~Pov Kaj~
Ik word wakker naast het mooiste meisje, mijn meisje. We liggen op de bank, na de film is Iris in slaap gevallen en ik lag wel lekker met haar. Ik kijk op de klok. '10:08', over 4 uur bezoekuur bij Zoë, we zouden er met Dioni, Sam en Romy heen gaan. We hebben nog even dus, ik sluit mijn ogen weer en pak Iris stevig vast.~Pov Romy~
Het was gisteren super gezellig met Samuel. Hij was zo lief. Ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben.. 'Heyy poppetje' hoor ik naast me. 'Sammieee' ik vlieg hem om zijn nek en geef hem een knuffel. 'Dioni is er al' zeg ik. 'Alleen Kaj en Iris nog dus' zegt hij. 'Nou Kaj is meestal net op tijd'. 'Iris ook' zeg ik. En begin te lachen. 'Gisteren gingen ze samen weg, ik weet niet wat ze hebben gedaan. Maar die zullen nu niet op tijd komen' grijnst hij. Net op dat moment komen er twee verhitte, rode hoofden de gang binnen rennen. Ik kijk Sam aan en we beginnen te lachen. 'Waar komen jullie vandaan zegt hij op een strenge toon'. Iris wordt helemaal rood, en Kaj staat heel blij te kijken. 'Gast je kent haar nog maar één dag en je doet het al met haar?!' zegt Samuel. Iris en Kaj kijken elkaar aan en beginnen te lachen. 'We hebben alleen gezoend hoor, niks meer' zegt Iris. Samuel wordt rood en begint over Zoë.~Pov Dioni~
Kaj, Iris, Sam en Romy komen zo. Dan ga ik ze het goede nieuws vertellen. Zoë is uit haar coma. Ze ligt nu te slapen, met allemaal draadjes om haar heen. Samuel komt binnenlopen met een rood hoofd, ik begin te lachen. 'Afgewezen?' lach ik. 'Nee, nee, ik heb mezelf even voor schut gezet tegenover de andere' zegt hij. 'Heyy, hoe gaat het met Zoë?' zegt Romy die lachend maar voorzichtig binnen komt lopen. 'Als Kaj en Iris er ook zijn zal ik het vertellen' zeg ik. Als Iris in de armen van Kaj binnen komt lopen komt er een grote lach op mijn gezicht. 'Fix, fix, fix the babe' zeg ik lachend. 'She's mine' zegt Kaj trots en vrolijk en drukt een kusje op Iris' haar wang. 'Maar hoe is het met Zoë?' zeggen Kaj en Iris gelijk. 'Ze is..' zeg ik, maar wordt onderbroken door Zoë. 'Uit haar coma' maakt Zoë mijn zin af. Romy en Iris vliegen haar om haar nek.~Pov Zoë~
Ik hoor Samuel binnenkomen. 'Als ik me stil houd kan ik ze straks met z'n allen een soort van laten schrikken' denk ik bij mezelf. Ik hoor de gesprekken die ze voeren ik doe mijn best om niet te lachen, Samuel die zich voor paal zette bij Kaj, Iris en Romy. Volgens mij vind hij Romy wel leuk. Dan hoor ik iets over dat Kaj met Iris heeft. Ik ben zo blij voor ze. 'Ze is...' hoor ik Dioni zeggen. Veel tijd om verder te praten heeft hij niet, want ik maak zijn zin af met 'uit haar coma'. Ik zie Romy en Iris op me afrennen en geven me een knuffel.~Twee uur later~
Iedereen is weg. Ik zit met Dioni op mijn bed, straks komt de uitslag. Ik ben super zenuwachtig, gelukkig begint Dioni tegen me te praten. Hij vrolijkt me op en als de dokter binnenkomt liggen we met tranen in onze ogen van het lachen op het bed. De dokter glimlacht en verteld ons het goede nieuws 'Je mag straks naar huis, je hebt niks overgehouden aan je coma. Hooguit af en toe nog wat hoofdpijn'. Ik bedankt de dokter en vlieg Dioni om zijn nek. 'Ik mag naar huis!' In mijn hoofd herhaal ik mijn zin. 'Naar huis..' stamel ik. Dioni slaat een arm om me heen. 'Je kan zo lang je wilt bij mij en mijn ouders slapen. Alleen moet je even antwoord geven op deze vraag. 'Wil je de mijne zijn?' Hij kijkt me hoopvol aan. 'Ja' antwoord ik en bijt op mijn lip. 'Sexy lady' zegt hij en zoent me. We pakken mijn spullen en verlaten het ziekenhuis.
~Pov Iris~
Ik ben met Kaj de stad in geweest. Hij wilde me toch meenemen op date, dus zijn we naar de Starbucks geweest. Als we door een steegje moeten om bij de auto te komen, zie ik die jongen weer lopen. Ik verschuil me een beetje achter Kaj en we lopen verder. Als we dichter bij de jongen komen begin ik te trillen. Die ogen, ze kijken me met woede aan. 'Gaat het wel?' vraagt Kaj. Voordat ik antwoord kan geven, wordt Kaj weggetrokken. De jongen geeft hem een paar harde klappen en ik begin te schreeuwen en te huilen. Als de Kaj de jongen een klap terug geeft zakt z'n capuchon een beetje af. 'JAMES' schreeuw ik. Geeft Kaj een klap tegen zijn slaap en pakt mij vast. Hardhandig word ik vastgepakt en trekt James mij mee. Als we bijna bij een busje zijn die hij met zijn autosleutels open doet, komen Zoë en Dioni aanlopen. Ze trekken James van me af en Dioni slaat hem een paar keer vol op z'n gezicht. Als ik Zoë zie begin ik nog harder te huilen. Ik verschuil m'n hoofd in haar schouder en wijs naar het steegje. Als Dioni de jongen, James, knock out heeft geslagen rent hij het steegje in. Pakt Kaj op en strompelt terug met Kaj.Pov Kaj
Ik hoor haar huilen, mijn meisje huilt. Waarom?! Ik wil mijn ogen opendoen maar het lukt niet. Ik wil mijn mond opendoen om iets te zeggen, het lukt niet. Ik hoor alleen mensen praten en Iris huilen..
JE LEEST
Die ene meeting❤ ~With BBrave
أدب الهواةIris en Romy zijn beste vriendinnen. Als ze een meeting met BBrave winnen blijkt dat ze ook mee mogen dansen in 2 videoclips. Daarbij loopt er ook al een tijdje een rare gast rond Iris haar huis. En als Iris een relatie krijgt met een van de jongens...