~Pov Iris~
Ik lig tegen Kaj aan, hij slaapt. Hij ziet er zo schattig uit als hij slaapt! 'Kan je het zien cutie?' vraagt hij met de meest sexy ochtend stem ooit. Ik word rood en verberg mijn hoofd tussen zijn borst en de dekens. 'Oh god, wat ruikt hij lekker' denk ik bij mezelf. 'Prinsesje, beviel het uitzicht je niet?' vraagt hij en geeft een knijpje in mijn heup. Ik duw mezelf snel omhoog en laat mijn hand naar beneden glijden, hij komt op een verkeerd plekje.. Ik zie hem rood worden, en dan voel ik iets bij mijn hand.. 'Ik eeh, ik ga maar eens douchen..' ik buig mezelf weer voorover en geef hem een kusje op zijn kaak. 'Sorry voor dat' fluister ik nog zacht in zijn oor, en verdwijn met een zwarte skinny broek en wit t-shirt met de tekst: Londen, Paris, Milaan, en een leren jasje naar de badkamer.'Fuck, Fuck, Fuck, Fuck, Fuck' hoor ik Kaj zeggen. Ik klop op de deur en zie hem met een rood hoofd staan. 'Hi babe, wat is er?' 'Ik voel me zo stom over wat er net gebeurde, het was helemaal niet de bedoeling en toen opeens...' zegt hij in één adem. 'Dat is toch niet erg?' 'Jawel, het was helemaal niet de bedoeling en nu vind je mij waarschijnlijk niks meer..' zegt hij. 'Klopt, ik vind je niet meer leuk, maar de aller aller aller leukste!' Zijn hoofd schiet gelijk in een glimlach en hij komt steeds dichterbij. Ik word naar achteren geduwd zodat ik op mijn rug op het bed lig, hij komt boven mij hangen en zoent me. 'I love you.' Hij buigt zich weer voorover en trekt aan mijn broek. 'Moet die uit schat?' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. 'Uhuh' kan hij nog uitbrengen. Ik maak mijn knoopje los en niet veel later ligt mijn broek op de grond. Dan trekt hij mijn shirt uit. Ik draai me om en lig nu boven op hem. Ik trek zijn shirt uit en niet veel later ligt zijn broek er ook bij. We gaan door met zoenen en na een paar minuten probeert hij mijn bh los te maken. Even verstijf ik, 'Wil ik dit wel? Ja dit wil ik, hij is mijn grote liefde en hem vertrouw ik dit toe.' "Ben je zeker van dit?' vraagt hij lief.
'Ja.'~Pov Kaj~
Daar ligt ze dan, ik ben zo blij dat ik haar eerste heb mogen zijn. I love her.
Zo mooi, zo lief, zo leuk..
*Ding, Dong*
'Moest dat nou weer? Grr' denk ik bij mezelf. Ik loop sjokkend naar beneden en open de deur. 'Meneer van der Voort?' vraagt een man in uniform aan mij. 'Ja? Dat ben ik' antwoord ik mompelend. 'Kaj wat is dit?' Iris staat met tranen in haar ogen op de trap. 'I-ik weet het n-niet' zeg ik. Ik loop naar haar toe als ik zie dat de eerste traan over haar wang valt. Ik word teruggetrokken door de twee politiemannen. 'Je mag niet bij het slachtoffer in de buurt komen' zegt hij met een zware stem. 'Slachtoffer? Wat heeft Kaj gedaan? En waarom ben ik het slachtoffer? ' schreeuwt Iris nu. 'Mevrouw u weet best wat we bedoelen' zegt de andere agent nu weer. 'Nee? Kunt u me het dan misschien vertellen?' ze huilt aan een stuk door. 'Iris meisje' ik wil me lostrekken uit de greep van de agenten. 'Laat haar, jij onbeschofte straathond.' die stem ken ik. Die stem wil ik niet horen. 'JAMES' schreeuwt Iris. 'Ah u kent het slachtoffer "James"? vraagt de politieagent. 'Jaa zij is mijn vriendinnetje' zegt James met een arrogante kop. 'Niet dat ben je helemaal niet!' schreeuwt Iris weer. 'Mevrouw, mevrouw, ik snap dat u omgepraat bent door de verdachte maar u bent nu in goede handen' zegt de politieagent weer. 'GOEDE HANDEN, GOEDE HANDEN? DEZE GAST HEEFT MIJN VRIENDJE IN ELKAAR GESLAGEN. VERTEL ME DAN TENMINSTE WAT KAJ GEGAAN HEEFT.' schreeuwt ze uit pure wanhoop. 'Mevrouw, de verdachte heeft u verkracht, en u bent ook nog eens minderjarig.' 'WAT? VERKRACHT? WE HEBBEN GISTEREN VERDOMME VOOR HET EERST SEKS GEHAD, MAAR VERKRACHT?? EN IK WILDE HET ZELF' schreeuwt Iris, haar stem slaat over en ze begint te huilen. James loopt naar haar toe en trekt haar in een knuffel. 'BLIJF VAN ME/HAAR AF' schreeuwen Iris en ik tegelijk. Iris komt naar me toelopen en geeft me een kus. 'Ik kom je straks opzoeken oke?' 'Tot straks schatje, vraag Sam of hij je wil brengen, en zorg dat James je niet aanraakt oke?' ik voel een brok in mijn keel. Ze geeft me nog een lange kus en rent de trap op. 'En jij moet oppassen doorgefokte terreinknecht.' 'Moet jij zeggen, jij gaat nu de bak in sukkel' sist hij. James wordt het huis uitgezet en ik word een politieauto ingeduwd.
*op het bureau*
'En waarom vind jij het normaal om een meisje te verkrachten?' een agent schijnt een felle lamp in mijn gezicht. 'Nee, dat is ook niet normaal. Maar ik heb niks gedaan, i~' 'Jaa dat zeggen ze allemaal' onderbreekt de agent mij. 'Luisterd u nou eens naar mij! Ik heb haar niet verkracht, alle mensen die meisjes (of jongens) verkrachten mogen echt papiersneetjes in hun lul krijgen ofzo I don't know. Maar ik heb het niet gedaan, ja, ik heb gisteren met haar seks gehad, maar ik heb nog gevraagd of ze het wilde. Ze wilde het en we hebben seks gehad. Maar hoe komen jullie erbij dat ik haar verkracht heb? Niemand wist dat we seks hebben gehad. Ik hou van haar, en zij van mij.' zeg ik. 'U meent dit echt?' vraagt de mollige agent mij. 'Jaa ik meen het, u zag net toch ook wel dat Iris die James niks vond?' 'Ja ze leek niet echt blij hem te zien nee..' zegt hij met een frons. 'James is de ex van Iris' zeg ik best chagrijnig. 'Verteld u eens verder.' de agenten kijken gelijk heel geïnteresseerd. 'Iris heeft begin dit jaar haar relatie met James beëindigd, daar was hij het niet echt mee eens en sindsdien stalkt hij haar. Hij loopt rond haar huis, achtervolgd haar als ze uitgaat. En volgens mij heeft hij ook bij het raam gestaan.. op het balkonnetje..'~Pov Samuel~
*Tringg, Tring*
'Sam, Sam, Kaj is opgepakt door de politie. Help me! Ik zit in het huis van Kaj, kan je me komen halen?' 'Jaa tuurlijk ik kom er nu aan!'
Ik stap in de auto en rij gelijk naar het huis van Kaj toe.
JE LEEST
Die ene meeting❤ ~With BBrave
FanfictionIris en Romy zijn beste vriendinnen. Als ze een meeting met BBrave winnen blijkt dat ze ook mee mogen dansen in 2 videoclips. Daarbij loopt er ook al een tijdje een rare gast rond Iris haar huis. En als Iris een relatie krijgt met een van de jongens...