~Pov Iris~
~de dag van de meeting~Ik word wakker van een irritant geluid vanaf mijn nachtkastje. M'n wekker. Ik zet hem uit en stap onder de douche. Vandaag ga ik f*king BBrave ontmoeten. Met die gedachten in m'n hoofd was ik mijn haren en stap onder de douche vandaan. Ik loop naar m'n kast en pak een leren broek, leren jasje en een wit t-shirt met "I Love You" erop. Ik doe mijn makeup en loop naar beneden, maak m'n ontbijt klaar en doe m'n witte Airmax aan. Ik pak m'n scooter en rij naar Romy.
~Pov Romy~
Ik kijk in de spiegel: 'VERDOMME' schreeuw ik. Ik heb de hele nacht niet geslapen omdat ik alleen maar aan Sam kon denken... dat is nu wel aan mijn gezicht te zien ook. Ik heb super erge wallen en zie er uit als een vogelverschrikker. Ik doe m'n makeup pak mn leren broek en leren jasje met een wit shirt met "Boom Bitch" erop. Ik maak nog even snel m'n ontbijt, doe mn Airmax aan en op dat moment gaat de bel. Ik ren naar buiten en stap bij Iris achterop. Samen rijden we naar de Mac in Beverwijk.~Pov Jai~
Ik moet om 12:00 in de Mac zijn. Lekkere tijd ook weer. Ik sjees naar Cassius en samen nemen we de trein naar Beverwijk. Als we bij Kaj zijn gaan we met z'n vijven naar de Mac. Kaj heeft de hele tijd nog niks gezegd.. 'Ey bro waddup?' vraag ik aan Kaj. 'Ik ben gwn zenuwachtig' zegt hij, 'stel je voor dat ze het is'. Ik begin te lachen en leg een arm op z'n schouder. 'T komt allemaal wel goed man.'~Pov Kaj~
Ik zit zenuwachtig aan het tafeltje in de Mac. Ik heb zomaar het gevoel dat ze het is. Ik kijk op mijn horloge 'nog een half uur guys'. Cassius zit met een slaaphoofd aan tafel, 'waarom moesten we hier ookal weer zo vroeg heen?! En werpt een boze blik mijn kant op. Ik sta op en loop naar de wc. Als ik terugkom staat Cassius op: 'Sorry man, zo bedoelde ik het niet'. 'Geeft niet, ik ben raar bezig..'~Pov Iris~
We staan voor de Mac, ik sta te trillen op m'n benen ik ga zo gewoon BBrave ontmoeten. Ik parkeer mn scooter en loop met Romy naar de ingang. Dan komt er een meisje op me afrennen. Ze knuffelt me en begint te huilen. Ik kijk Romy raar aan en als het meisje is uitgehuild kijkt ze verlegen weg. 'Sorry' zegt ze zachtjes. 'Wat is er, en wie ben je?' Vraag ik. Ik ben Zoë, en ik heb ruzie met mijn ouders, omdat ik teveel met een jongen bezig ben' zegt ze in een adem. Ik kijk haar met medelijden aan, 'Wij hebben nu een afspraak, wil je misschien mee?' Ze kijkt me met betraande ogen aan, 'als ik jullie niet tot last ben' zegt ze. 'Tuurlijk niet' zegt Romy. We pakken allebei een arm van haar en trekken haar de Mac in. We lopen gelijk door naar het tafeltje waar we 5 jongens aan zien zitten, de jongens.
~Pov Zoë~
Ik loop met Romy en Iris de Mac in. Nouja lopen, ik word meer meegetrokken. Ik ben ze zo dankbaar, ik moest gewoon bij iemand mijn hart luchten. We stoppen voor een tafel, en als ik opkijk zie ik hem, de jongen op wie ik zo verliefd ben dat ik gebroken heb met mijn ouders. Dioni.
JE LEEST
Die ene meeting❤ ~With BBrave
FanfictionIris en Romy zijn beste vriendinnen. Als ze een meeting met BBrave winnen blijkt dat ze ook mee mogen dansen in 2 videoclips. Daarbij loopt er ook al een tijdje een rare gast rond Iris haar huis. En als Iris een relatie krijgt met een van de jongens...