Hned jak jsem vstoupila na hřiště jsem uviděla kluky, jak běhají do kola. Dash běžel vedle Stilese a něco mu říkal. Sedla jsem si na tribunu a ,,zapnula" vlkodlačí sluch. Dash zrovna doříkával větu: ,,A má pěknej zadek." Stiles se na něho podíval výrazem, že ho chce zabít. ,,Čau," uslyšela jsem vedle sebe. Zapomněla jsem na Dashe a Stilese a obrátila se k Sidney a Beth.
,,Čau," řekla jsem jim a pokusila se o úsměv. ,,Můžeme?" zeptala se Beth. Chvíli jsem přemýšlela o čem to mluví, když ukázala na místo vedle mě. ,,J-jasně," řekla jsem a dala batoh na zem. Beth si sedla napravo a Sidney nalevo. Připadala jsem si jako v pasti. Zadívala jsem se znova na kluky, kteří dokončovali páté kolečko. Dash doběhl s úsměvem, ale Stiles vypadal že každou chvíli dostane astmatickej záchvat. Až teď jsem si všimla Natea, kterej vypadal stejně jako Dash. Ostatní kluci byli aspoň trochu zpocení, ale tyhle dva vůbec.
Hmmm...
,,Lio!" Otočila jsem se k Sidney, která mi nejspíš položila otázku. ,,Co?" Sidney si povzdechla a koukla se na Beth. ,,Ptaly jsme se kdes bydlela před tím." ,,V New Yorku," otočila jsem se zpátky ke klukům. ,,V New Yorku?" vypískla Beth. ,,Klídek," začala jsem ji krotit," Nic extra to nebylo." ,,Čau holky," zastavil se před náma Dash. ,,Pusu pro štěstí?" mrknul na Sidney. Já i Beth jsme se na ní otočily. ,,Fajn," zvedla se, došla k němu a dala mu pusu. ,,Oni spolu choděj?" otočila jsem se k Beth. ,,Jo střídavě už 2 roky."
,,Blacku! Hoď tím zadkem taky na hřiště," zakřičel na něj trenér. Dash se na něho obrátil: ,,Sorry, trenére, můj zadek už má tady zabranej Sid." ,,Vtípky, vtípky co?" začal trenér. ,,Jdeš do brány!" Dashovi se zkřivil obličej. ,,Nesnáším bránu," zamumlal směrem k Sidney. ,,Myslím, že to ví," usmála se na něj. ,,Tak čau, zatím," Dash ji ještě jednou políbil a odběhl na hřiště.
Když trénink skončil bylo po čtvrtý odpoledne. Holky mě přemluvily abych s nimi počkala na kluky. Vylezli asi po hodině (a to říkají, že holky jsou pomalí). Sidney, Beth, Dash a Nate šli ve předu s veselou konverzací a já se Stilesem jsme šli potichu za nima. Když jsme došli až na parkoviště Sid, Beth a Dash zalezli do auta a odjeli. Nate jel sám a my se Stilesem osaměli. ,,Takže," začal se ošívat. Podívala jsem se na něj a naznačila ať pokračuje. ,,Nechceš hodit domů?" ukázal na modro černej jeep.
To si snad děláte srandu....
,,Klidně to zvládnu pěšky," zasmála jsem se," A taky bys mě mohl zabít." Přestala jsem se smát. ,,Neboj, vraždu plánuju až na příští rok," řekl Stiles. ,,Dobrý vědět." Stiles přešel k jeepu a otevřel dveře spolujezdce. ,,No taaaak." ,,Dobře, ale nebudu ta, kterou zabiješ." Stiles dělal, že přemýšlí a kývl. Vlezla jsem do jeepu. Stiles mi zabouchl dveře a sedl si vedle mě. Nastartoval a vyjel ze školního parkoviště. Jeli jsme v tichosti, i když Stiles na mě každou chvilku kouknul. ,,Bydlím na...," začala jsem, když mě Stiles přerušil: ,,Já vím." Překvapeně jsem se na něho podívala. ,,Už jsem u tebe byl, i když v autě, tak byl."
No jasně, když tam byl s tátou.
Stiles zastavil před barákem. Máma byla v práci. Otevřela jsme dveře auta a chystala se vystoupit. Najednou mě Stiles chytil za rameno. S trhnutím jsem se na něj otočila. ,,Jsi v pohodě?" zeptal se mě Stiles. ,,Já?" Nadzvedla jsem rameno, kde měl pořád tu ruku. ,,To ty se tu chováš divně." Stiles stáhl ruku a podíval se na mě. ,,Já jen..." Sebrala jsem batoh a vyskočila z auta. ,,Co?" Stiles se ošil. ,,Máš pěknej zadek," řekl Stiles.
Zabouchla jsem dveře a řekla: ,,Čau!" Šla jsem ke dveřím domu. ,,Lio! Lio, počkej" začal na mě řvát Stiles. Vešla jsem do domu a zavřela za sebou dveře. Hodila jsem batoh na zem a přešla k oknu. Stiles seděl v autě a mlátil se čelem do volantu. Naštěstí po chvíli odjel
ČTEŠ
Beauty and The Beast
ParanormalVšichni známe pohádku o Krásce a zvířeti, ale co když je všechno naopak? Lia S. Wolf- vlkodlačice, kterou pronásledují hotové noční můry z minulosti Stiles Wilkes - kluk, který se snaží dokončit další ročník, ale stěžují mu to kamarádi vlkodlaci 12...