Capitolul 10

307 28 0
                                    

Ev - Mișcați-vă , zici că sunteți balene eșuate .
B - E așa nervoasă mereu ?
Mă întorc cu fața la Blake și îi dau un pumn în umăr .
Ev- Nu sunt așa Mereu , Doar când mă enervează balenele . Spun eu și rânjesc la Blake .
K - De ce nu merg scările astea ? Mi-e lene să urc .
Ev - Dacă îți e lene pot să te arunc până sus cum l-am aruncat pe Mike pe geam .
K - Urc singură .
Ev - Așa credeam și eu .
Urcăm sus și mergem la un magazin de haine . Luăm câteva tricouri pentru Blake și îmi mai iau și eu vreo 3 . Ieșim din magazin în fugă după Kate .
Ev - Kate oprește-te acum !!
K - Mă duc la jucării
Ev - Atunci așteaptă-ne !!!!
În timp ce fugim , Mike sare de la următorul etaj fix în fața noastră . Eu nu pot să mă opresc și intru în el .
Ev - Auuu , dobitocule ! Ce dracu mai vrei și cum nu ai murit ?
M - Eu nu o să mor niciodată , dar tu da .
Îmi dă un pumn în nas și cad pe jos . Blake intervine .
B - Tu cine mai ești ? Pleacă până nu o pățești !
Blake se pune în fața mea nervos și vrea să îi dea un pumn lui Mike , dar se ferește .
M - Prea încet .
Blake se uită la mine și îmi face semn să mă ridic . Emma vine la mine .
E - Ești ok ?
Ev - Momentan da , dar psihopatul de Mike nu o să mai fie .
Îmi șterg sângele de la nas și mă ridic în picioare , Blake se uită la mine și îmi zâmbește .
M - Ăsta cine mai e ?
Blake vrea să îl lovească dar Mike îi prinde piciorul și îl dă jos .
Ev - Emma du-te să o cauți pe Kate , noi rămânem cu imbecilul ăsta .
E - Dar...
Ev & B - Ne descurcăm , du-te .
E : Ok...
Emma pleacă în fugă să o găsească pe Kate , iar eu și Blake ne luptăm cu un psihopat . Îl zgârii cu Katana la gât și începe să îi țâșnească sânge , iar apoi îi iau un cuțit și îl înfig în cap ca să fiu sigură că e mort .
B - De când se luptă o fată așa bine ?
Ev - Să zicem că sunt o excepție . Hai să o găsim pe Emma și pe Kate .
Mergem la magazinul de jucării , și bineînțeles , Kate e aici .
Ev - Dacă mai fugi așa te arunc și pe tine de la etajul 11 ai înțeles ?
K - Da ...
Ev - Acum hai să plecăm de aici
Ieșim din mall și mergem la mașină .
Ev - Plecăm imediat de aici . Mergem în alt oraș . Luăm mâncarea , hainele , electronicele și armele și plecăm . Trebuie să scap de psihopatul ăla .
B - Chiar e mai bine așa .
E - Ai dreptate , trebuie să plecăm .
Ajungem la hotel , urcăm și ne apucăm să strângem tot ce aveam și plecăm .
B - Vrei să țin eu geanta ?
Ev - Pot singură , mersi oricum .
Coborâm la mașină . Băgăm tot în portbagaj și urcăm în mașină . Pornesc motorul și plecăm .
K - Crezi că o să scăpăm de el ?
Ev : Nu știu , sper . Mergem în următorul oraș . Facem vreo 2 ore până acolo .
B - Eva ! Rănile tale , trebuie să le dezinfectăm .
Ev - Nu acum .
B - Ba da , acum !
Ev - Nu îmi spuneți ce să fac .
E - Eva , Blake are dreptate . Oprește mașina !
Ev - Offf , Bine .
Am oprit mașina iar Blake a luat medicamentele din portbagaj . Kate s-a dus în spate iar Blake vine lângă mine și îmi dezinfecteză tăietură apoi o bandajează . Eu îmi dau bandajul vechi de la mână jos și îl arunc .
Ev - Mersi .
B - Cu plăcere . Acum pornești mașina ?
Ev - Rămâi aici ?
B - Te deranjează ?
Ev - Nu .
B - Atunci stau aici .
Pornesc din nou mașina . Emma mi-a luat telefonul și a pus muzică ,am cântat toți . Dar după un timp ne.am plictisit așa că ne-am jucat diferite jocuri .
K - Am ajuns ?

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum