~Perspectivă Eva~
Mă trezesc cu o durere de cap. Ce s-a întâmplat ? Ah da , am leșinat când am văzut corpurile fără ochi . Cât de nenorocit e ca să omoare un copil ? Vreau să spun ceva dar nu pot .
Ev - Ce dracu ?
M - Nu te mai obosi să vorbești , nu se înțelege ce zici .
Nu pot să mă mișc . Întorc capul și îi văd pe Emma și Blake legați și ei . Ia stai ... Kate unde e ? Încep să mã zbat iar turmentatul de Mike mă lasă să vorbesc .
Ev - Unde e Kate retardatule ? Ce i-ai făcut ? Te omor !
K - Sunt aici !
Ev - Huh ? Kate ? Unde ești ?
K - Pe mașină .
Ev - Ești prost ? Cum să o legi pe mașină ? Te omor , jur !
M - Nu jura strâmb că nu e bine . Acum stai acolo cuminte .
Ev - Să te ---
Mike îmi pune mâna la gură inainte să termin ce aveam de spus . Îl mușc de mână dar nu pare să aibă vreo reacție .
M - Dacă iau mâna , taci ?
Dau din cap în semn că da iar Mike își retrage mâna .
Ev - Retardatule , ce te-a apucat să ne răpești ? Puteai sã mă omori pe mine direct , ce sens are asta ?
M - E mai amuzant așa .
Ev - Psihopatule .
Psiho se apropie de mine și mă dezleagă de scaun .
Ev - Puteai totuși să nu strângi sforile astea așa tare . Și de unde ai sfoară ?
M - Pui cam multe întrebări .
Chiar a fost o întrebare stupidă pentru că nu mă mai surprinde nimic la Mike .
Ev - Și tu ai cam mulți neuroni lipsă .
M - Ai vrea tu .
Psiho se duce și la Emma și Blake și vrea să îi dezlege , dar îl opresc .
Ev - Întâi du-te la Kate că tu o uiți acolo .
M - Acum mă duc nebuno .
Iese din mașină și o dezleagă pe Kate .
M - Hai Kate , coboară . Ai grijă .
K - Te-ai lovit la cap ?
M - Probabil .
K - Se vede .
Dintr-o dată Kate țipă .
Ev - Ce i-ai făcut obsedatule ?
M - Nimic nebuno , s-a lovit doar .
Ev - Dă-o mai repede jos și taci .
Kate se duce pe bancheta din spate iar Mike intră în mașină și se întinde până în spate ca să îi dezlege și pe Emma și Blake . Profit de moment și îi dau un pumn în ceafă . Psiho leșină iar eu îl pun pe locul din dreapta iar eu mă așez în scaunul șoferului .
Ev - oww , psiho a obosit , sărăcuțul . Kate , dezleagă maimuțele astea 2 .
E & B - Hei !
K - Mai tăceți .
Kate e foarte serioasă , și se comportă ca mine . Emma și Blake nu mai spun nimic , se uită mirați la Kate iar eu încep să râd de ei . Vom continua drumul 'spre oraș . Pornesc mașina iar Kate îi dezleagă pe cei doi .
Ev - Ne continuăm drumul . Pe psiho ăsta îl lăsăm undeva .
M - Asta crezi tu !
Pun brusc frână și imediat îi dau o palmă .
Ev - Ho mă retardatule !
Își deschide portiera iar eu îi dau un picior și îl dau jos . Ies și eu afară din mașină și vreau să mă duc la el dar la cât de rapid e deja e în fața mea .
Ev - Ce zici de asta , noi plecăm și tu rămâi aici ok ?
M - Asta să crezi tu .
Îi dau un pumn în față , se vede că e puțin slăbit de la lovitura după ceafă
Își scutură capul și vine înspre mine și vrea să mă taie pe stomac dar îi țin mâna . E mult prea puternic . Blake apare din spatele lui și îi dă un pumn în cap .
B - Ia mâna de pe ea fraiere .
Psiho se întoarce cu fața la Blake și îl taie pe mână . Mă duc la el și sar în spatele lui și îi înfig cuțitul în spate . Emma iese din mașină . Kate vine și ea .
E - Gata ! l
K - Nu vă mai bateți ca retardații . Gata .
Ev - Facem așa , mergem în oraș iar tu o să te potolești cu tehnicile de omorât , ok ?
M - Nu promit nimic .
K & Ev - Treceți în mașină .
Ciudat . Kate e schimbată și se comportă ca mine . Oricum , ne urcăm din nou în mașină .
Ev - Psiho , nu mai scoate niciun cuvânt ok ?
M - Poate tu să taci .
K - Sau tăceți amândoi , copii de 2 ani .
CITEȘTI
Apocalipsa Zombie
Horror*Mă duc de dimineață în bucătărie și o văd pe mama care pregătește micul dejun * -Neața ! -Bună Dimineața Eva ! *O văd pe sora mea , Kate , desenând ceva . Mă duc lângă ea * -Ce desenezi ? -Un zombie -Super , arată bine . După cum a spus , desen...