Part 1 - Sleutels
Heey mensen!! Dit is mijn eerste boek!:) Dus sorry als het niet zo goed is ofzo! Het is alleen om een beetje te oefenen enzo, en hopelijk word ik later beter :D xoxo!! (Als ik iets verkeerd schrijf, is dat waarschijnlijk een typefout, dus alvast sorry daarvoor!)
~
*Melanie's POV*
Ik liep door de straat en zag hem. Weer. Waarom volgte hij me? Ik kende hem niet eens. Ik voelde dat m'n maag omdraaide, en ik werd bang. Heel bang.
Ik was een uur geleden uit school, en moest naar de bakker om brood te halen. Voor de bakkerij stond een man te praten met een andere man, en ze waren beide gekleed in een zwart pak, met een hoed op en een stropdas om. Toen ik weer weg liep, met het brood in m'n handen, merkte ik dat ik gevolgd werd.
Ik keek achterom en zag een silhouet achter een boom springen. Pfff, m'n verbeelding weer... Dat dacht ik toen, maar na een tijdje zag ik hem weer op een bankje zitten met een krant voor zijn neus.
Ik was bijna thuis, en begon een beetje te rennen. Alleen nog de hoek om, en dan was ik veilig. Ik had hem al vier of vijf keer gezien, maar hij probeerde te doen alsof hij me niet volgde. Ja ja, zo dom was ik niet, ik had het al lang door. Alleen vroeg ik me af waarom hij me aan het volgen was.
Eindelijk, ik was er. Ik stond voor mijn flat, en probeerde de sleutel te vinden in mijn groene schoolrugzak van Adidas.
Shit!
Ik had hem laten liggen bij de bakker toen ik mijn portemonnee pakte om te betalen! Het was wel 30 minuten lopen, en mijn fiets was bij de fietsenmaker. En die man. Die geheimzinnige vreemde man met het zwarte pak die me volgde. Dan zou ik weer 30 minuten moeten lopen, met hem er achter aan. Zou ik dat aan kunnen? En misschien zou hij op een gegeven moment wel naast me gaan lopen. Nee, dat zou ik niet aan kunnen, wetende dat hij me stalkte.
*Stalker's POV*
Ik stond met mijn collega te praten voor een bakker, toen er een meisje met lang blond haar van ongeveer 14 jaar naar binnen liep. Ze had een rugzak om, en kocht een franse baguette. Ze liep weg, langs me, en ik keek binnen in de bakkerij.
Ik zag een zilver bosje sleutels op de toonbank liggen, dus ik ging naar binnen. "Zijn deze sleutels van jou?" Vroeg ik aan de bakker.
"Nee, ik denk dat ze van Melanie zijn. Dat meisje die hier net was."
"Oh, okee, ik zal even naar haar toe gaan om ze te geven."
"Bedankt, ik ga weer aan het werk." Antwoordde de bakker.
Daarna stond ik om de hoek van Melanie's flat. Natuurlijk kreeg ze die sleutels niet, ik moest er alleen achter komen waar ze woonde en dan kon ik mijn baas weer heel erg blij maken.
~
Spannend... Wat gaat Melanie doen, en waarom moet de stalker weten waar ze woont??
Ik upload het volgende hoofdstuk als ik minstens 1 vote heb, okee?? *pruil lipje & schattige oogjes opzetten* Sorry dat ik het zo doe, maar anders word mijn verhaal niet zo bekend hihii! xoxo
JE LEEST
Stalker
ActionIK SCHRIJF DIT BOEK NIET MEER VERDER Melanie is een heel gewoon meisje van 14 jaar. Tot ze op een dag haar sleutels laat liggen bij de bakker. Sinds dien is alles anders, haar leven word helemaal overhoop gegooid. Ondertussen komt Isabel achter een...