8

99 7 0
                                    

~Pov Romy~
Daar zitten we dan weer, in het ziekenhuis. Dit keer voor Kaj. Iris zit naast me en snikt met grote uithalen. 'Waa-Waahaa-Waarom H-Hij! snikt ze. 'Ach meisje toch, het komt allemaal goed' zeg ik en knuffel haar. Als ze weer een beetje tot rust is gekomen vraag ik 'Wie heeft hem eigenlijk in elkaar geslagen?' Ze kijkt me met rood betraande ogen aan en begint weer hard te huilen. 'James' fluistert ze bijna onhoorbaar. Ik kijk haar met grote ogen aan 'James..' herhaal ik. De politieagente kijkt op van haar boekje met aantekeningen die ze al had opgeschreven. 'James?' vraagt ze. 'Haar ex, hij was het er niet mee eens dat ze het uitmaakte. Maar hij heeft haar verdomme een soort van aangerand..Hij stalkt haar een soort van. Hij volgt ons overal en loopt rondjes door de straat. En nu ze met Kaj heeft gekregen vind hij dat natuurlijk al helemaal niet goed. Hij wachtte waarschijnlijk tot ze een keer samen waren en heeft toen Kaj in elkaar geslagen..' zeg ik. 'Ohh, hij wilde me meenemen in een busje toen hij Kaj had neergeslagen maar toen kwamen Dioni en Zoë gelukkig aanlopen' zegt Iris in een adem. Dan wordt er een deur opengedaan. Het bed met Kaj wordt de gang in gereden en naar een kamertje gebracht. 'Mevrouw van der Voort' wordt er geroepen door een dokter. Ik glimlach naar Iris. 'Succes.., Mevrouw van der Voort' zeg ik en schenk haar een knipoog.

~Pov Iris~
'Mevrouw van der Voort, dat klinkt wel' hoor ik die o zo vertrouwde stem van Kaj zeggen. Ik draai me om van de dokter bij de deur en zie Kaj met een glimlach in zijn bed zitten, met zijn arm in verband. Hij is door James in zijn arm gestoken. Maar omdat ik zo bezig was met gillen heb ik dat denk ik niet gezien. Zo stom van mezelf. Ik ren naar Kaj en geef hem een zoen. 'I Love you' fluistert hij in mijn oor. Ik begin weer te huilen. 'Heyy babe, niet huilen nu'. 'Maa-aar het is a-aa-allemaal mijn schuld.. zeg ik. 'Tuurlijk niet, hij kwam op ons afrennen omdat hij gewoon jaloers op mij was. Omdat ik het allerleukste meisje van allemaal heb' zegt hij en drukt een kus op mijn wang. 'I-ik denk dat hij wel jaloers is ja, maar hij kwam met een reden op je afrennen' zeg ik zachtjes. 'Wat dan babe? Je kunt me alles zeggen he' zegt Kaj.

*Flashback*
Ik loop naar James zijn huis, het is december 2014. Als ik bij James ben tref ik hem half dronken aan op de bank. 'Weetje babe ik heb heel veel zin in je' zegt hij. Hij trekt me op de bank en begint me te zoenen. Zijn handen schieten onder mijn shirt en hij begint aan mijn borsten te zitten. Ik gil het uit, want stoppen doet hij niet als ik hem dat vraag. De enige die me uiteindelijk hoorde was de buurvrouw die later binnen kwam rennen. Ondertussen probeerde James mijn broek los te maken. Ze kwam net op tijd binnen rennen en trok James weg. Sindsdien heb ik de relatie beëindigd maar hij zei dat ik nog lang niet van hem af ben. Hij heeft me 2 maanden non stop gestalkt en toen bleef hij weg. Een maand geleden liep er elke keer een gast voorbij lopen maar ik herkende hem niet. Tot in het steegje..
*Einde Flashback*

Als ik Kaj alles heb verteld kijkt hij me met grote ogen aan. 'Ik laat jou nooit meer alleen over straat gaan' is het enige wat hij zegt.

~Pov Cassius~
Ik loop naar Global Dance Center, ik ga vandaag een nieuwe choreo bedenken met Shaker voor "Tot in de nacht". De jongens zijn met andere dingen bezig, maar ik zou niet weten wat. Kaj en Iris zullen wel bij elkaar zijn, Dioni is natuurlijk bij Zoë aangezien ze nu samen in een huis wonen. Samuel zal wel iets met Romy aan het uitspoken zijn en Jai.. ja Jai.. de drukke aziaat is waarschijnlijk. .. Ik schrik op uit m'n gedachten als ik twee mensen zie zoenen aan de overkant van de straat. Dat meisje komt me zo bekend voor. Als ze stoppen met zoenen zie ik wie het is "Zoë". Niet Zoë van Dioni maar mijn Zoë het meisje waar ik al 3 jaar iets mee heb. Is ze nou aan het zoenen met Ricardo? Ik word gek en ren Global binnen 'Eyy Cassieee' schreeuwt Shaker als ik binnen kom lopen. 'Yo' antwoord ik kortaf. 'Met je verkeerde been uit bed gestapt?' grapt hij. 'Laten we nou maar beginnen met dansen, daarvoor ben ik hier gekomen is het niet.'

~Pov Jai~
Ik zet mijn muziek aan en ga naar Sterre. We hebben bij de Starbucks afgesproken, ik ga haar meenemen naar de film, daarna uit eten en dan gaan we slapen in een van de beste hotels in Amsterdam. Maar dit alles is nog een verrassing. 'JAI, JAI, OMG JAI, MAG IK MET JE OP DE FOTO' er komt een hysterische fan op me afgerend. 'Ik schenk haar een glimlach en neem 2 selfies met haar. Nu snel naar de Starbucks. 'JAI, JAI OMG JAI, KOM HIE-IERR' hoor een vertrouwde stem zeggen. 'STERRE!' ik ren naar haar toe en geef haar een zoen. 'Frappuccino caramel?' ik geef haar een knipoog en we lopen de Starbucks binnen. 'Weetje Jai, ik heb je zo gemist' hoor ik haar zeggen. 'Ik jou ook m'n liefste❤'. Ik pak de 2 frapuccino's aan en loop met Sterre naar buiten. 'Ik heb een verrassing babe, eerst gaan we een mooie jurk voor je zoeken, kom op! Ik trek haar mee naar de H&M daar vind je toch meestal de leukste dingen, toch?! Nouja het zal wel, ik hoor een blije schreeuw naast me als ik Sterre met een mooi rood jurkje zie staan. 'Even passen schat, ik ben zo terug' en ze drukt een kus op mijn wang. Als ze terug komt lopen met het jurkje aan valt mijn mond open 'Staat het mooi?' vraagt ze onzeker.
'Super mooi'. We rekenen af en gaan naar haar huis. Ze kleed zich om, doet haar make-up en haar. Ondertussen doe ik een mooie spijkerbroek aan met een zwart t shirt en een jack. Als ik Sterre van de trap zie komen valt mijn mond weer open. 'Wow.' Ze heeft haar haren los, het rode jurkje aan, en daaronder witte all stars. Ik til haar van de laatste tree en zoen haar. 'Wat hou ik toch veel van jou' zeg ik. Ik neem haar mee naar de scooter en we rijden naar de bioscoop. We gaan naar Spectre, we zijn verslaafd aan de James Bond films. Als de film is afgelopen neem ik haar mee naar een chique restaurant. Haar ogen glinsteren 'Dit had je niet hoeven doen' fluistert ze en knuffelt me. 'Alles voor m'n meisje' antwoord ik. Als we bij het toetje zijn aangekomen kiezen we allebei voor het grootste: 3 bolletjes ijs, extra veel slagroom, aardbeien saus en fruit. Als we het opgediend krijgen beginnen we gelijk met eten, WE LOVE ICE CREAM. Maar je raad het al, na 2 bolletjes, al het slagroom, de aardbeien saus en het fruit zitten we vol. Ik zie die twinkeling in haar ogen, ik kijk even naar een ober die wegloopt en als ik terug kijk voel ik het. Een grote klodder aardbeien ijs tegen mijn hoofd, ik lach en schiet met mijn lepel een beetje vanille ijs naar haar, ze ontwijkt het en mijn klodder ijs komt recht in het gezicht van de ober. Hij kijkt ons boos aan en stuurt ons het restaurant uit. 'Hahaha niks voor ons om in zo'n chique restaurant te eten' lacht Sterre. Ik lig in een deuk. 'H-Heb je eigenlijk betaald?' probeert Sterre zo serieus mogelijk tussen het lachen door te zeggen. 'Eeehh... nee' zeg ik terwijl het bloed naar mijn hoofd stijgt. 'Jullie terugkomen' hoor ik iemand schreeuwen. 'RENNEN!' schreeuw ik tegen Sterre. Als we bij het hotel zijn aangekomen neem ik Sterre in mijn handen en we lopen naar onze suite.

Die ene meeting❤ ~With BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu