*Nejdřív bych se vám chtěla hrozně moc moc moc omluvit, že jste museli čekat skoro dva týdny. Chtěla jsem novou část napsat a vydat v pondělí, ale byly tu trošku psychické problémy, tak se omlouvám. Já to totiž píšu postupně a příběh si vymýšlím. Tak nějak vlastně improvizuji, tak že kdyby vám tam něco nesedlo, tak mi to napište a já to změním nebo opravím. Ještě jednou se omlouvám a přeji hezké čtení. Jo a mimochodem. Asi ty díly začnu dělat kratší, ať se máte na co těšit. Už tenhle je kratší o 300 slov než předešlý. Má kolem devíti set slov, tak si to užijte :-* *
Ráno jsme se probudili ležící vedle sebe nazí. Když jsme šli ze sprchy, tak už jsme se asi nestihli převléknout a prostě jsme usnuli. Já se probudila dřív jak Vadim a docela dlouho mi trvalo, než jsem se rozkoukala a než mi došlo, co se právě stalo. Podívala jsem se na ležícího Vadima a musela jsem se pousmát. Je tak rozkošnej, když tak nevinně spí. Najednou se ke mně otočil zády a spal nejspíš dál. ‚No to teda ne!', řekla jsem si pro sebe. Lehla jsem si k němu tak, že jsem ho zezadu objala a jeho to probralo. Otočil se na záda a promnul si oči. „Sakra. Co se to stalo?", podíval se na mě.
„Hele, já si pamatuju asi tolik, co ty, ale koukám a hádám, že jsme se spolu asi vyspali.", šibalsky jsem se pousmála a lehla si na záda.
„No, tak jestli jsme spolu spali a nepamatujem si to, tak bychom si to mohli připomenout, co myslíš?" Na nic se mě neptal a už mě líbal a sjížděl pomaloučku rukou tam dolů, ale já ho nenechala a jeho ruku jsem mu dala zpět tam, kde jí měl. Na mé břicho. „Né. To dělat nebudeš.", vyplázla jsem na něj jazyk a líbala jsem ho dál. Dotkla jsem se jeho ptáka a on zbystřil. Moc dobře věděl, co se bude dít. Pomalu jsem ho začala honit a on zrychlil tempo líbání. Honila jsem ho pořád pomaloučku, ale pevně. Dala jsem mu pusu na krk a něžně jsem ho na krku líbala a sjížděla níž a níž. Viděla jsem, jak je celý nedočkavý. Na nic jsem nečekala a vzala jsem ho do pusy. No sakra! Měl ho obřího! Nevím, jestli mi připadal včera menší, protože jsem si vybavila některé momenty, ale byl fakt obří. Minimálně dvacet čísel. Kouřila jsem ho nejlíp, jak jsem uměla. Oblizovala jsem jeho špičku a celou délku jeho pulzujícího ptáka. Strčila jsem si ho zase do pusy a strkala jsem si ho až na doraz do krku a to mě chytil za hlavu, ale jen na chvilku, protože asi věděl, že bych se jinak udusila.Po chvilce jsem se vyšplhala o kousek výše, abych se mohla dráždit jeho pyjem. (pozn. pyj - také jinak řečeno úd, pták, čůrák, Alfréd aj.) Držela jsem ho v ruce a jezdila s ním po mé vlhké kundičce. Jezdila jsem ze strany na stranu a nahoru a dolu. Očividně mu to bylo příjemné a mě taky. Pak jsem mířila ke své díře. Jemně jsem si tam strkala jen kousek jeho žaludu. Kousek jeho ptáka. Nevydržel to a vrazil ho do mě, což jsem nečekala a zahekala jsem. Začal mě šukat tak drsně, že jsem nemohla vydat ani hlásku. Neváhal a hned si mě otočil do misionářské polohy a začal rychle přirážet. Na jednu stranu to hrozně bolelo, ale na tu druhou to bylo velmi příjemné a užívala jsem si to. Měla jsem ruce na jeho zádech a slastí jsem mu je začala pěkně škrábat. Ta slast a bolest byla k nevydržení. Na nic se opět neptal a otočil si mě na bok, že mě šukal na boku, ale zezadu. To se dostal obzvlášť tam, kam před tím ne a tohle bolelo. Hekala jsem jako divá a divím se, že jeho rodiče ještě nepřišli do jeho pokoje. Vytáhl ho ze mě a dal mi chvilku odpočinek, ale jen do té doby, než si kleknul za mě, zvedl mi zadek, který jsem vyšpulila, plácl mě přes něj a vrazil mi ho tam. Přirážel čím dál víc a najednou zpomaloval. Vytáhl ho a věděla jsem moc dobře, o co mu šlo. A taky se mu to povedlo. Našel druhou díru, zasunul ho tam a začal zase přirážet. To už jsem nevydržela se držet na dlaních a svalila jsem se na lokty a hlavu zabořila do polštáře. Nepřestával a šukal čím dál tím víc. Pak zase přestal a šukal mě zezadu do té doby, dokud se neudělal. Oba jsme se vedle sebe svalili. Já se aspoň otřela a šla se do sprchy opláchnout, protože se udělal do mě. Ještě, že mám antikoncepci, protože na nějakej kondom vám lidičky kašlu. Je to jako lízat zmrzlinu přes sklo. Vrátila jsem se, lehla si vedle něj a začal mě prstit. Jelikož já mám celkem problém s tím se udělat, tak mu to chvilku zabralo, ale rukou mě nakonec asi po patnácti minutách udělal. Leželi jsme vedle sebe a já se k němu přitulila a on mě objal. Leželi jsme takhle chvilku a pak jsme z ničeho nic usli.
Když jsme se opět probudili, první věc, na kterou jsem se zeptala, byla, jestli má doma rodiče, protože si silně myslím, že to stoprocentně slyšeli. Naštěstí prý nebyli doma, tak že v pohodě. Vrací se prý až za týden, tak že když budu chtít, tak prý tam budu moci ještě jednu noc přespat. „To si budu muset domluvit s rodiči,ale myslím, že by to šlo. Napíšu jim smsku, jestli tu nemůžu zůstat ještě den,že přijedu zítra student agency do Liberce, že chci poznat Prahu"
„Oukej. To zní jako dobrý plán"
„Tak že říkáš, že mě tu provedeš?"
„No jasně! Proč bych neměl? Hele jdu něco uvařit k obědu tak klidně lež a pusť si telku. Já tě pak když tak zavolám"
„Dobřé"
Oběd byl hotov a my se najedli. Šli jsme se oba obléci a navrhla jsem, že bych si mohla zajít koupit nějaké oblečení, že tu vlastně nemám co na sebe a on souhlasil. Prošli jsme pár obchodů, které byly kousek od místa, kde bydlí a šli jsme zase zpět a já se převlékla. Poté jsme vyrazili na kafe, abychom se vlastně trochu poznali, protože se přece jen neznáme a ve videích taky působí trochu jinak než v realitě.
ČTEŠ
Fifty shades of Vaďák
FanfictionŠestnáctiletá dívka jménem Alex má platonickou lásku. Kdo jiný by to mohl být než Vadim. Ten pohledný a sympatický kluk z internetu. Jednoho dne se ale něco zvrhne a už s nim lítá v posteli. Zůstaňte u jejich dobrodružství a dozvíte se víc!