Jelikož jsem v Praze nikdy před tím nebyla a ani jsem nikdy nepila ten slavný starbucks, tak jsme šli tam. Koupili jsme si tam kafe a šli jsme si sednout. (Nevím, jak to tam chodí, ale dejme tomu.)
Alex: „Tak už bychom se mohli trošku seznámit, když už jsme si sobě tak blízko", zasmála jsem se a on se pousmál.
Vadim: „Prý blízko. Jsi sprostá!", zasmál se, „Tak co bys chtěla vědět, Al?"
A: „No třeba něco o tvé rodině nebo tak? Jaký vlastně jsi a tak."
V: „No tak už asi víš, že pocházím z Ruska a mí rodiče také. Žádné sourozence nemám. O škole bych se snad radši ani nebavil. Jak už všichni, co mě sledují, ví, tak mi opravdu nejde matika."
A: „Mně třeba matika jde, tak že kdybys potřeboval pomoct, tak pomůžu.", musela jsem se zasmát.
V: „Hahaha. Nedělej si ze mě srandu, jo?", pousmál se.
A: „Tak já třeba mám brášku, bydlím jen s mamkou, mám psa a ve škole mi to vážně jde", šibalsky jsem se pousmála.
V: „Tak to je fajn, že ti to ve škole jde.", řekl závistivě.
A: „Ale prosím tebe. Říkám, že tě můžu doučovat, pokud tedy spolu zrovna nebudeme v posteli.", zasmála jsem se.
V: „Hahaha, fakt vtipný."
Šťouchla jsem do něj a nabídla jsem, jestli by se nechtěl spíš procházet po Praze a souhlasil. Ukázal mi taková ta známější místa v Praze. (Omlouvám se, že vám to tu nebudu moc rozepisovat. Prahu vážně neznám tak dokonale, abych o ní mohla psát dopodrobna) Navrhla jsem, jestli by nebyl ochotný se mnou projít i pár obchodů, když už jsme tady. Jelikož jsem na 4Fans toho moc neutratila a dopoledne za oblečení taky ne, tak že jsem měla u sebe asi litr. Prošli jsme pár obchodů a já si koupila ještě něco málo na sebe.
Po tom, co jsem si koupila pár věcí jsme se jen ta procházeli a prostě si povídali. Vzal mě na své oblíbené místo a tam jsme si sedli a prostě kecali o všemožném. „Co takhle někdy přijet do Liberce? Provedla bych tě tam a poznal bys moje dvě nejlepší kamarádky." „Jasně, proč ne? Někdy bych tam přijet mohl", usmál se. „No někdy. To neznamená, že tam opravu přijedeš", zasmála jsem se. „No dobře, dobře. Tak já se tam stavím příští týden, ano? Ještě si napíšeme.", začervenal se. „Dobře, platí."
Jelikož se už začalo stmívat, tak jsme se vrátili zpět k němu. Tam jsem napsala rodičům, že se v Praze zdržím ještě den a že zítra mě vyzvednou u Vadima. Sice si myslí, že jsem bůh ví u koho, ale když ho neuvidí a nebudou tu „kamarádku" chtít vidět, tak to nebude vadit. Jelikož pro mě má přijet můj táta, tak ho to stopro zajímat nebude a i kdyby, tak bych mu hold řekla pravdu, že jsem spala u Vadima.
Večer jsme se s Vadimem dívali na film, co stáhnul. Udělal popcorn, zapálil svíčky a dívali jsme se. Bylo to hrozně romantický. Byli jsme u nich v obýváku a seděli na gauči. Najednou mně dal ruku kolem ruku a přitáhl si mě k sobě, tak že jsem mu vlastně ležela na rameni. Musela jsem se pousmát, protože mi to přišlo rozkošný. Dala jsem mu pusu na tvář a on mne políbil. Začali jsme pomalu, ale vášnivě líbat. Bylo to úplně něco jiného. Něco krásného. Líbali jsme se pořád a stále. Položil mě lehounce na gauč a byl nade mnou.
Omlouvám se vám, že hoooodně dlouho nebyl žádný díl, ale byla jsem prostě líná něco napsat. Doufám, že se vám další část bude líbit:)
ČTEŠ
Fifty shades of Vaďák
FanfictionŠestnáctiletá dívka jménem Alex má platonickou lásku. Kdo jiný by to mohl být než Vadim. Ten pohledný a sympatický kluk z internetu. Jednoho dne se ale něco zvrhne a už s nim lítá v posteli. Zůstaňte u jejich dobrodružství a dozvíte se víc!