Capitolul 1

1K 62 18
                                    

*Mă duc de dimineață în bucătărie și o văd pe mama care pregătește micul dejun *
-Neața !
-Bună Dimineața,Evelina !
Sora mea Kate desena la masă așa că m-am dus până la ea.
-Ce desenezi ?
-Un zombie .
-Super , arată bine .
După cum a spus , desena un zombie , dar un zombie fără cap. Cred că ar trebui să o lăsăm mai ușor cu filmele horror.
Micul Dejun e gata iar mama ni se alătură la masă și începem să mâncăm . Nimeni nu scotea niciun cuvânt așa că m-am dus să aprind televizorul . Mama , ca întodeauna nu ne lăsa să ne uităm la nimic din ce ne plăcea pentru că ea se uita mereu la știri . Eu cu Kate ne jucam cu mâncarea iar mama era atentă la televizor . Nu știu ce vedea așa de interesant la știri , singurele știri care nu erau cu crime sau oameni mutilați și torturați erau știrile de la sport . Până și acolo mai auzeai de vreunul care și-a spart nasul sau și-a rupt piciorul .
Am terminat de mâncat și când vroiam să mă ridic de la masă aud de la televizor : Nu ieșiți din casă , o explozie nucleara a avut loc !
Serios ? nu o să se întâmple nimic Daca ies din casa . Și dacă stai în casă , clar vei muri pentru că rămâi fără mâncare. Oricum , trebuie să plec la karate și nici nu mai am chef să ascult ce delirează ăștia la știri .
- Pa mama , Pa Kate !
-Pa Evelina , ai grijă .
- Da , o să am . *O să am grijă cât timp îmi dai bomboane ca să nu iau razna * (Am o obsesie pentru jeleuri , si bomboane cu menta )
Ies pe ușă și încep să alerg spre sală pentru că , bineînțeles , am întârziat din nou . Ajung în sală și toată lumea era acolo .
După o oră am terminat antrenamentele . Bine că nu mi-au dat o katana adevărată pentru că aș fi fost în Fruit Ninja REAL Life Edition .
Plec înspre casă dar drumul este închis . Zici că s-au teleportat aici . Trebuie să merg printr-o pădure care zici că e scoasă din filmele horror . Am ajuns acasa in sfarsit , am strigat-o pe Kate iar ea a venit instant si mi-a sarit in brate fericită să mă vadă .
-Ce s-a întâmplat ? Ești Bine Kate ?
-Da sunt bine , dar mama a plecat la magazin și s-a luat curentul .
-Trebuia să cauți o lanternă.
Eu iubesc filmele horror , primul meu film l-am vazut la 3 ani . De fapt , nu prea l-am văzut pe tot pentru că părinții nu mă lăsau . Eu stăteam pe jos , mă prefăceam că mă joc și am reușit să văd jumătate de film . De atunci îmi plac vampirii și nu mi-a fost niciodată frică de ei . Mă uit mereu la filme horror . Cred că am văzut vreo 100 de filme despre apocalipsa zombie , deci , dacă ar veni apocalipsa zombie , m-aș descurca foarte bine . Kate m-a auzit când vorbeam despre un film horror , și a vrut și ea să îl vadă . Atunci Kate avea 5 ani , acum are 10 ani . După ce a văzut filmul acela, care se numea The ring , a vrut să vadă mai multe filme . Dar pe măsură ce vedea mai multe , când rămânea singură în casă fără curent , sau chiar și cu curent , îi era frică și își imagina că veneau creaturile din film după ea . Și eu am această frică , dar o ascund .
Mergem în sufragerie să ne jucăm pe wii un joc multiplayer . Am ales să Jucăm Just Dance Now , un joc despre dans . Trebuia să fac mișcările cât mai corecte pentru a face scorul mai mare decât Kate .
După ne-am oprit din dansat , ne-am aruncat pe canapea . Auzim ușa deschizându-se .
-A venit Mama ! Yeeey , mor de foame . Exclamă Kate foarte fericită .
-Bună Mama .
-Ai venit și tu , e bine . Eu mă duc să pregătesc cina .Avem ceva de discutat .
*Oh my god , asta nu sună bine* .
-Bine , noi ne vom uita la televizor . *Yaaay , în sfârșit pot să mă uit la Adventure Time . Mie și lui Kate ne place desenul ăsta super mult . *
După ce s-a terminat si Să-nceapa Aventura , mama ne-a chemat la masă.
-Așezativă la masă fetelor , trebuie să vă spun ceva .
Sora mea se uita ciudat la mama , si eu la fel . Nu poate fi ceva bun . Ne-am apucat să mâncăm .
-Și ce ați mai făcut până am venit eu ?
-Evelina a fost la Karate , iar în casă s-a luat curentul iar apoi a venit eva.
-Apoi am mers să ne jucăm pe wii .
-Bine . Acum vreau să vă zic ceva . În seara asta trebuie să ne facem bagajele .
-DE CE ?!Spun eu împreună cu Kate simultan .
-
-
-
-
-
-
Hei , sper că va plăcut primul capitol din poveste și sper că nu v-am plictisit . De acum încolo , capitolele vor fi mai interesante .

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum