~Pov Cassius~
Ik rij met de scooter van Iris naar het ziekenhuis. Als ik binnen kom lopen rijd er een bed voorbij, dat is Zoë. Ik ren achter het bed aan, dan zie ik een groep staan, ik zie ze naar het bed kijken en de meiden zakken in.. In tegenstelling tot Dioni, hij rent naar de kamer waar het bed ingereden wordt. 'Ey boys, ik ga wel naar hem' zeg ik. Ik loop naar binnen en omarm Dioni. Z-ze..Ze is.. Hij kijkt me aan met betraande ogen. 'Dood?' maak ik vragend zijn zin af.. 'Nee nee ze leeft nog' kan hij met een kleine glimlach zeggen. Ik geef hem een knuffel (ja dat doen jongens ook gewoon). 'Wat is er dan bro?' Hoor ik Sam achter me zeggen.
'Ze ligt in coma...' zegt Dioni met hangend hoofd.~Pov Dioni~
Daar zit ik dan, iedereen is naar huis en ik zit jankend aan het bed van Zoë. Ze is het eerste meisje die ik echt leuk vind. En dan gebeurt er dit, het ergste is nog dat dat ze niet weten of ze nog wakker kan worden.. Ik schrik op als ik iets voel bewegen. Een handje knijpt zachtjes in mijn hand. Mijn hart gaat tekeer in, ik druk op het rode knopje naast haar bed. En blijf gespannen naar haar hoofd kijken.~Pov Iris~
Ik zit achterop bij Kaj op mijn scooter. Wat zo'n leuke dag moest worden eindigt in een soort hel. 'Waar denk je aan babe?' vraagt Kaj. Ik heb niet gemerkt dat we waren gestopt, en nu voor de poort stonden. 'Niks'. 'Het zal wel' zegt hij en tilt me van de scooter af. We lopen de oprit op en parkeren de scooter. 'En wat is er nou echt?' vraagt hij als we op de bank zitten. Ik kijk hem aan en barst in tranen uit. Hij schuift naar me toe en trekt me in een knuffel. Als ik uitgehuild ben vraagt Kaj of ik hem wil vertellen wat me dwars zit. 'Tuurlijk wil ik dat..' zeg ik. Ik begin met vertellen, over dat mijn ouders er nooit zijn, dat ze me er meestal mee pesten op school en dat ik het erg vind dat Zoë in coma ligt. Als ik opkijk zie ik tranen in zijn ogen staan. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ik kan er gewoon niet tegen om je zo te zien' zegt hij. Zijn hoofd komt dichterbij en ik voel zijn zachte warme lippen op de mijne. Ik schrik en trek terug. Hij kijkt me met een rood hoofd aan, 'vond je eeh, vond je het erg babe?' vraagt hij. 'Ik schrok alleen een beetje' zeg ik, en breng mijn hoofd weer naar voren. We zoenen opnieuw en ik voel twee sterke armen om me heen slaan. Ik stop de zoen, duw hem op de bank en ga op zijn borst liggen. En voor ik het weet ben ik in slaap gevallen.~Pov Kaj~
Daar ligt ze dan, ze is zo lief. En heeft het naar mijn mening best zwaar. Haar ouders die er nooit zijn, dat ze gepest wordt omdat ze best rijk is en Zoë die opeens op haar af rende en nu ligt ze in coma. Ik schrik, er beweegt iets naast me. Ze draait zich om en ik geef haar een kusje. Een klein kusje op haar neusje. Ze wordt wakker en geeft me een heleboel kleine kusjes op mijn mond, ik word gek en wil haar een lange zoen geven. Dit laat ze niet toe en rent weg, ik ren achter haar aan en als ik haar te pakken heb til ik haar op, 'Aaah Kahaj!' lacht ze. 'I Love you' zeg ik en kus haar lang op haar mond. Ik loop met Iris in mijn armen naar de bank en leg haar neer. 'Je bent een super mooi meisje..' fluister ik zachtjes in haar oor. 'maar..' hoor ik met een trilling in haar stem. 'Wil je mijn super mooie meisje zijn?' zeg ik en bijt zachtjes in haar oor. Ze krijgt overal kippenvel en kust me met passie. 'Dat is een ja?' grijns ik. 'Jaa' fluisterd ze en duwt mij naar beneden op de bank. 'Filmpje kijken?' zegt ze met een glimlach.~Pov Jai~
Ik loop met Samuel en Romy terug naar huis. 'AAHHH SAMM HAHAHA' schaterlacht Romy. Ik loop er maar weer een beetje bij.. dan zie ik een meisje lopen die me erg bekent voorkomt. 'Sterre' wil ik schreeuwen. Maar dan zie ik een man naar haar toe lopen en slaat haar op dr kont. 'BLIJF VAN ME AF JAVAANSE BEFTEKKEL' schreeuwt ze. 'Ja dat scheldwoord hebben we ooit bedacht, we hebben de meest rare woorden' maar dat doet er niet toe. Er zit een man aan MIJN meisje. Ik ren er op af met Samuel en Romy achter me aan. 'VIEZE VARKENSAARS'. Hij kijkt me aan en komt op me afrennen. 'Wat wilde je doen dan, klein mormel' zegt hij. Ik kijk hem dood en en geef hem een stomp op z'n neus. Lekker voor mijn reputatie dit, dit komt natuurlijk weer overal in het nieuws. 'JIJ VIES VUIL KUT JONG' hoor ik hem schreeuwen. 'Oke focus' denk ik bij mezelf. Die man moet even weten dat hij niet aan Sterre mag komen. Ondertussen is de man opgestaan en komt met gebalde vuisten aanrennen, ik duik weg en sla hem tegen zijn wang. Zo'n typische meiden bitch klap. Maar het deed hem wel zeer. Met een blauw hoofd liep de man weg.
JE LEEST
Die ene meeting❤ ~With BBrave
FanficIris en Romy zijn beste vriendinnen. Als ze een meeting met BBrave winnen blijkt dat ze ook mee mogen dansen in 2 videoclips. Daarbij loopt er ook al een tijdje een rare gast rond Iris haar huis. En als Iris een relatie krijgt met een van de jongens...