Cinayet masasından büro amiri Kanber Bey bu cinayetlerle yaklaşık 4 yıldır ilgilenmekte idi.Masanın üstünde telefonun titrediğini farkına varınca telefonu bir çırpıda alıp açtı.
-Amirim sabah bir cinayet haberi aldık şuan adresteyiz , eşkal belli değil daha,savcı Avni Bey burada bilgi vermek istedim.
- O adamı bir yumrukla öldürebilirim,bana hemen konum at geliyorum.
Kanber yola çıkmak için siyah deri ceketini, küçük not defterini ve siyah gözlüklerini aldı.Nedense yaz kış gözlük takardı biraz havalı bir kişilikti ve savcıdan pek hoşlandığı söylenemez.Arabasına binip yola çıktı bir okuldu adres,arabasını park edebileceği bir yer bulup arabadan indi.Koşar adımlarla merdivenleri çıktı seslerin yoğun olduğu bölgeye doğru ilerledi.Kapıda memurlar vardı başıyla selam verdikten sonra işlerine baktılar.Burası bir tuvaletti ne tür bir insan lise tuvaletinde cinayet işler diye düşündü içinden.Ve tabi ki aklından geçen bir diğer soruda 47.kurban mı?İçeri girdi yardımcım Ali hemen yanına gelip eşkal hakkında bilgi vermeye başladı.
-Bir bayan amirim , 22 yaşında tek başına yaşıyor,erkek arkadaşı var,geceleri barda çalışıyor,bu okulda liseyi yarım bırakmış,daha fazla bilgi için araştırmalara devam ediyorum.
-Daha fazla bilgi ve otopsi sonuçlarını istiyorum,yaşadığı yeri ve çevreyi araştırın ailesi var mı yok mu öğrenin.
-Anlaşıldı amirim.
Tuvaletin içine girdi,yine aynı pozisyon fetüs şeklinde yani anne karnındaki bebek pozisyonu halinde yerde yatıyordu,sarı saçlı bir bayan dip boyası da gelmişti,üstünde kıyafet ve takı yoktu.Elinin içine bakmak için dizlerinin üstüne çöktü ellerini sıkmıştı açarken zorlandı,yine aynı kolye melek kanatları.
-Ali buraya gel!
-Efendim amirim ?
-Yine aynı kolye,listene bak hemen kaçıncı oldu bu?
-Hemen bakıyorum amirim,tamı tamına 47.Kurban oldu amirim.
-Sabrım zorlanmaya başlıyor,bu civardaki bu kolyeyi satan tüm kuyumcuları araştır ve kamera kayıtlarını incele.
-Hemen amirim.
Ayağa kalkıp oradan çıktı,savcı ile burun buruna geldiler.
-Kanber Bey yine aynı kişi tarafından işlenmiş bir cinayet olduğunu öğrendim, 47 tane kadın farklı yerlerde fetüs pozisyonunda ölü şekilde bulunuyor,size verdiğim tüm yetkiler sonucunda elimize hiç bir gelişme gelmedi,merak ediyorum hayalet mi arıyorsunuz ?
-Savcı Bey işimizi titizlikle yapıyoruz ama karşımızda hafife alınacak bir seri katilin olmadığını söyleyebilirim,hayaletten hiç bir farkı yok tek izimiz melek kanatlı kolye ve çıplak fetüs pozisyonunda kadın,ama bunun peşini bırakmayacağımı bilmenizi isterim.
-Bu son cinayet olsun sizi uyarıyorum bir cinayet daha olursa sizi bu görevden almak zorunda kalacağım,şimdiden kolay gelsin umarım bu son olur,iyi günler Kanber Bey.
Beyninden parmak uçlarına kadar akan kanı hissetmişti,sinirini atmak için hızlıca dışarı çıktı,arabanın yanına gitti ve lastiklere tekme atmaya bir yandan da cama vurmaya başladı,sonra arabaya binip büroya gitti tüm gece 47 cinayeti inceledi.Göz kapakları bir kamyon ağırlığına dönüşünce masada uyuya kaldı.Sabah Ali'nin gelmesiyle uyandı.Gözlerini Ali'ye dikip;
-Bu görevden alınsam dahi bunları yapanı bulmayı bırakmayacağım,ona bunun cezasını ödeteceğim!
******
12 SAAT ÖNCE
Eve gidip derhal duş almak istiyordum.Arabamı garaja sokup eve girdim,2 katlı bir evim vardı.Çantamı tekli koltuğun üzerine atıp yukarı çıktım.Odama girip siyah beyaz çizgili pijamalarımı ve iç çamaşırlarımı alıp banyoya yöneldim.5 dakika sonra banyo buhar altında kalmıştı sıcacık olmuştu şuanda ihtiyacım olan tek şey buydu.Banyoda 1 saat geçirdikten sonra mutfağa inip sıcak ve sert bir kahve yaptım.Odama çıkıp bilgisayarımı alıp bir film açtım,izlerken uykuya dalmışım.Gözlerimi açtığımda saat 9:00 olmuştu.Hemen kalkıp siyah dar pantolonumu altıma çektim,üstüme beyaz dar bir gömlek giydim,hava biraz serin olduğundan yanıma siyah yarım deri ceketimi aldım.Çantamı ve telefonumu alıp kapıya yöneldim.Siyah parlak platform ayakkabılarımı giydikten sonra beyaz Wolsvagen arabamın anahtarını alıp arabaya doğru koşarak gittim.Yarım saat sonra varmıştım.İçeri girdim çocuklar derste olmalıydı,odama çıktım.Arzu kapıyı çalmadan içeri attı kendini,böyle saygısızca bir hareket yapması için mantıklı bir sebebi olmalıydı.
-Ceyda Hanım...
-Nefes al,sakin ol biraz ne bu telaş Arzu?
-Kamber bugün kolyeleri aldığım kuyumcuya gitmiş!
-Telaş yapma sence bu kadar küçük bir ayrıntıyı gözden kaçıracağımı mı sandın? Akşam hallettim kamera kayıtları silindi,zaten kayıt cihazımız içeride,eğer şüphelendiği bir konu olursa ona göre önlem alırım.
-Bu benim içimi rahatlatmaya yetmedi ama.Kamber Bey yarın sizinle görüşmek için randevu istedi benden.
-Aaa çok sevindim buna gelsin tanışalım tabi,randevuyu verebilirsin Arzu ve şimdi çıkarsan biraz işim var.
Kafasını sallayıp dışarı çıktı,korktuğunun farkındaydım tabi ki bende korkmuştum ama belli etmedim.Benim için eğlence olacaktı aslında beni yıllardır arayan biri olacak karşımda şimdiden gururlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLA ACIMA
Misterio / SuspensoBir gün bu sabrım bitip tükenecek! Bir gün bu sessizIiğim sona erecek! İşte o gün geIdiğinde beni üzenIer çok acı hesap verecek!