Jsem šestnáctiletá dívka jménem Alex. Studuji právě druhý ročník na obchodní akademii v Liberci. Nejsem ve svém městě nějak známá, ani nemám být čím. Ničím se nevyjímám, tak že skvěle zapadám do hloučku lidí, co chtějí studovat, mít dobré známky, ale trávit svůj volný čas tancem a přáteli. Doma bydlím jen s mamkou a malým bráškou Dáňou. Máme tedy ještě v rodině naší fenečku Německého ovčáka Bonie, které jsou už tři roky. Ráda s ní cvičím, běhám, dělám agility a různé hry. Beru ji skoro kamkoli. Je to můj parťák.
Jako každá dívka mám i svou nejlepší kamarádku, Týnku. Říkáme si úplně vše, no jak jinak, a někdy i dopodrobna, i když se to zrovna nehodí. Chodíme spolu na stejnou školu, tak že spolu kecáme o všem a pořád. Nejvíce o dění s chlapci a to hlavně v posteli. Více méně si předáváme informace a zkušenosti mezi sebou. Ne že bychom byly nějaké „společenské" dívky, jen si rády užíváme a to většinou s kamarády. Zapomněla jsem hlavně zmínit, že obě sledujeme hodně youtube a o tom se taky dokážeme bavit hodiny, ne-li více. Špatné je už i to, že se nám o youtuberech i zdá. Hlavně mně a věřte, že to nejsou zrovna sny, kde bychom šli na kafe nebo tak něco, ale vážně perverzní sny. Docela by mě zajímalo, co ty sny mají znamenat. Jestli jsou to jen mé touhy nebo mi tím chce někdo něco naznačit. No kdo ví, uvidíme.Za měsíc se má konat 4Fans a já s Týnou se tam samozřejmě chystáme. Ne, že bychom byly nějaké šílené fanynky, ale chtěly bychom aspoň s nějakým youtuberem pokecat. Proto jsme si koupily samozřejmě VIP vstupenky. Tam snad bude nějaká možnost s nimi pokecat, když budou mít na nás čas. Hlavně z celého srdce doufám, že tam uvidím Vadima. Ty jeho boží vlasy, a že uslyším jeho hlas a budu se moci podívat do jeho krásných očí. No o Vadimovi radši dost, nebo tu ještě zvlhnu. Vadim je tak trochu má platonická láska. Láska, kterou nikdy nebudu mít, ale jsem s tím naprosto smířena, tak aspoň doufám, že se tam s nim uvidím.
Tak snad vás tato část zaujmula a nemáte v tom moc zmatek :D Budu moc vděčná za každý komentář. Když se bude líbit, samozřejmě napíšu další, zajímavější část!:)
ČTEŠ
Fifty shades of Vaďák
FanfictionŠestnáctiletá dívka jménem Alex má platonickou lásku. Kdo jiný by to mohl být než Vadim. Ten pohledný a sympatický kluk z internetu. Jednoho dne se ale něco zvrhne a už s nim lítá v posteli. Zůstaňte u jejich dobrodružství a dozvíte se víc!