-start-
"Tolong! Jgn bunuh saya.. Jgn apa² saya... Tolong T^T " rayu seorang gadis..
"Kenapa susah sngt kau nak terima aku dalam hidup kau?.. Knp kau nak jugak jantan tu hah!" Bentak seorang lelaki sambil menghalakan pisau ke arah gadis itu ..
"Tolong! Jgn kacau hidup aku lagi!.. Tolong" kata gadis itu sambil mengundurkan badannya ke belakang,langkahnya terhenti apabila tersekat dgn dinding..
"Hahahah! Kau dah xblh lari.. Baik kau pilih aku atau kau akan mati" kata lelaki itu ..
"Aku xnak Kau!!!.. Xfaham ke hah!" Jerkah gadis itu ..
"Okay! Itu pillihan kau?.. Kalau aku xdapat kau, dia pon xkan dapat kau!!.. Yahhhh!!!" Lelaki itu trus mngelar kepala gadis itu..
"Arghhhh!!" Jerit gadis itu , kepalanya jatuh bergolek ke lantai..
___________________________________
"Arghhhh!!" Mijoo trus tersedar drp mimpinya, dahinya telah dibasahi peluh.. Nafasnya pula sudah tercungap² ... Dia menoleh ke kiri memndg tingkap yg terbuka, kedengaran bnyi kilat yg kuat mnyambar di kaki langit.. Dia mnarik selimutnya kmudian memeluk bantal peluknya..
Keesokan pagi,Mijoo mngejutkan adiknya untuk bngun drp tdur..
"Bngunlah, kamu dah lewat ni" kata Mijoo sambil menggoncangkan badan adiknya.. Apabila jisoo memusingkan wajahnya,mata mijoo serta merta membulat apabila melihat wajah adiknya seperti seorang perempuan yg prnah muncul di dlm mimpinya..
"Unnie?" Pggil jisoo.. Mijoo mnggosok² kan matanya.. Wajah adiknya bertukar menjdi seperti sediakala..
"Knp dgn unnie?.. Ada yg x kena ke?" Soal Jisoo..
"Er~ xde apa² , kamu bngunlah.. Unnie dah sediakan sarapan untuk kamu ke sekolah" ujar Mijoo..
"Nae" bls Jisoo kmudian dia terus bngun drp katilnya lalu mncapai tualanya yg tersangkut pada pintu kmudian melangkah masuk ke bilik air..
'Knp aku rasa mcm rumah ni ada yg tdk kena' desis hatinya..********************************
NOMBOR 3303
Setelah mndengar nombor gilirannya dipanggil, Mijoo trus berjalan masuk ke dlm bilik doktor untuk membuat pemeriksaan buah pinggangnya..
"Dah mkn ubat yg sy selalu bagi?" Soal Doktor itu... Mijoo hanya mnganggukkn kepalanya..
"Nae" jwbnya..
"Baiklah skrg kamu blh masuk ke bilik pembedahan untuk pemeriksaan X-tray" arah doktor itu... Tanpa berlengah,Mijoo trus bngun drp kerusi dan mngekori doktor yg berada di hadapannya.. Ketika sdg berjalan bersama² dgn doktor, dia dpt merasakan ada seseorang sdg mngekorinya, mijoo menoleh ke belakang.. Sepertinya dia trnampak kelibat bayangan putih yg melintasi kwsn itu ..
'Imaginasi aku jer kot' kata Mijoo di dlm hatinya..."Cik!" Pggil seorang doktor.. Mijoo kembali menoleh ke hadapan..
"Silakan masuk" arah doktor itu .. Sebelum masuk ke bilik pemeriksaan X-tray ,sempat lagi Mijoo menoleh ke belakang..Ketika membuat pemeriksaan,trdapat sesuatu yg bergerak di dlm badan gadis itu..
"Apa tu?" Soal seorang doktor..
"Eh! Mcm kepala manusia" bisik jururawat di sebelahnya.. Doktor itu kelihatan agak trkjut apabila jururawat itu berkata sebegitu..
"Mcm mana bnda itu boleh ada dalam badan dia?" Soal doktor itu sendiri..
********************************
Seokjin yg baru saja pulang drp amerika,setelah tamat pngajian medik trlanggar seorang gadis yg kelihatan agak lemah..
"Eh! Mianhae" ucap seokjin..
"It's okay .. Sy x apa²" kata gadis itu sambil mngankt tgn kananya lalu beredar.. Seokjin menoleh ke belakang memandang gadis yg kelihatan agak pelik itu sambil berkerut.. Baru saja seokjin hendak melangkah ke hadapan tiba²dia tersepak sekeping fail yg semestinya kepunyaan gadis yg terlanggarnya td.. Seokjin membongkokkan badannya mngutip fail itu...
'Apa isi fail ni?.. Mcm fail pesakit kt hospital je" omel seokjin ,kmudian dia membuka fail itu untuk melihat isi kandungan fail itu ..PESAKIT BUAH PINGGANG..
[X] can't operationSeokjin mulai berkerut..
"Hah?.. Pesakit buah pinggang ni.. Xkan xblh operate .. Gila!" Kata seokjin sendiri..
'Aku kna cari gadis itu smula,hish! Plik... Knp pesakit tu xblh di bedah' kata seokjin di dlm hatinya...~bersambung~
YOU ARE READING
KILLED
FanfictionSinopsis : Mengisahkan seorang gadis yg menghidapi penyakit buah pinggang,apabila membuat pemeriksaan X-Tray trdapat sesuatu yg bergerak di dlm badannya.. kakitangan pembedahan terkejut apabila melihat kepala manusia yg berada di dlm badannya dan m...