Capitolul 4

500 42 1
                                    

Suntem aproape de ieșirea din oraș . Trebuie să plecăm cât mai repede de aici .
E- Eu spun să ne oprim . Deja e întuneric .
K- Da , și mie îmi e somn .
Ev- Fetelor dacă vreți dormiți , eu conduc în continuare .
E- Mai bine nu , la cum conduci tu ne omori în somn .
K- Are dreptate , mai bine dormi .
Ev - Ok o să ne oprim , dar nu dorm . Stau de pază . Fiecare doarme 3 ore . Una dintre noi păzește , înțeles ?
K- Da , Da .
E - Bine , noi ne culcăm , să mă trezești când trec 3 ore .
Stau trează de 2 ore jumate , nu am văzut mai nimic în afară de niște zombalăi . Oricum , imi e deja somn dar încerc să nu adorm . Doamne ce Plictisior e .... Parcă s-a auzit ceva pe mașină . Probabil doar o pisică sau ceva .... Sunt pe punctul de a adormi dar un sunet m-a "trezit" din nou și parcă ceva se mișcă în tufișuri . Probabil doar delirez cum fac mereu . Mă uitam fix la tufișurile din fața mea . Dintr-o dată simt o mână pe umărul meu . Din reflex m-am întors și i-am sucit mâna .
- Emma îmi pare rău .
- Nu-i nimic . E rândul meu , tu du-te să dormi .
Când vroiam să mă culc mi-am amintit De rana Emmei .
-Emma mâine trebuie să găsim o farmacie să îți curățăm și bandajăm rana .
-Ai vazut-o ?
-Logic .
-Bine , mergem. Eu mă duc sã stau de pază acum . Noapte Bună .
-Ai grijă
Nu îi voi spune Emmei despre suntele acelea pentru că nu vreau să o sperii cu aiurelile mele , probabil e doar imaginația mea . Oricum , acum o să mă culc .
*După 3 ore*
Mă trezesc cu o mână pe față .
-Ce naiba ?
Se pare că Emma încerca să o trezească pe Kate dar ea nu prea părea să coopereze .
-Au trecut 3 ore ?
-Da . Spune Emma încă încercând să o trezească pe sora mea .
-De când încerci să o trezești ?
-De vreo 10 minute .
-Ție cum de nu ți-e somn ?
-Am găsit o geantă frigorifică sub scaun care e plină cu sucuri și am băut Cola . Stai să îți arăt .
Emma s-a dus să ia o sticlă de cola din geanta aia , iar când s-a întors , nu a mai avut timp să mi-o dea pentru că eu am sărit pe ea și i-am luat sticla desfăcând-o si începând să beau din ea rapid .
-Ce a fost asta?
Aștept să termin toată sticla apoi îi răspund :
-Am uitat să îți spun , îmi place foarte mult Cola .
-Așa reacționezi de obicei ?
-Nu , doar când nu beau Cola o săptămână .
-....
-Glumesc , fac așa doar la dulciuri .
-...
-Hei ai spus cumva că e apă acolo ?
-Da , sunt și alte sucuri .
Deschid geanta și chiar erau mai multe sucuri : Mountain Dew , Fanta , Sprite etc...Iau sticla de apă și m-am întors la fete .
-Ce faci cu sticla ?
-Asta :
După ce îi răspund Emmei , desfac sticla , iau o gură să văd dacă apa e rece , și chiar e . Arunc apa pe fața Lui Kate care s-a trezit instantaneu .
- CE E ÎN NERGEULĂ CU VOI OAMENI BUNI ? VREȚI SĂ MĂ OMORÂȚI ? NU MAI EXISTĂ NIMENI BUN AICI ?
Eu și Emma am început să râdem de reacția surorii mele .
-Nu mai râdeți -_-
-Nu putem
-Vă țin eu minte .
Eu și Emma ne-am dus în față iar Kate stă pe bancheta din spate , îmbufnată .
-Nu mai sta așa pitico , știi că altfel nu te trezeai .
-Eva are dreptate , cățeluș plouat
-Haha , foarte amuzant , am leșinat de râs .
Am pornit mașina și încep iar drifturile și viteza . Emma doarme , iar eu am luat o curbă și mașina era să se răstoarne + am mai lovit alte 3 mașini .
-Mergi mai încet !
-Ok calmează-te
Vreau să încetinesc dar văd vreo 14 zombalăi care vin înspre mașina noastră , așa că apăs din nou pe accelerație . Emma a intrat în panică și nu știu ce să fac.
-Calmează-te Emma !
-....
O văd pe Kate cu coada ochiului cum își strecoară mâna în geantă ca să ia o sticlă de apă , îi desface capacul încet astfel încât să nu auzim . Emma urlă la mine :
-Fii atentă la drum !!!
Era să intru într-un gard . Imediat după ce Emma termină de rostit cuvintele , Se trezește cu apă rece în cap apoi Kate îi aruncă sticla în cap .
-OMG Kate !
Emma nu spune nimic .
-....
Nu pentru mult timp..
-Zici ceva ? Kate ia sticla si o aruncă iar în capul Emmei .
-Nici măcar nu ți-am aruncat eu apă pe față de dimineață !!!! Ce ai cu mine ?
-Nimic , dar am vrut să vezi cum se simte .
-Fetelor , gata gataaa . Mai avem puțin și ieșim din oraș .
Emma se bucură foarte mult că scăpăm de aici .
Ev - Trebuie să mergem în alt oraș unde sunt magazine și nu sunt așa de mulți zombie . Probabil ne oprim la al treilea oraș de pe aici .
E - Bine
Ev - Oricum vom opri la primul oraș ca să mergem la farmacie . Sper să mai găsim ceva .
K- Când ajungem eu vreau să îmi iau păpuși . Dar de unde lom bani ?
Ev - Kate , crezi că într-o apocalipsă Zombie , cineva mai ține cont de bani ?
K- Nu știu , nu cred .
E- Poți pune muzică ? E cam liniște .
Ev - Imediat .
Am pus muzică și 2 ore cât am mers , am cântat toate aproape în continuu . Eu am cântat mai puțin pentru că nu îmi prea place să cânt . Mai avem puțin și intrăm în următorul oraș .... Oare ce va fi acolo...

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum