מה אני עושה?
מצד אחד גבריאל מוצא חן בעיני, הוא מסקרן, מושך ומסתורי עם איזה קסם שעוטף אותו וגורם לי ללכת אחריו כעיוורת.
מצד שני, אני סומכת על אדם שהוא יודע מה הוא אומר אבל קשה לי לדעת אם גבריאל הוא באמת חדשות רעות כמו שהוא טוען. הרגשתי מבולבלת כל כך, למה שגבריאל יתגרה ככה באדם? מה הוא ניסה להוכיח אם הוא ידע מה הוא מסוגל לעשות? אולי הוא רצה שאני אראה את אדם ככה? אני כבר לא יודעת...
הלכתי לכיוון האוהל שלי לחפש לי בגדים חדשים. בדרכי נזכרתי במשהו.
כשתקפו אותי ב׳קבלת הפנים׳ קרעתי מעל אחד התוקפים מעיל חורף עבה, אולי אוכל למצוא רמזים או אפילו לאתר אותו בזכות הריח.
נכנסתי אל תוך האוהל והתחלתי לחפש את המעיל, הפכתי את המזוודה שלי ואת כל שקי השינה ואפילו חיטטתי במזוודות של השאר.
כלום, כלא היה.
הרגשתי שרידים של ריח אך הוא נעלם. מישהו לקח אותו, מישהו יודע שאני מתכוונת למצוא אותו. יכול מאוד להיות שהמעיל הזה היה השריד האחרון שלי למציאת מי שעשה את זה, אבל אני לא מתכוונת להתייאש. אני הולכת לדאוג לכך שזו תהיה השנה האחרונה שתהיה ׳קבלת פנים׳ במחנה הזה.
אולי ריי יכול לעזור לי, הוא צייד זה הכישרון שלו.
קראתי לו שיגיע, ולאחר כבר שניות הגיע בריצה קלה, ״טאליה! לכבוד מה זכיתי לראות אותך?״ הוא שאל מחויך וסירק את שיערו לאחור עם אצבעותיו שהתבדר מהריצה.״אני צריכה את העזרה שלך.״ ביקשתי.
״כל הבנות אותו דבר, צריכות עזרה ואז זורקות אותך עם ייתר הגברים המשומשים שלהן.״ הוא אמר ובהיתי בו לרגע, ״אני צוחק, אלוהים! תשתחררי. מה את צריכה?״ הוא שאל.
״את כישוריי הצייד שלך.״ אמרתי. הסברתי לו את הסיטואציה, ושאני רוצה לנסות למצוא רמזים.
״אני יודע שזה מוזר, אבל אני צריך להריח כל דבר שיכול להיות קשור לזה. ואני נאלץ לבקש רשות להריח אותך, טאליה ואני נשבע שאין לי סטייה.״ הוא אמר.
״לך על זה.״ אמרתי לו.
הוא הריח את שיערי, בגדיי וכפות ידיי.
״שתדעי שדאודורנט בריח פרחי האביב הוא השני האהוב עליי.״ הוא אמר.״תמיד כאן כדי שתרחרח.״ אמרתי לו בחיוך.
הוא נכנס לאוהל הריח את הבגדים שלי, את האיזור בו היה מונח המעיל, ״הרחת פעם ׳מטנזה׳?״ שאלתי אותו והוא הנהן לחיוב.
״תחפש גם את זה.״ אמרתי לו.
״זה ריח שקשה לפספס.״ הוא אמר, ״טוב אני אנסה לעזור לך כמה שאני יכול, אני באמת חושב שמגיע להם עונש. ואני גם מת לדעת מי עשה את זה.״ אמר וחייך בהנהון ראש.
YOU ARE READING
ילדת פרא
Fantasyמי אני? זו השאלה שמטרידה את טאליה דאני עוד מהיותה ילדה קטנה. אמנם מבחוץ נראה שיש לה את החיים המושלמים. מעמד חברתי, משפחה טובה, חבר אוהב... בפנים מתחוללת אצלה סערה. עם תחושת אי שייכות ומשיכה לא מוסברת לחבורה משונה ואפופת מסתורין בבית ספרה, לאט לאט מ...