Kupodivu to David nebyl, ale byla to nějaká Natka z Prahy. No žádost jsem přijmula, i když jsem ji neznala. Hned mi od ní přišla zpráva. „Ahoj, ty jsi ta dobrá kamarádka Vadima? Já jen, že se se mnou rozešel a já nevím, co dělat. Myslíš, že je nějaká možnost, abych ho získala zpět?" Cože? Počkat. Ona mi píše teď už ex Vadima? To jako vážně? A že jsem Vadimova dobrá kamarádka? No tak to je hustý.
„Ahoj, to je mi upřímně líto, ale asi nejsem zrovna ta, o které si myslíš, že by ti mohla pomoct. Zas tak dobře ho neznám, ale jedno vím. Je to fakt dement. Jak moc jsi na dně?"
„No celkem dost. Opravdu jsem ho milovala a moc mi chybí. Asi se budu muset smířit s tím, že už ho nezískám." Chudák holka. Je mi jí upřímně líto.. Kdyby jen věděla, co jí opravdu provedl, ale myslím, že není zrovna na místě, abych jí to napsala já. Asi k tomu Vadim měl důvod, proč ji to neřekl a možná je to dobře. I když. Co když by bylo lepší jí to napsat? Třeba by ho pak začala nesnášet tak, jako já. Ne, psát ji to nebudu.
Začínal být víc a víc večer a David furt nic. Místo toho mi blikla zpráva od Vadima. „Prosím, odpusť mi to. Je mi to fakt líto. Nemůžeme se udobřit?" Ne.. Tak to fakt nemůžeme Vadime. Zprávu jsem si jen zobrazila, ale neodepsala jsem mu. Nehodlám si s ním psát. No nic. Už je pozdě večer, tak by bylo na místě, abych šla spát.Druhý denve středu jsem vstávala v půl sedmé. Udělala jsem si snídani a šla se v kliduopět najíst do obýváku k mamce. Když jsem dojedla, šla jsem se nějakým způsobemzkulturnit a obléknout se. Udělala jsemsi ještě svačinu a mohla jsem vyrazit na autobus do školy. Ve škole se toho mocnedělo, ale přece jen něco se stalo. Někdo mi zase napsal. Myslela jsem, že jeto ta Vadimova ex, ale nebyla a nebyl to ani Vadim. Ano, přesně tak. Byl toDavid. Psal mi, jestli přijdu dneska do fitka, že tam dnes jde, a že by mě rádviděl. Ta zpráva mě hodně potěšila. Tak aspoň už mám vymyšlený plán na dnešek.Ještě jsme se konkrétněji domlouvali na čase a tak. Po škole jsem měla ještětak dvě hodinky času, nebo jsem si to aspoň myslela. Když jsem šla ze školy,uviděla jsem..
Omlouvám se, že nevyšla část, ale poslední dobou nebyla moc chuť ke psaní a teď moc nemám čas. Posledních pár dní nemám vůbec čas, tak se vám za to omlouvám, ale doufám, že vám tahle část aspoň nějak splnila vaše touhy po novém díle :D Sice je to kraťoučký, ale lepší něco než nic, ne? :)
ČTEŠ
Fifty shades of Vaďák
FanfictionŠestnáctiletá dívka jménem Alex má platonickou lásku. Kdo jiný by to mohl být než Vadim. Ten pohledný a sympatický kluk z internetu. Jednoho dne se ale něco zvrhne a už s nim lítá v posteli. Zůstaňte u jejich dobrodružství a dozvíte se víc!