4

113 7 0
                                    

~Pov Kaj~
Dat is ze dan. Ik krijg een raar gevoel in mijn buik en stoot Dioni aan. 'D-dat is ze' stamel ik. Hij kijkt me aan en schiet in de lach. 'Fixen dan' sist die terug. Ik sta op en schud haar hand. 'Kaj'. 'Iris' zegt ze. Ik kijk haar aan en zwijmel weg. 'Uhuhum' hoor ik achter me, ik draai me met een rood hoofd om en zie daar de boys met een grote grijns kijken. Ik hoor een meisje lachen. Ik draai me terug en geef haar een hand. 'Romy' lacht ze. Het andere meisje komt naar me toe en geeft me ook een hand, 'Zoë'. Als iedereen zich heeft voorgesteld, ga ik terug zitten, Iris tegenover mij zitten.

~Pov Iris~
Oh My God.. in het echt is hij nog knapper, hij staat op en schud me de hand, 'Kaj' zegt hij. Ik stel mezelf ook voor en als iedereen zich heeft voorgesteld gaan we zitten. Ik ga tegenover Kaj zitten, god wat is hij knap. Ik wissel een blik met Romy en zo te zien heeft zij het ook wel naar haar zin. Ze praat met Cassius over dansen en zit zwijmelend naar Sam te kijken. Wat lief denk ik bij mezelf en wend me daarna weer tot Kaj. Vertel is iets over jezelf "Beauty". De klemtoon op dat laatste woordje maakte hem. Ik word rood en begin stottterend te vertellen: 'N-nou ik ben Iris ik benn 16 j-jaar e-en', 'STOP' zegt Kaj op een licht dwingende toon. Ik houd mijn mond en kijk hem aan. 'Stotter je altijd zo?' vraagt hij. 'Nee maar ik word gewoon een beetje zenuwachtig' zeg ik. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik eigenlijk smoorverliefd op hem ben, dat staat ook zo stom. 'Ga maar verder, je hoeft echt niet bang voor me te zijn' hoor ik opeens tegenover mij. Kaj kijkt me met een grote glimlach aan, waardoor ik zelf ook begin te lachen. Ik ga verder: ' nou zoals ik zei, ik ben Iris, ik ben 16 jaar oud, ik hou van dansen, ik woon in Amsterdam en jaa dat was het wel zo'n beetje denk ik. Hij kijkt me aan, ik word weer rood en kijk naar mijn schoenen.

~Pov Dioni~
Wow zij is knap, ze zit tegenwoordig me en kijkt naar buiten. 'Zullen we wat drinken gaan halen?' stel ik voor. Ze staat op en loopt voor me uit. Haar mooie rood-bruine haren gaan heen en weer en haar heupen schudden. Wat is ze knap. Als we bij de kassa (hoe noem je dat bij de mac, bar, kassa... idk) zijn bestellen we allebei een milkshake, een aardbei voor mij een een banaan voor haar. Ze kijkt me dromerig aan. Ik reken af en trek haar mee naar een tafeltje ver vanaf de jongens en de 2 meiden.

~Pov Zoë~
Ik word weer meegetrokken, dit keer door Dioni. OMG wat is hij leuk. 'Hier kunnen we beter praten, dan met al die andere er omheen' zegt hij. Ik grinnik. Dus Zoë vertel is iets over jezelf. Nou ik ben 15 jaar oud, ik doe Havo, ik woon in Beverwijk en.. net als ik verder wil gaan met mijn verhaal, schuift Dioni dichtbij. Hij komt met zijn hoofd naar voren en ik voel de hele dierentuin in mijn buik. Dan hoor ik een harde klap en een deur vliegt open. Ik kijk geschrokken op en Dioni legt een arm om me heen. Een man komt heel snel naar ons tafeltje rennen...

Die ene meeting❤ ~With BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu