Capitolul 6

373 34 1
                                    

E : Cine a spus asta ?
? : Eu
Brusc , Aud un țipăt din baie :
Ev : Kate Nu !! Las-o în pace sau o pățești psihopatule !
? : Vai , cineva s-a enervat .
Fug repede în baie să văd cine e și dacă Kate e bine .
? : Ți-am spus "deșteapto" , nu o să mă vezi decât când vreau eu .
Ev : O să te prind eu fraiere .
? : Cum spui tu . Mă plictisești deja .
*Cine mai e și ăsta ?*
Mă duc până în capătul băii să văd unde e Kate . E după niște chiuvete cu o tăietură pe picior .
Ev : What the... Ce ai pățit ? Cine ți-a făcut asta ? (Psihopatul ăla..)
K: Nu mai știu , tot ce îmi amintesc a fost o lovitură în cap .
Ev : Nenorocitul naibii , o să vadă el ce pățește dacă se mai atinge de tine sau de Emma . În fine , Mă duc să văd ce face .
K: Eva !! Ce ai pe spate !!
Ev : Ce am ? Ah da , am o tăietură din cauza retardatului ăla . Nu e nimic grav . Acum Haide sus . Poți să te ridici ?
K: Da , pot să mă ridic , e doar o zgârietură .
Ev : Nu e zgârietură , dar dacă zici tu...
O iau pe Kate și mergem la Emma care încerca să se ridice .
E : Puteți să ...
K & Ev : Să ? ...
E : ... Mă ajutați să mă ridic ?
Ev : Logic că putem .
O ajut pe Emma să se ridice .
Ev : S-a mai întors prostul ăla ?
E : Nu . Dar pe tine nu te doare spatele ? Te-a tăiat 0_0
K : Sora mea e obișnuită cu durerea , nu o afectează orice .
Ev : Kate are dreptate . Oricum , haideți să plecăm de aici .
Mergem înspre mașină , asigurându-ne că nu e vreun zombalău sau vreun psihopat prin jur . Nu e nimeni așa că mergem mai departe . Ajungem la mașină .
K : Și unde mergem acum ?
Ev: Întâi mergem repede la un magazin de arme .
Îmi scot telefonul să văd cât e ceasul ...
Ev : Și la un magazin de electronice
Pornesc mașina , apăs accelerația și începe cursa nebună . Am viteză destul de mare și lovesc cam toate mașinile care cred eu că îmi stau în cale . Emma e foarte speriată dar eu nu încetinesc , ba chiar apăs și mai tare accelerația .
E: Vrei să ne omori ?
Ev : Vrei să conduci tu ?
E : Nu....
Ev : Atunci taci și calmează-te , nu mai plânge din orice ok ? Controlează-te .
Sunt cam rea cu Emma , dar totuși , e apocalipsa zombie . Probabil dacă aș fi lăsat-o pe stradă nu ar fi supraviețuit .Dar asta nu mai contează . Contează să supraviețuim de acum încolo .
E: Î..Îmi pare rău , o să încerc .
Ev: Trebuie să fii puternică acum , o fi greu , dar nu poți fi sensibilă în situațiile astea .
E: Am înțeles ...
În 10 minute am găsit un magazin de arme care avea geamurile sparte și ușa la fel .
Ev: Am ajuns , mișcați-vă , ne grăbim .
E & K : Imediat .
Intrăm în magazin și nu prea mai era mare lucru . Am găsit o geantă de sport în care am băgat pistoale , o lunetă , și 2 mitraliere .
Ev : Omg !
E: Ce ?
K : Uită-te pe masă.
Ev : Ale meleeeeee •.•
2 Katane sunt pe o masă de lemn . Le iau și mi le pun în locurile unde ar trebui să vină cureaua .
Ev : Hai să îl vedem pe fraierul ăla ce mai face . Acum direcția 'spre magazinul de electronice .
Ne urcăm iar în mașină și mergem să îmi iau telefon .
E : Ia telefonul și hai să plecăm de aici mai repede . Nu vreau să apară iar băiatul ăla .
Ev : "Psihopatul ăla"
Iau un telefon Samsung , un Allview pentru Kate și tot un Samsung pentru Emma . Am mai luat și 2 laptop-uri și 3 tablete . Zici că suntem în vacanță ...
Ev : Acum mergem să găsim un hotel .
Punem tot ce am luat în portbagaj și intrăm în mașină . Mergem vreo 5 minute dar observ că nu prea mai am benzină .
Ev : O să oprim la benzinăria din față pentru că nu prea mai are benzină ok ?
E & K : Ok .
Ieșim toate din mașină iar eu fac plinul . Când termin , încep să mă simt ciudat .
K : Ești bine ?
Ev : Aduceți-mi bomboane , dacă nu văd bomboane în fața mea până număr la 5 , vă omor .
E : Huh ?
K : Emma , doar fugi și caută bomboane , grăbește-te !!!
Ev : 1 .... 2 ....
K : Încă puțin , ai milă ! Hai Emma , Hai !
Le văd pe amândouă cum fugeau în magazinul benzinăriei căutând jeleuri sau bomboane cu mentă .
Ev : 3 .... 4 ....
Când sunt pe punctul de a zice 5 , gura îmi e plină de bomboane iar fetele respirau sacadat de parca le-a fugarit cineva .
E : Ești...Nebună...
K : Nu ai văzut încă tot de ce e în stare .
E : Am o presimțire că nu vreau să aflu .
Ev : Nu vă mai smiorcăiți și treceți în mașină .
Ne urcăm toate în mașină , iar eu , din nou , greșesc pedala și dau cu spatele , lovind un stâlp . Reușesc să găsesc pedala corectă și mergem să găsim un hotel . Ajungem într-o parcare care ....

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum