ČÁST 17. U Dvou koťátek

905 56 3
                                    

ANOTACE: Takže po dlouhé době se vám zase hlásím s další kapitolkou! Vím, že mi to trvá teď pořád hrozně dlouho, ale to víte-škola. Každopádně hned jak bude další část, tak ji sem přidám. Užívejte, čtěte, hlasujte a piště komentáře. :) (na obrázku je Kailey podle mých představ)

„Jak mi to mohla udělat, Ginny?" skučel Ron.

„To bude dobrý," hladila ho sestra po rameni a přitom ho objímala.

„Bez ní? Neumím si představit život bez ní," vzdychl.

„Rone, žil si bez ní jedenáct let," podívala se na něj sestra lítostivě.

„Ale já ji miluju."

„Srdci někdy neporučíš, bráško," usmála se a vzhlédla. V tu chvíli se totiž otevřely dveře. Stála v nich blondýnka s modrýma očima a překvapeně zírala na smutného zrzka.

„Pojď dál, Lenko."

„Ehm-"snažila se vzpamatovat dívka. „Jestli jdu nevhod, tak klidně zas půjdu."

„To je v pohodě, už jsme to dořešili," vrhla na Rona varovný pohled. Její bratr se ale chtěl dál zabývat lítostí sám nad sebou.

„Proč? Proč mi to udělala?" Lence konečně začalo docházet, co se tady děje.

„Rone, přestaň s tím," řekla klidně Ginny.

„Tak mi řekni proč!" konečně ze sebe začal vypouštět tu naštvanost, kterou v sobě dusil. „Proč mě nemá ráda? Proč mě odmítla? Hm?" křičel na ni. Jeho sestra se zarazila. Vždy takhle řval na její bratry, ale na ni nikdy. Vykulila na něj oči a skoro přestala dýchat.

„Protože láska se nezapomíná," pronesla vědoucně blondýnka, která stále postávala ve dveřích.

„Co tím myslíš?" nechápal Ron. Dívka odpověděla pouhým pokrčením ramen. V hlavě si však vzpomněla...

...seděla v autě vedle blonďaté ženy se zelenýma očima.

„Jak můžeš vědět, že přijde dnes?" otázala se jí.

„Viděla jsem to," odpověděla klidně žena.

„Doufám, že máš pravdu. Dala mi docela práci od nich zdrhnout. Teda, ne že by si mě kdo ví jak všímali, ale pořád o něčem mluvili a občas se mě ptali na názor," vzdechla Lenka.

„Určitě přijde," řekla sebevědomě a zakoukala se do zrcátka. Po chvíli vykřikla. „To je on! Rychle zastírací kouzlo," usmála se na blondýnku s očima plnýma očekávání. Poté vystoupila z auta.

„Chcete svést?" zeptala se Draca Malfoye.

...

„Lenko," luskla jí před obličejem Ginny.

„Pardon, jen jsem si na něco vzpomněla," zašklebila se na ně.

***

„Neville, ty se s ním máš sejít?" pronesla nevěřícně hnědovláska sedící posteli.

„No...to je složitější," zašklebil se na ni.

„Co?" nechápala.

„S ní."

„S ní? Jak to s ní?" vytřeštila na něj oči.

„Vlastně volala ona. Chtěla ti říct, ať ho necháš na pokoji-jak se vlastně jmenuje?"

„Draco," špitla Hermiona do polštáře.

„Cože? Nerozuměl jsem ti."

„Draco Malfoy," řekla už dost zřetelně a při těch slovech se usmála. Neville na ni vyvalil oči.

Pro tebe všechno lásko (dramione)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat