YALNIŞ KADIN

49 4 1
                                    

Yağmurlu bir çarşamba sabahı.Yataktan kalkıp banyoya yürüdüm,yüzüme çarpan soğuk su beni kendime getirmişti.Kafamı kaldırıp aynaya baktım,yüzümden akan su damlaları boynumdan aşağı usulca akıyordu.Yüzümü kuruluyordum,içeriden telefonumun sesini duydum odama doğru koştum.Arayan Arzu'ydu.Mesgule alıp kıyafetlerimi giydim,arabamın anahtarını alıp evden çıktım.Yarım saat içinde varmıştım.Kendimden emin ve özgüvenle merdivenlerden çıkıp odama gittim.Koltuğa oturmadan Arzu girdi içeriye.
- Ceyda Hanım günaydın,Kamber 20 dakika içinde burada olur.Benden istediğiniz birşey var mı?
- Yok,teşekkür ederim Arzu.Bir dakika Kamber ne için geliyor demiştin?
- Herhangi birşey söylemedi,ama tahminime göre melek kanatlı kolye için.
- Peki geldiğinde haber ver.
Kafasını onaylar şekilde eğip dışarı çıktı.Bende sevgili Kamber'i bekliyordum.20 dakika sonra kapı çaldı.
- Buyrun.
- Ceyda Hanım müsait misiniz?Kamber Bey sizinle görüşmek için geldi.
- Tabi buyursunlar.
Arzu çıktı 30 saniye geçmeden Kamber Bey garip bir gülümseme ile içeri girip kapıyı kapattı.Bende ayağa kalkıp selam verdim oturması için teklif ettim.
- Teşekkür ederim Ceyda Hanım,sizi rahatsız ettiğim için kusura bakmayın,bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
- Olur mu öyle şey,tabiki herzaman,buyrun sizi dinliyorum.
Konuşmadan önce boğazını temizledi.Bende bu sırada onu baştan aşağı inceliyorum.Ona bakarken heycanlanmam normal mi bilmiyorum ama gerçekten çok yakışıklı bir adam.Hemen kendimi toparlayıp söyleyeceklerini dinleme pozisyonuna geçtim.
- Ceyda Hanım,sıra gelen cinayetleri duymuş olmalısınız,bir kaç araştırma sonucunda küçük bir ayrıntıya ulaştım,dün ekibim bu civardaki kuyumcularla yakın temasta bulundu.Ordan alınan bir kolye var melek kanatları.Kuyumcu Ahmet'in söylediklerine göre bu kolyeyi bir yetimhane müdürünün sekreteri alıyormuş,kız çocukları için.Rahatsız etme sebebim bu.İçeriye girdiğimde tüm çocukların boynunda o kolyeden olduğunu gördüm.
- Evet,sekreterim Arzu'yu her gelen minik yavruma bu kolyeyi alması için görevlendirdim.Kamber Bey söylemeye çalıştığınız şeyi çok iyi anlıyorum.Fakat aklıma birşey takıldı.Cinayetlerde geçen kolye,benim kızlarımın takmış olduğu kolyeyle aynı olması,bu cinayetleri bizden birinin işlemiş olduğu anlamına mı geliyor?
- Tabi ki hayır kesinlikle yanlış anlamanızı istemiyorum,sadece görevimi yapıyorum.Eğer çalışanların hal ve hareketlerinde bir değişiklik görürseniz haber vermenizi istiyorum.Sürekli iletişim halinde kalmamız olumlu sonuçlar çıkarabilir.Sizden bir ricam var,kartınızı alabilir miyim?
- Tabi,herzaman size rapor verebilirim.Ama öyle bir durum olsaydı kesinlikle farkederek müdahale ederdim.Okulumuzda bir katilin gezmesi bile korkutucu.Numaram burada yazıyor,ne zaman isterseniz arayın.
- Teşekkür ederim ilginiz için Ceyda Hanım,tekrar görüşmek üzere...
- Görüşelim Kamber Bey.
Odadan çıkmadan küçük bir gülücük atıp kapıyı kapattı.Derin bir nefes aldım,koltuğa oturup gözlerimi kapattım.Kafamda sorular dönüp duruyor.Çantamı alıp arabama gittim.3 saat uzaklıkta olan en yakın arkadaşımın yanına gidiyordum.Yola bakmaktan gözlerim biraz kızardı.Sonunda varmıştım.Arabadan inip eve doğru yürüdüm,küçük bahçesinde her çeşit sebze yetiştiriyor,tek uğraşı bu.Kapıyı çalmadan çantama elimi atıp anahtarı buldum,kapıyı açmak için elimle deliği buldum.İçeri girdim yine tüm ışıklar açıktı,oturma odasına yöneldim orda yatıyordu.Beni görünce gözleri parladı yanına oturup elini öptüm.
- Hoşgeldin hayatım,bu saatte buraya geldiğine göre ya çıkmaza giriyorsun ya da hissetmediğin duyguları hissettin.
- İki seçeneği de seçebilir miyim?
******
3 SAAT ÖNCE
Kamber odadan çıkınca Arzu gözlerini dikmiş ona bakıyordu,rengi bembeyaz olmuştu,ellerinin titrediği dikkatini çekmişti.Arabasına binip büroya doğru sürmeye başladı,sürekli gözünün önüne Ceyda geliyordu.O bembeyaz teni,kırmızı ruju,siyah dümdüz uzun saçları.Yüzünün güzelliği onu büyülemişti,hiçbir şey düşünemez hale geldiğini anlayınca u dönüşü yapıp eve doğru gitti.Yatağa girdiğinde Ceyda'yı düşünmemek için her yolu denedi.Ama nafile,kalkıp bir duş aldı sonra yatağa girip uyumaya zorladı kendini.Sabah olduğunda ilk iş oturup sakin kafayla Arzu'nun neden öyle telaşlı davrandığını düşünmek olacaktı.Kafasına vurup sesli bir şekilde bağırdı;
- Gördün tabi güzel kızı,tüm ayrıntıları kaçırdık,ne konuştuk hatırlamıyorum kendine gel işini kaybedeceksin ahmak!!!!
Sonra yatıp uykuya daldı.Sabah kalktığında başı çok ağrıyor du.Ve düne dair hiç birşey hatırlamadığını farketmişti.

ASLA ACIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin