Kuudes luku ►

273 30 2
                                    

oon liian kyllästynyt keksiäkseni tälle luvulle nimeä :)) 

Näkökulma, Harryh Stylessh

 Sitä ei pitänyt tapahtua. Se oli täysi virhe. Kammottava virhe, joka vei neitsyyteni miehen kanssa.

"Ei herran jumala, ei, ei, ei", Louis kirosi. Hän ramppasi huonetta pitkin repien hiuksiaan jokaiseen suuntaan vain kalsarit yllään, kun minä siristin silmiäni nähdäkseni hänet. Makasin peittojen välissä ja yritin parhaani mukaan piiloutua huoneen valolta.
"Louis, kello on niin vähän", mutisin hiljaa peittoni alta.
"Harry, voi herranen aika mitä olenkaan tehnyt", hän vain jatkoi, "Harry anteeksi."
Pakotin itseni nousemaan istumaan.
"Tämäpä mukavaa", mutisin. Silmäni olivat pelkät viirut väsymyksen jäljiltä, kun katsoin Louisin vartaloa, joka oli edellisen yön aikana tullut liian tutuksi. Ei hemmetti.
Hän tuli luokseni ja istahti eteeni. Tartuin hänen hennoista käsistä kiinni.
"Pakotinko mä sut... siihen?" hänen äänensä oli epätasaisen väreilevä.
"Et", tokaisin hieman tylysti, "Louis..."
"Niin ei pitänyt tapahtua Harry. Ystävät eivät pane toisiaan, eivät ikinä", hän puhui moittivalla äänellä.
En tiennyt oliko hän itselleen vai minulle vihainen. Vai molemmille.

"Haloo pelkkää seksiähän se oli. Vaikka no... Sä oletkin mies, mutta niin."
"Sitä ei pitänyt käydä. Mä en saisi langeta suhun."
"Sä lankesit jo kerran. "
"Mä toivon, etten mä satuttanut sua. Mä pyydän, anna anteeksi."
"Saanko mä halata sua?" kysyin.
Hän nyökkäsi.
"Hyvä", kuiskasin ja kiedoin kädet hänen ympärille. Kääriydyimme hitaasti lähemmäs ja lähemmäs, yhteen pakkaukseen, eikä kumpikaan meistä liikahtanut sen jälkeen. Hengitin hänen hyväntuoksuisten hiuksia keuhkoni täydeltä, yrittäen peittää niillä sen vanhan viinan hajun. Louis haisi viinalle, ja niin haisin minäkin, en sitä kiellä.
"Ei me Boo tähän kuolla, sä oot ikuisest mun ykkösfrendi", mumisin.
"Harry, mun pitää mennä", hän suputti. Irrotin otteeni hänestä.
"Tietysti."

Ääneni oli sen verran hiljainen, ettei vaatteita päälleen pukemaan alkava Louis sitä kuullut. Nousin itsekin ylös ja kävelin hänen perässä eteiseen. Välittämättä siitä, ettei minulla ollut alusvaatteita.

"No, moikka. Soitellaan?" loin kysyvän katseen ulos pyrkivään mieheen, joka kääntyi minuun päin vielä nopeasti. Saisin niin kirota, jos joku sattuisi kulkemaan kahdeksan aikaan rappukäytävässä, sillä ovi oli sepposen auki.
"Mä lupaan soittaa sulle", hän kuiskasi, "Joskus, kun mä pystyn. Sit kun mä kykenen."
"Haista paska Tomlinson", paiskasin ulko-oven kiinni voimakkaasti, purkaen siihen jokaisen vihanrippeeni. Aivan hänen nenän edestä.

Sinä päivänä lähdin käymään Zaynin kanssa kaljalla, purkamassa tunteita. Sen jälkeen kun olin maannut tunnin kylpyammeessa ja katsonut kaksi elokuvaa.


"Sitten se vaan lähti", lopetin pitkän selostukseni ja hörppäsin tuoppini tyhjäksi. Zayn tuijotti minua hetken hiljaa ruskeat silmät kiiluen pettymyksestä, mutta sitten hän sulki ne ja nyökkäsi.
"Mitä mieltä sä olet hänestä?" hän kysyi hennosti.
"Ai Louisista? Siis aivan hemmetin upea jätkä ja..."
"Ja?"

Ilme kasvoillani kiristyi.
"Ja just hänenlaisen ihmisen haluaisin tuntea useamminkin kehoani vasten. Jos se olisi vain nainen."
"Vai hänen?" Zayn hymyili rennosti.
"Malik ei, älä yritä käänyttää mua homoks. Jo mun ja sun läheinen kaveri suhde on mulle liikaa", naurahdin karheasti.
"Harry, sä et voi sille mitään te olitte humalassa."
Kasvoilleni kohoava pettymys, sai Zaynin kohottamaan kulmiaan.
"Eikö niin?" hän kysyi.
"Oltiin. Tai no. Louis oli tai en mä tiedä. Ehkä pienessä hiprakassa", nauroin hermostuneesti.
"No eiks se asia sitten ole ihan ok? Ihmiset tekee tyhmiä asioita humalassa, mäkin olen pettänyt Perrietä kerran jos toisen. Se ei ole tuomittava asia."
"On se Zayn."
"Harry, kerro minulle miten pystyt ajattelemaan kunnolla humalassa? Kerro mulle."
"Mä, no. Hemmetti sun kanssa."
"Noniin. Loppuun käsitelty juttu, otatko uuden?" hän kysyi.
"Mmm, en."
"Ota sitten tollanen pimu matkaa. Hyvitä yölliset tekos ja pane jotaa noista muijista oikein kunnola. Äitis tykkää, kun pysyt naisissa."
"Äitis tykkää ku saa hoivata sun tulevaa mustaa silmää."

Korttipakka ► Larry FanfictionWhere stories live. Discover now