47.KURBAN

89 5 3
                                    

Aradan 2 hafta geçti ... Önümde yeni gelen çocukların isimleri vardı kağıdı alıp incelemeye başladım sonra sekreterim kapıyı çaldı.
- Gelebilirsin , dedim.
- Teşekkür ederim Ceyda Hanım beni çağırmış sınız buyrun - Evet Arzu otur lütfen,sana verdiğim isimleri arastırdın mı?
- 3 kişinin tam bilgilerine ulaşamadık ama bulucaz elbette , Semra adlı kişiyi bulduk adres ve bilgileri elimizde buyrun .
Masanın üzerine dosyaları koyduktan sonra ona elimle dışarı çıkmasını söyledim ve dosyayı incelemeye başladım büyük çantamın içine atıp dosyayı kalktım unutmadan elime çikolata dolu kutuyu aldım ve odadan çıktım.Koridorda çocuklar beni görünce üstüme doğru koşmaya başladılar çantamı bırakıp dizlerimin üstüne çöktüm hepsi sarılmaya başladı ...Elimdeki çikolataları en büyükleri olan 13 yaşındaki Hazal' a verdim ve herkese dağıtılmasını istedim yanağına minik bir öpücük bıraktım sonra kapıya yöneldim ve dışarı çıktım, arabama doğru ilerledim çantamı yan koltuğa koyup adrese doğru gittim.
Hava baya kararmış tı ve ben hala onu bekliyorum bi sigara yakıp beklemeye devam ettim sonra bi motor yaklaştı 2 kişi vardı arkadaki oydu motordan inip sevgilisini öptü sonra içeri girdi. Oyun başlasın dedim kısık bir sesle , arabadan inip eve doğru yürüdüm 2 kata çıktım ve kapıyı çaldım çok geçmeden kapı açıldı belliki uyuşturucu kullanıyordu gözlerinin altı mosmor olmuştu.
- Buyrun birine mi baktınız?
- Evet birine baktım ama baktığım kişi içler acısı
- Anlamadım?
- Anlamanı beklemiyorum güzelim...
Çantama elimi attım bana bakıyordu tek çırpıda boynuna iğneyi sokmuş tüm sıvıyı içine salıyordum en sevdiğim sahne gözler kayıyor ve yere yığılıyor .
12 saat geçmişti bile ve zamanlamam tutarsa ki tutacak 2 dakika sonra uyanacak tı ve bingo uyandı. Kendine gelmesini bekledim sonra ilk söylediği cümle...
- Nerdeyim ben ?
- Ölmeden önce öleceğin odada.
Şaşkına dönmüştü sonra ayağa kalktım ve kapıyı açıp içeri yöneldim 2 dakika sonra zorlanarak çektiğim cam kafes vardı kafesi kızın karşısına koydum sonra bir sigara yakıp kahvemi bol acılı yapıp içmeye başladım. Kadının gözlerindeki korku gözyaşına dönüştü bağırmaya başlıyordu klasik yardım çığlıkları aman ne güzel yine migrenim tutacak .
- Artık başlayalım güzelim , neden tuvalette doğum yapıp kızını orda bıraktın?
- Bunu nerden biliyorsun?
- Beklediğim soruydu çok acıyorum sana zavallı kadın, bunun cezasını çekmeden hayatına devam edebileceğini mi sandın?
- Ne yapacaksın bana durum bildiğin gibi değil daha 17 yaşındaydım aileme nasıl açıklarım bu durumu diye korkup orda bıraktım üzülmedim mi sanıyorsun ?
- Kapa çeneni ! Bir annesiz kıza intikam sözüm var .
- Kafesin içindeki kadın niye orada ?
- Herkes cezasını çekecek.
Onunla yaklaşık 2 saat geçirdikten sonra Arzu'ya mesaj çekip temizlikçi yi yollamasını söyledim.Yeni bir kitap sayfasına 47.kurbanın ismini hayatını ölüm sebebini resimlerini ve en son sayfasına minik kızını bulduğum ki halinin fotoğrafını yapıştırdım altına doğum tarihini atıp "İntikamın alındı koruyucu meleğin Serap ..."yazdım.

ASLA ACIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin