Capitolul 12

300 26 5
                                    

~Perspectivă Eva~
E ciudat să vorbesc cu Dușmanul meu , cu un psihoapat care vrea să mă omoare . Oficial , am înnebunit . Parcă descopăr o altă latură al lui , și poate că nu m-a omorât pentru că începe să se schimbe ceva la el ... Nea , delirez iar . Sunt prea naivă , nu pot avea încredere în psihopatul de Mike care e pe urmele mele de când a început nebunia asta cu apocalipsa doar cu scopul de a mă omorî . E psihopat , e bolnav și nu mă risc să îl ajut . Nu îmi voi risca viața degeaba pentru un psiho . Nu am încredere în el chiar deloc . E mai bine să stau departe de el . Acum a fost doar o excepție , suntem amândoi obosiți și nu mai avem putere .
Ev - Probabil că e de la oboseală
M - Acum spune-mi tu despre tine ceva ...
Ev - Păi eu sunt Eva .
M - Asta știam .
Ev - Am 16 ani și la fel ca tine , îmi plac jocurile video , câinii , muzica si filmele horror . Ciudat că și mie mi s-a întâmplat la fel cu mama . Și mai devreme a fost o explozie...
M - Știu . Oricum Eu nu...
Mike nu apucă să își termine fraza pentru că eu adorm cu capul sprijinit de copac .
~Perspectiva Mike~
M - Serios ? Chiar așa de neinteresant sunt ? De ce mai vorbesc , oricum nu mă auzi , nebuno . Ia stai , dacă tot dormi , te pot omorî ...
*Sau nu o voi omorî chiar acum ... *
Aud ceva venind din pădure . Sper să fie un om . Nu am mai omorât de ceva timp . Înaintez și văd un bărbat cu un copil de vreo 10 ani ieșind de după un copac .
M - Ce faceți aici ?
? - Stai departe !
Bărbatul scoate un pistol , iar puștiul se ascunde după tatăl lui , speriat .
M - Crezi că pistolul ăla îmi va face ceva ? Prostule .
Imediat ochii mi se fac roșii . Alerg în spatele lor și mă urc într-un copac .
? - Nu te mai ascunde !
M - Oh , dar nu mă ascund . (Spun eu cu o voce malefică . )
Sar din copac rapid în timp ce îmi scot cuțitele din hanorac . Ajung jos și tai mâna în care bărbatul ținea pistolul și îl iau , apoi urc din nou în copac . Puștiul ăla începea să plângă ,ce enervant . Cobor din nou jos și îi înfig bărbatului unul dintre cuțite în picior . Urc înapoi în copac și îmi privesc fericit prada care se zbate să trăiască .
? - Fugi fiule , repede ...
Când aud cuvintele acestea , îl împușc fix în frunte pe bărbat . Puștiul ăla începea să plângă din ce în ce mai tare , iar asta mă enervează așa că îl voi elimina . Nu aveam de gând să îl omor , dar acum că tot m-a enervat , am un motiv . Sar din copac și alerg după puști . În timp ce alerg , îi tai gâtul iar el cade la pămãnt . Mai fug puțin iar apoi mă opresc și mă întorc la puștiul care nu era încă mort .
M - Ha , nu ești încă mort ? Se rezolvă .
Băiatul se uita cu frică la mine . Nu mă intimidează deloc . Bag pistolul în buzunar și scot cuțitele .
M - Pa-Pa .
Îi infig băiatului cuțitele în ochi . A țipat vreo 5 secunde , iar apoi , gata . În sfârșit mă simt mai bine . Iau corpul fără viață al puștiului și îl duc până la locul unde stăteam cu Eva , unde era și tatăl lui .
M - Dacă tot sunteți tată și fiu , trebuie să semănați , nu ? Ar fi păcat să nu arătați la fel . (Spun eu cu o voce sadică . )
Mă duc la corpul bărbatului și îi înfig și lui cuțitele în ochi . Acum hanoracul meu alb , e roșu .
M - Gata . Perfect . Acum trebuie să o iau pe nebuna asta de aici . Mă mir cum de nu s-a trezit de la toate țipetele alea .
Mă duc la Eva , dar când vreau să o ridic ea se trezește . Când vede cele două corpuri , face ochii mari și începe să urle .
Ev - Psihopatule ! Cum ai putut să faci asta ? Cum ai putut să îi omori așa ? EȘTI NEBUN ! MĂ AUZI ? NEBUN !
M - Taci dacă nu vrei sã ai aceeași soartă ca ei doi .
Ev - HAI SĂ TE VĂD PSIHOPATULE !
M - Offf , mult mai vorbești nebuno .
Ev - Nebun ești TU !!!!
M - Nu mai țipa , taci .
Nebuna de Eva nu vrea să tacă așa că o iau pe sus .
Ev - Lasă-mă jos ! Ce sunt eu? Prosop ?
M - Mai taci .
Vreau să o lovesc în cap ca să leșine , dar când am trecut pe lângă cele 2 corpuri și a văzut că nu mai au ochi iar puștiul avea gâtul tăiat , a leșinat ea de bunăvoie . Îmi face treaba mai ușoară . Ies din pădure și îi caut mașina . O văd parcată puțin mai departe de pădure , dar lângă ea sunt prietenii nebunei . Momentan nu îi voi omorî , decât îi voi lua cu mine , așa cum voi face și cu Eva . O las jos și mă duc încet la mașină . Se pare că ăștia 3 sunt în același loc , deci va fi mai ușor . Mă duc în spatele Emmei și al lui Blacky sau Blake , și îi dau cap în cap iar ei leșină . Kate se întoarce cu fața la mine dar o lovesc în cap și leșină și ea .
M - Knock Out . Acum trebuie să plecăm .
Mă duc după Eva . O iau și merg înapoi la mașină , apoi o pun pe scaunul din dreapta și o leg . Pe ăia 2 îi pun pe bancheta din spate , le pun centura de siguranță și îi leg și pe ei . Pe Kate o pun pe mașină și o leg bine ca să nu cadă .
Mi se făcuse sete așa că înainte să mă urc în mașinã , deschid portbagajul și caut un suc sau o apă . Găsesc o sticlă de Mountain Dew . O beau într-un minut și mă urc în mașină.
M - Ok , acum putem pleca .

Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum