsem si nemyslela že by to někdo četl.
ČTEŠ
Beauty and The Beast
ParanormalVšichni známe pohádku o Krásce a zvířeti, ale co když je všechno naopak? Lia S. Wolf- vlkodlačice, kterou pronásledují hotové noční můry z minulosti Stiles Wilkes - kluk, který se snaží dokončit další ročník, ale stěžují mu to kamarádi vlkodlaci 12...