Odjezd

5.6K 175 17
                                    


Stále jsme se líbali. Začal mi jezdit rukou po celém těle, ale pořád mne nepřestal líbat. Já mu rukama též jezdila po celém těle. Po zádech, ramenech, bocích, břiše.. Oba jsme pak začali jezdit rukou v dolní části. Bylo to pomalé, romantické a plné citů. Vzrušovalo nás to více, než nějaký rychlý sex.

Pomalu jsme se začali vysvlékat, a když jsme byli vysvlečení, pořád jsme se jen mazlili. Naznačila jsem mu, že to chci a zasunul ho do mě. Rozkoší jsem se prohnula v zádech. Užívala jsem si každého pohybu, každého doteku a bylo na něm vidět, že si to užívá stejně jako já. Bylo to něco tak úžasného, tak skvělého. Poté mě zvedl, byl stále ve mně, vypl televizi a přenesl mě do postele a tam jsme pokračovali. Líbal mne stále na krku a pomalu přirážel. Rozkoší jsem se chvěla. Sex plný citů a rozkoše. On se po nějaké chvilce na mě udělal. Otřela jsem si břicho kapesníky a vyhodila je do koše. Vrátila jsem se zpět k němu do postele a lehla si k němu. Ležel na zádech a já se k němu přitulila a ležela jsem hlavou na jeho hrudi. Po chvilce jsme oba usli.

Druhý den jsme se oba probrali, tak nějak stejně. Oblékli jsme se a šli jsme se nasnídat do kuchyně. Navrhla jsem, že snídani udělám a jen přikývl. Šla jsem udělat omeletu se slaninou. Přišel ke mně a jen mě tiše objal zezadu a dal mi pusu na krk. Otočila jsem se na něj a dala mu pusu na pusu. Vypadal celkem unaveně a vypadá nějak divně. Nějak hodně sklesle. Dodělala jsem snídani, nandala ji na talíř a podala mu jí. Udělala jsem ještě pití a sedla si k němu. Tiše jedl a já se na nic neptala. Čekala jsem, jestli mi něco řekne sám, ale nic mi neřekl. „Po snídani zavolám taťkovi, jestli by pro mě nepřijel, jo? Dneska už pojedu domů." Jen tiše přikývl a jedl dál.

Když jsme dojedli, tak jsem si šla sbalit těch pár věcí, co jsem tu měla a čekala jsem, až mi táta zavolá, že je na místě, které jsme mu ve formě adresy poslala smskou.

„Děje se něco, Váďo?"
„Nene. Nic se neděje, broučku." a dal mi pusu na čelo.
„No dobře. Když mi to nechceš říct, tak mi to neříkej. Já ale vím, že mi to později povíš." a pusu na čelo jsem mu dala tentokrát já.
Zrovna zazvonil telefon a byla to smska od táty, že je na místě za pět minut. Rozloučila jsem se s ním a sešla jsem dolů po schodech a vyšla ven. Táta přijel hned. Nasedla jsem, pozdravila a jeli jsme.


Ahoj, sice jste nedali 20 votes, ale tak máte ji tu, tak doufám, že se vám aspoň bude líbit:) Pro další část ale po vás budu chtít 25 votes, tak se snažte, broučci, jinak tento příběh skončí..

Fifty shades of VaďákKde žijí příběhy. Začni objevovat