~Pov Zoë~
Ik kijk op en zie een man mijn kant op rennen. Oohwnee ik kruip weg van Dioni en krimp in elkaar. 'ZOË KOM GODVERDOMME HIER!' schreeuwt mijn vader. Dioni trekt me terug en verstopt me achter zijn rug. Mijn vader probeert op me af te rennen, ondertussen zijn Romy, Iris en de andere boys ook aan komen rennen en proberen mijn vader weg te trekken. Maar het lukt niet, hij is tè boos. Ik zie hem een arm omhoog komen en ik voel een klap tegen mijn hoofd, ik wordt licht in mijn hoofd. Het enige wat ik nog hoor is het gehuil van Iris en Romy en het geschreeuw van Dioni: 'Zoë blijf bij me alsjeblieft'. Dan wordt het zwart voor mijn ogen.~Pov Romy~
Ik ben met Samuel en Cassius in gesprek het gaat over dansen en dat ik na mijn middelbare school de dans academie wil gaan volgen. Cassius: 'Dus als ik het goed begrijp kunnen we jou..'. Verder kwam hij niet want ik hoor geschreeuw vanuit de andere kant van de Mc Donalds. We rennen er naartoe en zien een man tegen Zoë schreeuwen. We rennen er op af en trekken hem weg. We zijn dan wel met z'n zessen, hij is heel sterk. Hij duwt ons aan de kant: ' Stelletje kut kinderen dat jullie zijn'. *PATS* een keiharde klap schiet Zoë haar kant op. Ze zakt weg en Iris en ik beginnen te huilen.~Pov Dioni~
'De mongool, wie denkt hij wel niet dat hij is?!'. Ik kijk boos naar de man die meegenomen wordt door de politie. Ik stap kort daarna bij Zoë in de ambulance en we crossen naar het ziekenhuis. Ze is nog steeds niet wakker. Met tranen in mijn ogen zit ik naar haar te kijken. 'Word alsjeblieft wakker schatjee' fluister ik.~Pov Kaj~
Ik ren naar Iris toe, en grijp haar in een stevige knuffel. Ze ziet er zo zielig uit. 'Hey, het komt allemaal wel goed babe.' Een kleine voorzichtige glimlach vormt op haar lippen. 'Noemde je me nou babe?' fluistert ze. Ik twijfel, maar kan de verleiding niet weerstaan. Ik wil haar zoenen, nu. Op het moment dat ik me voorover buig komt Jai aanlopen en trekt ons mee. 'We moeten naar het ziekenhuis, het gaat niet goed met Zoë'.~Pov Jai~
Ze staan daar zo lief. Ik wil ze wel laten staan, maar ik heb net een telefoontje uit het ziekenhuis gekregen dat het niet goed met Zoë gaat. Ik trek ze mee en duw ze de bus in. Cassius rijd met de scooter van Iris en Romy naar het ziekenhuis.*In het ziekenhuis
Ik zie Dioni met zijn hoofd tussen zijn benen zitten. We lopen naar hem toe. Ik geef hem een bro-hug, hij kijkt me aan. Ik zie tranen... 'Wat is er?' Vraag ik. 'Weetje, ik denk dat ik voor het eerst ècht verliefd ben. Al vanaf het moment dat ze binnen kwam lopen. Liefde op het eerste gezicht zegmaar.' Zucht hij. 'Maar een grote kans is dat ze het niet gaat overleven.' Ik hoor de pijn in zijn stem. 'Group-hug!' schreeuwt Samuel opeens. Iedereen komt in een knuffel staan, dan komt er een bed langs rijden. Een meisje met gesloten ogen ligt erop. 'Zoë' snift Romy.
JE LEEST
Die ene meeting❤ ~With BBrave
FanficIris en Romy zijn beste vriendinnen. Als ze een meeting met BBrave winnen blijkt dat ze ook mee mogen dansen in 2 videoclips. Daarbij loopt er ook al een tijdje een rare gast rond Iris haar huis. En als Iris een relatie krijgt met een van de jongens...