Capitolul 8

357 30 5
                                    

Ev : În primul rând , e psihopat, epilepsic , schizofrenic , nebun , obsedat , turmentat , tâmpit , retardat etc... Și în al doilea rând , nu e vina ta pentru ce s-a întâmplat , ai înțeles ? Nu suntem moarte , suntem aici . Și nu îi datorez nimic psihopatului , m-a salvat doar pentru că vrea să mă omoare el .
E : Sora Ta are dreptate . Nu mai da vina pe tine , nu e vina ta .
K : Dacă spuneți voi...
Ev : Sper să fie un parfum în hotel pentru că mașina asta miroase "foarte frumos".
E : Nu e de la mașină .
Ev : O să fie .
Mergem de vreo 14 minute și în sfârșit vedem un hotel .
K : Uite uite uite ! Un Hotel !
Ev : Știu Kate .
E : Dabia aștept să fac un duș .
Ev : Eu fac duș prima . Și nu vă așezați pe pat până nu vă spălați . Totuși , să nu murdărim tot ce găsim . Bine Kate ?
K : De ce te uiți la mine ?
Ev : Ști de ce . Sari mereu în pat .
K : Bine bine . Aștept să mă spăl .
Ajungem la hotel și luăm o cheie de la camera cu numărul 35 de la etajul 11 . Urcăm în cameră repede , bucuroase să fim în siguranță . Spre surprinderea noastră camerele erau curate .
K : Yaaaaay , în sfârșit ceva fără sânge sau chestii dalea .
Ev : Zombie
K : Nu trebuie să îmi amintești de fiecare dată .
Ev : Mă duc la duș înainte să rămân cu mirosul "minunat" pe mine mereu .
E : Ok , eu sunt următoarea .
Ev : Ai grijă de Kate să nu se pună pe ceva .
E : O să încerc .
Mă duc în baie , intru în duș și dau drumul la apă . După 20 de minute termin dușul , dar am mai stat încă 10 minute să mă gândesc la toate lucrurile care s-au întâmplat în ultimul timp . Îmi iau în sfârșit un halat pe mine și ies din baie ca să nu o mai fac pe Emma să aștepte .
Ev : Gata Emma , poți să te duci .
E : În sfârșit ai ieșit , ce ai făcut acolo , te-ai uitat la film ?
Ev : Nu am stat așa de mult .
E : Cum să nu .
Ev : Hai du-te o dată .
Emma s-a dus în baie iar Kate vine la mine și așteaptă să dea drumul la apă ca sã nu audă ce vorbim .
Ev : Ce e ?
K : Vii cu mine în altă cameră ca să îmi fac repede baie , apoi venim înapoi și așteptăm ca Emma să termine . Apoi o așteptăm cu pernele la ușă , și când iese .... Bătaie !!
Ev : Hmmm.... Bună idee , hai să mergem . Stai ... Hainele noastre sunt afară în mașină nu ?
K : Cred că da ...
Ev : Pfff.... Hai să fugim repede să luăm hainele și după să te speli .
Trebuie să ies în halat afară , mișto . Dar oricum nu e nimeni să mă vadă . Fugim repede la mașină și luăm hainele , apoi ne întoarcem la recepție .
Ev : Am luat cheia de la camera 34 . E lângă a noastră , deci haide repede sus .
Fugim sus , descuiăm camera iar Kate se duce direct la Duș . Eu mă schimb într-un tricou cu "The Rolling Stones" și în niște pantaloni scurți . Kate iese și ea dupã 5 minute .
Ev : Schimbă-te și tu repede și hai să mergem .
Kate s-a schimbat și ea într-un tricou cu un Câine și în niște pantaloni scurți la fel ca mine . Ieșim din cameră , o încui și fugim în camera noastră . Pun geanta pe pat , și eu și Kate luăm câte o pernă și așteptăm la ușă . După câteva minute iese Emma din baie , iar noi imediat o lovim cu pernele .
E : Ce e asta ? Sunteți nebune ?
Ev : Daaaa !
E : Opriți-vă . "Emma e serioasă"
Eu și Kate ne-am trântit în pat și am început să râdem isteric de reacția și de ce față făcuse Emma . Lui Kate i-au dat lacrimile de râs .
E : Nu văd ce e așa amuzant -_-
Noi începem sã râdem și mai tare .
Ev : Gata , mor de râs
K : Și eu
Ev : Ce față ai făcut
E : Haha , mor de râs .
Ev : Nu tu , noi murim de râs
E : Da ...
Emma râde și ea ușor , față de noi care râdem ca niște nebune care au băut 20 de cãni de cafea și 4 sticle de energizant Emma profită că noi suntem cu fața în pernă și ia o pernă și ne lovește pe amândouă . Noi ne întoarcem la ea râzând și spunem simultan :
Ev & K : Mai vrei ?
