Vadim u mě doma?

4.9K 144 36
                                    

Pohled Alex:
Před školou stál Vadim. No to snad ne. To si ze mě dělá snad srandu. A ještě má v ruce čokoládu a kytku? To si ze mě děla ale vážně srandu, ne? Co já teď s ním mám asi dělat? Šla jsem za ním a vrazila jsem mu facku. „Co si jako myslíš, že tu děláš?" křikla jsem na něj, protože jsem fakt už nevěděla, co s ním. Bylo na něm vidět, že je hodně zoufalej a prostě už neví, co má dělat. „Myslel jsem, že tě překvapím a pokusím se ti nějak vynahradit to, co se mezi námi stalo." No to si snad ze mě dělá srandu, ne? Tak on si panáček za mnou přijede a myslí si, že si to tím jen tak vyžehlí? Tak to asi ne. Jestli mu mám odpustit, tak mu to dám celkem sežrat, ale nevím, jestli mu chci teda odpouštět. Přece jen udělal docela sviňárnu a chudák jeho holka. A ještě ani chudák neví, že jí podvedl. No mám sto chutí jí to teď napsat. Hlavně musím zachovat klid. Mám jen dvě hodiny času. To musím nějak zvládnout.

Slitovala jsem se nad ním a vzala jsem ho k nám, protože jsem se potřebovala připravit na mou schůzku. Jen, co jsme přišli k nám, tak jsem se hned připravovala a dělala, jak kdyby tam vůbec nebyl. Sbalila jsem si s sebou pár věcí do kabelky a on mě pořád sledoval. Sledoval mě těma svýma smutnýma očima. Bylo mi ho líto. Chtěla jsem mu i odpustit. Zas tak naštvaná na něj nejsem. Upřímně jsem se i těšila, až ho zas někdy uvidím a doufala jsem, že udělá nějaké podobné gesto. Fakt dost silně přemýšlím, že bych mu odpustila, ale zachovala jsem si kamennou tvář a dělala pořád naštvanou. Přece jen mu to chci dát sežrat.
Šla jsem ještě do sprchy. Umýt sebe a hlavně mé vlasy. Po pěti minutách, co jsem byla ve sprše a myla si hlavu svým šamponem, jsem uslyšela, jak se otvírají dveře od koupelny a někdo vchází. Nejdřív jsem si myslela, že je to mamka nebo brácha a chtějí si umýt ruce, ale pak mi došlo, že vlastně nikoho doma nemám krom Vádi. Klaply dveře, otevřela se zástěna (místo závěsu máme plastovou zástěnu) a někdo vešel. Zrovna jsem si smývala pěnu z hlavy a očí a podívala jsem se před sebe. Vidim tam Váďu, jak se drží oběma rukama přes své nádobíčko a koukal na mě, jak kdyby byl bezmocné štěně. Otočila jsem se k němu zády a nic jsem neříkala. Přišel pomalu ke mně zezadu a objal mě. Položila jsem si hlavu o jeho rameno a otočila se k němu. Objeti jsem mu opětovala. Chvilku jsme byli v objetí. Zvedla jsem hlavu a podívala se mu do jeho krásných, ale smutných a lítostivých, modrozelených očí. Začala jsem ho líbat. Nemohla jsem ten pohled vydržet. Líbali jsme se pomaloučku. Pak jsem ale ucítila něco, co jsem vážně nečekala. Jeho chlouba se postavila a šťouchla do mých stehen.

"Promiň, ale takové věci mě prostě vzrušují"

Musela jsem se pousmát. Přišlo mi to rozkošné, protože se za to opravdu styděl. Sjela jsem rukou od jeho prsou na bok až k pánvi a zajela k místu, kde měl svoji chloubu. Přejela jsem přes jeho dvě ozdoby pod chloubou, až jsem skončila na něm, na chloubě. Jemně jsem ho škádlila a jezdila rukou sem a tam a při tom ho jemně, ale vášnivě líbala. Jezdila jsem víc a víc a cítila jsem, jak si to užívá. Líbala jsem ho na lalůčcích, krku, kde jsem se trochu zdržela, protože to má fakt rád. Poté jsem sjela přes prsa na bříško a podbříško, až jsem dojela tam, kam jsem přesně chtěla. Nejdřív jsem ho líbala u kořene a jela pomalu po něm až ke špičce. Vzdychal nedočkavostí. Ještě chvíli jsem jezdila pusou podél jeho chlouby a tím ho škádlila, až jsem ho vzala pořádně do pusy a přirazila. Nahlas vzdychl. Jezdila jsem hlavou sem a tam a užívala si jeho nádobíčko. Různě jsem ho olizovala a hrála si s ním. Líbala ho na špičce a strkala si ho vážně hluboko do krku. Líbilo se mi to a jemu očividně taky. Zase mě jemně chytl za vlasy a pomalu přirážel a chvilku si to vedl sám.



Doufám, že jste spoko, že to vydávám už teď :D Máte proč mě milovat:D Nechte mi tu za odměnu aspoň nějakej komentík, díkyy ♥

Fifty shades of VaďákKde žijí příběhy. Začni objevovat