Capitolul 7

342 34 0
                                    

Am ajuns într-o parcare care e plină de zombie .
K: Acum ce facem ?
Ev : Am o idee . Stați aici .
Mă duc la un zombie , încet încât să nu mă audă , și îi înfig Katana în cap apoi îl trag după un tufiș și le fac semn fetelor să vină .
E : Ce vrei să faci ?
Ev : Ceva ca să trecem pe lângă zombie fără să ne facă nimic . E scârbos dar trebuie să o facem .
K : Ce vrei să faci turmentato ?
Îi zâmbesc lui Kate și tai zombalăul pe burtă .
E : Ce urât miroase .
Ev : Nu , miroase a trandafiri . Acum tăceți și faceți ce fac eu .
Am luat sânge de la zombie și mi-am dat cu el peste tot pe haine .
K : Eu nu fac așa ceva !
Ev : Vreți să muriți ?
E & K : Nu...
Ev : Atunci luați sângele ăla odată maimuțelor .
Amândouă s-au dus la Zombie și au luat sânge și fac același lucru ca și mine . Săracele , mai au un pic și leșină la cât de scârbite sunt.
Ev : Planul meu e ăsta : Dacă avem sânge de zombie pe noi , poate ceilalți zombie nu își vor da seama că suntem oameni . O să mergem printre ei , dar voi stați în spatele meu în caz că ceva merge prost . Ați înțeles ?
E : Da
K: Dar ce facem dacă planul tău nu merge ?
Ev : Nu degeaba fac Karate de 8 ani nu ?
K : Am uitat de asta...
Ev : Hai să mergem , stați în spatele meu .
Mergem încet printre zombalăi Și până acum nu am pățit nimic .
Ev : Mergeți încet și nu scoateți nici o vorbă .
Până acum nu s-a întâmplat nimic , mergem încet printre ei până am ajuns la supermarket-ul din față .
K : Ce facem aici ?
Ev : Lom mâncare .
E : Și dezinfectant , neeapărat !
Ev : Serios ? Suntem într-o apocalipsă zombie ! Ce o să faci , o să te dezinfectezi la fiecare 2 minute ?
E : E bine să fii atentă .
Ev : Ok maimuțo .
Am luat mâncare și acum trebuie să ieșim .
Ev : Haideți să ieșim de aici până nu pățim ceva .
Ieșim din magazin și mergem iar printre zombie , dar toți încep să se uite și să vină la noi .
K : C-Ce se întâmplă ?
Ev : Avem o problemă... Stați în spate .
*Probabil că planul meu nu mai e așa eficient*
Îmi scot katana și sunt pregătită de luptă . Tai capul zombalăilor care vin , dar deja sunt prea mulți . Vreau să le iau pe fete și să mergem înapoi în magazin , dar un zombie sare pe mine și pe Emma , iar Kate a început să plângă pentru că nu știe ce să facă .
~ Perspectiva Kate ~
Ce să fac , ce să fac . Nu sunt bună de nimic . Cum să le ajut . Trebuie să fac ceva , dar ce ? Suntem înconjurate de chestiile astea tâmpite și nu avem scăpare .
~Perspectiva Eva~
Ev : Marș de pe mine zombie cu schizofrenie laterală miotopică
Nu prea pot să mă mișc . Dar nu mă dau bătută așa ușor , nu o să mor acum , și nu în felul ăsta . Mã zbat sã scap dar degeaba . Închid ochii , și Chiar când credeam că totul s-a terminat , deschid ochii și nu mai era zombalăul schizofrenic pe mine . Era un băiat Cu părul puțin lung și negru , cu un hanorac alb , un tricou negru și niște pantaloni negrii .
? : Nimeni nu te omoară în afară de mine .
Îi recunosc imediat vocea . Era psihopatul ăla .
Ev : Ia uite cine e aici . Acum dă-te de pe mine .
? : Nu fi așa rea .
Îi dau un pumn în stomac și se dă de pe mine .
Ev : Poftim , te-ai dat jos .
Mă duc repede la Emma să o ajut . Îi dau un picior zombie-ului și îi bag katana în cap .
Ev : Hai repede sus , Kate vino !
Băiatul ăla , defapt , era ca un zombie , ceilalți nu îl vedeau . Mă rog , îl vedeau dar nu îl atacau .
E : Trebuie să fugim de aici .
Kate cred că e traumatizată pentru că nu scoate o vorbă .
Ev : Repede la mașină !
Am început să fugim la mașină , dar din spate se aude vocea ... Vocea Lui .
? : Unde credeți că mergeți ?
Ev : Mai repede fetelor !
Fugim și mai repede și am ajuns în mașină .
? : Ne mai vedem , fetelor !
*Cine e psihopatul ăsta și ce naiba vrea de la noi ?*
Ev : Bine , deci pe moment cred că am scăpat de epilepsicul ăla . Acum mergem la un hotel , trebuie să fie unul prin apropiere .
K : ....
E : Kate ?
Ev : Kate ești bine ? Ce ai ?
K: Era să muriți acolo și eu nu am putut face nimic să vă ajut . Dacă nu venea băiatul ăla nu mai erați .

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum