Am plecat toți din cameră , lăsându-l pe Psihopat pe jos , Oricum nu moare , nu avem norocul asta .
B - Haideți în mașină până nu se trezeşte ăla !
Ieșim afară , dar nu vedem mașina...
Ev - Umm... Mașina nu trebuia să fie Aici?
B - De unde vrei să ştiu eu ?
Ev - Eşti mai prost decât credeam .
B - Mai bine taci şi mergi să te uiți după ea
Ev - Du-te cu Emma în dreapta , eu o iau pe Kate și merg în stânga . Acum dispari , față ta mă deranjează .
B - Nici mie nu îmi face placere sa iti vad chestia aia numită "față" .
Ev - Am spus ceva .
Blake îşi dă ochii peste cap , o ia pe Emma de mână şi pleacă .
Ev - Tipul ăsta e nesuferit . Nu ți se pare ?
K - Ba da ,Dar şi tu cauți ceartă .
Ev - Te-a întrebat cineva ceva ?
K - Da , tu .
Ev - Forget it ...
Kate începe sa alerge în jurul hotelului , crezând că o să găsească mașina.
Ev - Hei ! Unde fugi aşa ? Așteaptă!
Încep și eu sa fug după ea în speranța de a o prinde , și chiar am reușit .
Ev - Ce crezi că faci ?
K - Vrei să terminăm mai repede cu asta ?
Ev - Da , dar ...
K - Niciun dar , Vrei să se trezească handicapatul ăla ?
Era linişte deplină, nu se auzea nimic , până când auzim nişte pași în spatele nostru . Ne întoarcem amândouă, și surpriza , The psycho is back .
M - Din Păcate , Handicapatul ăsta s-a trezit , şi o să vă facă să regretați .
Ev - Văd că nu te-am lovit destul de tare, o sa am grija ca de data asta sa nu se mai repete .
M - Eşti doar o fetiță singură, nu eşti în stare de nimic .
K - Singură ? Restul ce suntem ? Clanța de la ușă?
M - Probabil . Voi 3 sunteți şi mai nefolositori ca Evelina .
Cuvintele pe care le spune tipul ăsta , încep să mă enerveze foarte tare , Kate era și ea foarte nervoasa ,
M - Oh , Fetițele s-au enervat ? Hai să vedem de ce sunteți în stare
Imediat după ce rostește ultimul cuvânt, alerg spre el încercând sa ii dau un pumn , dar s-a ferit , e mult prea rapid .
M - Doar atât poți ? Îmi pare rău pentru tine .
K - Ce ar fi sa nu te mai dai mare și sa taci dracului din gura
Mă ridic de jos , enervată la maxim . Trebuia sa fie o cale sa il dobor ... Pana la urma , cât de puternic poate fi ?
M - Ştiu la ce te gândești, nici să nu încerci .
Dintr-o dată se aude vocea lui Blake care striga după noi de parcă îl omoară cineva.
B - Evelina ! Kate !
M - Se pare că a venit retardatul după voi , Ne mai vedem noi .
Amândouă stăteam și ne uitam la el cum pleacă , am rămas ca două statui până când Blake a venit .
B - Ce dracu faceți aici ? Miscati-va !
K - Vezi cum vorbești .
B - Și dacă nu vreau ? Ce o sa îmi facă o fetiță de 10 ani ?
Ev - O sa iti tragă una dacă nu taci.
B- Hai sa o vedem și pe asta .
Înainte sa apuc sa fac un pas înspre Blake , Îl văd căzut pe jos , iar în spatele lui Era Emma cu o față nervoasă şi cu o creanga în mana .
E - Ce crezi că faci ? Ți se pare ca avem timp de porcăriile tale ? Mișca naibii odată la mașină și nu te mai da mare .
B - Ok...
Ev - Merci Emma ^.^
E - Cu mare plăcere .
K - Ridică-te de jos bebelușule.
B - Mai Ta...
E - Taci !
B - 😑 bine...
Blake se ridica de pe jos și se uita la mine de parcă ar vrea sa ma omoare , deși chiar asta vrea sa facă.
Ev - Deci unde ai găsit mașina?
E - Nu e masina noastră, Ne-am îndepărtat puțin și am luat alta .
Ev - Unde o fi dispărut...
E - Nu știuK - Hei, uitați-vă la Plângăcios.
Blake mergea în spatele nostru cu capul "în pământ" , iar parul ii venea pe ochi . Se vedea ca era foarte nervos , dar mie îmi face placere sa il vad asa . Nimeni nu mai spunea nimic, era liniște, până când se aud niște sunete din spatele nostru . Când ne întoarcem, îl vedem pe Blake pe jos . Probabil ca s-a împiedicat de crengi .
Ev - Hei pisică speriată , te-ai lovit ?
B - .... Îți. Arăt . Eu . Ție.
Nu l-am mai văzut niciodată asa de nervos . Pune accent pe fiecare cuvânt, vrând sa para mai dur , dar mai mult ma amuza decât sa ma sperie .
Ev - Nu sperii pe nimeni .
Blake vroia sa se ridice de jos , dar nu a mai reușit. Psihopatul a sărit din copac , pe Blake , lăsându-l fără aer .
M - M-am întors ca sa termin ceva , plec imediat , nu va speriați.
Ev - Ce mai vrei retardatule ? Nu vrei sa ne lași în pace odată?
M - Nu ma gândesc la asta momentan .
K - Da-i drumul Plângăciosului
B - Dă-te...
Blake a reușit sa scoată un cuvânt, dabea mai putea sa respire . Nu știu dacă îmi pare bine sau îmi pare rău că e pe punctul de a se sufoca . Totuși, nu îl pot lasa sa moară, chiar dacă mă enervează , Emma ține la el. Trebuie sa fac ceva sa il opresc pe Mike , dar e mult mai puternic ca mine ... Trebuie sa il păcălesc cumva , dar cum... ?
CITEȘTI
Apocalipsa Zombie
Horror*Mă duc de dimineață în bucătărie și o văd pe mama care pregătește micul dejun * -Neața ! -Bună Dimineața Eva ! *O văd pe sora mea , Kate , desenând ceva . Mă duc lângă ea * -Ce desenezi ? -Un zombie -Super , arată bine . După cum a spus , desen...