Gözlerimi açtığımda revirdeydim. Sehun yanımda uyuyordu. Uyurken bile mükemmelliğini koruyor. Onu biraz daha izledikten sonra dürttüm.
"Hunnie hadi uyan!"
"Ha? Ne?"
"Neden burdayız acaba?"
"Bayıldığın için."
"Ha doğru.."
"Gidebiliriz istersen, hı?"
"Sehunnie?"
"Evet?"
"Kızlar tuvaletini beğendin mi aşkım?"
"Kızlar olunca daha güzel bitanem"
"YAH! Oh Sapık Sehun! Sevgilinle konuşurken başka kızları konuşmaya katma!"
"Choo Hee?"
"Ah! Onun dışındakilerden konuşma. Ommamla ilgilide olabilir uzatmayalım." dedim ve kalkmaya çalıştım. Maalesef başaramadım. Neyseki Sehun beni tuttu."Söyleseydin yardım ederdim güzelim"
"Teşekkür ederim ama kendim yapabilirim."Kalkabildiğimde şuna karar verdim; Sehun'un yardımına ihtiyacım var!
"Sehun?"
"Yardım mı?"
"Hı hı"
"Herzaman güzelim"***
SEHUN'UN AĞZINDAN
Eve girdiğimizde tavşan kutusundan çıkmış evi turluyordu. Jee daha iyi olduğunu söyledi ve tavşanın peşine düştü. Bende üzerimi değiştirmek için yukarı çıktım.
***
"Sehun!"
"Jee? Neyin var?"
"Salondayım şapşal gel de bak!"Şapşal mı? Fazlasıyla kızgın olmalı.
Salona gittiğimde onu yerde ve üstü ıslak bir şekilde buldum.
"Ups!"
"Neden yerde bir havuç var? Suyu neden kenara koydun?"
"Umm... Birincisi tavşan ikincisi de unutkanlık."
"Ah! Neyse. Beni odaya götürür müsün?"
"Tabii ki!" dedim ve kucağıma aldım.
"Sehun, sen neden beni seviyorsun? Baksana! Doğru düzgün bir ailem yok, küçücük bir tavşanla bile başa çıkacak gücüm yok! Bir de çocuğumuz olsa-"
"Min Jee şuanda sen hastasın! Tavşanla baş edememen normal ve ailenin olmaması senin suçun değil! Olması gereken de buymuş. Şimdi çocuğumuz olucak ve biz onu en iyi şekilde büyütücez güzelim. Hem böylece harika bir ailemiz olucağına eminim. Sen ben ve çocuğumuz."Bu sırada odaya gelmiştik. Jee üzerini değiştirirken bende tavşanı yakaladım ve kutusuna koydum. Geri döndüğümde Min Jee yatağa oturmuş etrafa bakınıyordu. Nedenini bilmesem bile bir sorunu olduğunu anlamakta zorlanmıyordum.
"Güzelim?"
"Efendim?"
"Aklını kurcalayan ve kötü düşüncelerle dolduran şeyi öğrenmek istiyorum"***
"Demek öyle ha?"
"Biliyorsun, rüyalarım herzaman beni etkiler"
"Sende beni etkiliyorsun ama ben kendime hakim olabiliyorum. Mesela hep şunu yapmıyorum" dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum. Biraz güldü ve;
"Gerçekten de çok zor bir iş."
"Nerden biliyorsun? Aynı durumda mıyız?"
"Sayılır. Küçükken senden ayrılmadığımı unutman mümkün değil ha? İşte hepsi sana aşık olduğumdandı. 'Söylemeli miyim?' sorusu hep aklımı kurcalardı ve dudakların.. Herzaman yanağımda hissetmeyi dilerdim." dedi. Ardından başını eydi.
"Peki! Madem öyle.." dedim ve yanağına küçük öpücükler kondurdum.
"Hayalim gerçek oldu Hunnie'm"
"Sıradaki hayalin ne?"
"Uyumak ve rüyamda gelecekteki harika ailemizi görmek"
"Güzel. Aynı şeyi düşünüyoruz."Yattığımızda bana sıkıca sarıldı. Ben de ona sarılırken şaşkın bakışlarımı gönderdim.
"Ne? Mükemmel aile tablomuzda sevgi dolu kucaklaşmalar olmasın mı?"
"Olsun. Hatta sevgi dolu öpücükler de olsun."Başını olumlu anlamda salladı. Ardından dudaklarımız sevgiyle buluştu.
Kısa bir bölüm ile karşınızda uyumak isteyen yazarınız! Yarı uyur halde ancak böyle fikir yoksunu bir halde yazabiliyorum. Eğer aklınızda fikirler varsa bana yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berbat mı? Hayır Hayır!.. // Oh Sehun
Fanfic"Uyanıyor!" Etrafı inceledim. Odamız.. Hayır, değil! "Ah! Berbattı Min Jee, berbat!" "Berbat mı? Hayır hayır! Geri dönmek istiyorum"