E : Cred că voi o să o pățiți .
Noi râdem în continuare și Emma începe să râdă cu noi . Emma nu e atentă , Kate îmi face semn și o lovim din nou . Lupta începe , Ne lovim una pe alta , dar nu am rezistat mai mult de 7 minute și am căzut iar pe pat din cauza râsului .
Ev : Sunt un Căluț fericit , Căluț Căluț Fericit
E : Ce ai băut ?
Ev : Nimic , decât 25 de căni de cafea .
K : Defapt au fost 30
Ev : Mie foame , dați-mi mâncare sau stomacul meu o să își facă o furculiță și va începe sã se mănânce .
E : Ok nebuno Hai la mașină să luăm mâncare .
Emma a început să râdă de mine iar eu îi arunc perna pe fată .
Ev : Haideți dacă nu vreți să ajungeți în cuptor .
K : Acum Acum...
Eu ies pe ușă prima și merg înainte , Kate și Emma au rămas mai în spate și chicotesc.
Ev : Ce aveți mă de ce râdeți ?
E & K : De nimic
Mă întorc cu spatele dar ele iar râd . Oricum am ajuns la mașină și luăm ambele genți care mai sunt în portbagaj . Avem mâncarea , dulciurile , armele și telefoanele în genți . Eu iau geanta cu telefoanele și armele , iar Emma ia geanta cu mâncarea pentru că ea e mai neîndemânatică și nu cred că ar vrea nimeni să rămânem fără telefoane .
Ajungem sus și mergem în bucătărie să mâncăm . Mă așez la masă , scot câte ceva din geantă și încep să mănânc .
Ev : Nu vă atingeți de mâncarea mea sau o să fiți voi în locul ei !
E : Bine nemâncată mică , dar lasă-ne și nouă mâncare .
K : Da , și mie mi-e foame :(
Ev : Nu garantez nimic .
Am terminat toate de mâncat . Fetele se uită ciudat la mine .
K : Cum ai putut să mănânci atât ?
Ev : Nu am mai mâncat de aproape o zi , la ce te așteptai ?
E : Wow , ce mult a trecut . Spune Emma sarcastică și începe să râdă .
Ev : Mie imi e somn . Ar trebui să ne culcăm , nu am dormit de 2 zile .
E : Da , așa e . Și oricum îmi e somn .
K : Și mie .
Ev : Atunci hai .
Mergem toate în sufragerie . Fetele își iau telefoanele și merg în camera lor . Eu aveam patul în sufragerie . Întrebarea este ce naiba caută un pat în sufragerie ? Oricum , Eu dorm pe patul din sufragerie iar ele dorm în camera din fața mea care are 2 paturi și 1 televizor .
E : Noapte Bună !
Kate vine și mă ia în brațe și îmi spune Noapte Bună .
K : Noapte Bună !
Ev : Noapte Bună maimuțo
Fetele pleacă în camera lor și închid ușa . Mă pun și eu în pat și dau drumul la Televizor . Îmi e prea somn , așa că mă culc .
-
-
-
Dorm liniștită când dintr-o dată simt o greutate pe mine . Simt ceva rece pe gâtul meu așa că îmi deschid ochii și îl văd pe psihopatul ăla care îmi ține cuțitul la gât.
? : Neața
Ev : Ce dracu cauți tu aici ?
? : Ca să clarificăm , Eva , Eu sunt Mike .
Ev : Și de ce ar trebui să mă intereseze ?
Mike : Ar trebui , pentru că eu sunt cel care te va omorî .
Ev : Mai vedem noi .
Psihopatul de Mike vrea să îmi taie gâtul , dar îi dau un picior în stomac și îl dau jos din pat .
Ev : Acum ce mai zici ?
M : Zic că o să plătești pentru asta .
Îmi iau repede "Săbiile" de pe masă iar Mike își scoate cuțitele din hanorac și aleargă înspre mine . Mă taie pe mână cu cuțitul iar eu îl tai pe umăr . Vrea să îmi taie gâtul dar mă feresc și îl tai pe picior . Mă ridic și fug lângă geam . Vine și el înspre mine dar înainte să se atingă de mine îi dau cu piciorul mai jos de stomac , iar el cade pe jos . Mă pun în fața lui și îi iau cuțitul și il înfig în inimă . Acum cu greu , încerc să îl arunc pe geam și reușesc după mai multe încercări .
Ev : Pa-Pa , Psiho !
Cad pe jos din cauza oboselii . Emma aude zgomotele și vine să vadă ce se întâmplă .
E : Eva ce s-a întâmplat ? Ești Bine ?
Ev : Cred că da . A fost psihopatul ăla aici ... Mike .
E : Păi unde e acum ?
Îi fac semn 'spre geamul spart iar ea face ochii mari și se duce să se uite ...
E : Ești Nebună...
Ev : Știu ... Măcar acum am scăpat de el...

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum