Kate și Fata care m-a ajutat stăteau cu spatele la mașină .
-Ce s-a întâmplat cu mama ?
-E un zombie acum...Dar..
Înainte să apuc sà termin o văd pe mama care e gata să sară pe sora mea și pe cealaltă fată .
-FETELOR , ÎN SPATE !
Am tras-o pe Kate de acolo Dar acea fată a fost atacată de mama și nu am mai putut face nimic . Mama a mușcat-o . Am început să număr până la 12 . În 12 secunde , a trecut prin mai multe etape până s-a transformat complet . Am urcat în mașină repede înainte să se ridice fata aceea de jos . Kate a început să plângă și nu se mai oprea . Și mie îmi vine să plâng dar nu pot , trebuie să fiu puternică pentru sora mea . Oricum eu nu sunt sensibilă în general dar a murit mama . Acum nu pot să stau și să îmi plâng de milă pentru că mama nu mai e , nu pot să dau timpul înapoi și nu pot să fac nimic în afară de a îmi proteja sora . Eu am uitat un lucru , nu știu să conduc 0_0 Am învățat decât din filme și din Need For Speed și Asphalt , minunat ...
-Și ce o să facem acum ?
-Încercăm să supraviețuim , asta facem . *Oricum dacă ar fi să murim nu am muri de mâna unui zombie , am muri din cauza unui accident de mașină*
Am pornit mașina , dar bineînțeles că eu sunt un geniu , și am pus frâna în loc să apăs pe accelerație .
-Unde naiba e accelerația....Ah e acolo , lol.
Am reușit să merg în față , am prins 100 la oră și am lovit cam toate mașinile și câțiva zombie .
-Mai înceeeeeet !
Kate era speriată , mai avea puțin și rupea ursulețul la cum îl strângea . Săracul .
-Nu , trebuie să plecăm cât mai repede de aici .
-Oprește !!!
Vreau să accelerez , dar îi aud cuvintele lui Kate și când mă uit în față văd o fată destul de scundă , blondă și cu ochii albaștrii . Ciudat , seamănă destul de mult cu mine . La început nu am vrut să opresc crezând că e un zombie , dar și-a întors capul înspre mine și am văzut că era normală . Ea a inceput sa tipe si Kate la fel . Am reușit să pun frână iar distanța dintre mașină și fată era de 2 cm . Era sa omor un om . Minunat.
Cobor repede din mașină să văd dacă a pățit ceva .
-Hei , ești bine ? Scuze scuze scuze !
Stătea ghemuită și nu scotea nici o vorbă . Avea o tăietură pe mână dar eu nu i-am făcut nimic .
-Heiiiii ! Ești ok ?
-D.Da ...
-Unde sunt părinții tăi ?
-Mi-au spus să ies din mașină ... O chestie de aia a încercat să intre în mașină ...
-Zombie... Și la mine s-a întâmplat la fel .
Dintr-o dată se aude un țipăt și amândoua ne uităm una la alta .
-Era cineva cu tine în mașină ?
- Da era . Nu se poate , nu nu nu nu . Kate !!!
Când mă întorc văd o mașină care era în a noastră . După vreo 3 minute , mașina a luat foc . Eram prea șocată ca să mai pot spune ceva .
-Cine era în mașină ?
- .....
Când vroiam să răspund , Kate apare din spatele nostru . O iau in brate si o strang aproape că nu mai poate respira .
-Dă-mi drumul...
-Scuze . Când ai ieșit de acolo ?
-Mă plictiseam în mașină așa că am venit după tine , dar imediat după ce am ieșit , o altă mașină a intrat în a noastră și.... A făcut Buf !
- Buf ?
-Da , Buf .
Mă întorc înspre fata pe care era să o lovesc cu mașina -_-
-Haide să găsim o mașină și să plecăm repede de aici
-Să mergem repede , nu vreau să mai văd vreo chestie deaia .
-Zombalăi
-Știu.
Mergem să lom o mașină . Am găsit în cele din urmă un Land Rover . Arată super.
-Mergem cu asta .
-Cum vrei .
Ne-am urcat toate în mașină și am început să vorbim .
-Eu sunt Emma , pe tine cum te cheama ?
-Pe mine Evelina , îmi poți spune Eva . Și ea e sora mea Kate .
-Eu sunt mai fricoasă și sensibilă , probabil ai observat . *am observat de prima dată că Emma e fricoasă*Și am 15 ani .
-Eu am 16 ani , sora mea are 10 , amândurora ne plac filmele horror si jocurile video . Ia stai... Daca masina a luat foc...Inseamna ca eu nu mai am dulciuri !!!!!
-Emma, Evelina e obsedată de jeluri și bomboane de mentă , deci ai grijă .
-O să am . *Dacă mai râde de mine , o să vadă ce înseamnă o sabie în ficat . Sau o să vadă cum se simte un fruct*
CITEȘTI
Apocalipsa Zombie
Horror*Mă duc de dimineață în bucătărie și o văd pe mama care pregătește micul dejun * -Neața ! -Bună Dimineața Eva ! *O văd pe sora mea , Kate , desenând ceva . Mă duc lângă ea * -Ce desenezi ? -Un zombie -Super , arată bine . După cum a spus , desen...