BAYILMA

1.9K 130 7
                                    

Uyandigimda uyudugum yerde degildim. Ali gece gelmis beni odamiza tasimis kendiside bana sarilip uyumus.

Neden bana sarilmis o? Hala kirginim ben ona. Biz hayatlarimizi birlestirdik. Kafasina göre is ceviremez o!

Ama bana sarilmis tatliş tatliş uyuyor. Cok masum, temiz duruyor.

Kipirdandiginda uyandigini anladim ve uyuyormus gibi yaptim.

Öylwce bana bakiyordu. Bunu hissedebiliyorum

"Seni seviyorum Koca Gözlü Kız"

Sonra burnuma minik buse kondurup mümkünmüs gibi daha da sıkı sarildi.

Bense hemen uyaniyor gibi yaptim ve gözlerimi actim. Bana bakti ve burukca gülümsedi

"Günaydin karicim..."

"Karicim? Yani evli oldugumuz, hayatlarimizi birlestirdigimiz aklina geldi?"

Yüzü düstü. Ama suan umrumda degil. Bana dün söylediklerini unutmadim.

"Selin yapma nolursun... dün söylediklerim icin böyle davraniyorsun"

"Ahh gercekten mi? Salak tabi o yüzden böyle davraniyorum"

Diyip ytaktan kalktim ve cikacakken ali seslendi.

"Aciklama beklemiyormusun?"

Arkami dönmeden soguk bir sesle konustum.

"Ben o aciklamayi dün bekledim"

Tabi simdi cevap veremiyorsun dimi ali bey? Daha fazla beklemeden asagiya indim ve mutfakta kendimce birseyler atistirdim.

Arkami döndüm ve kapida beni izleyen aliyi gördüm. Yanindan gecip salondaki koltuga oturdum.

Oda pesimden geldi ve yanima oturdu. Kumandayi elime acip televizyon bakmaya basladim.

Yaklasik 5 dakika sonra ali kumadayi elimden aldi ve televizyonu kapatti.

"Daha nekadar böyle devam edecek?"

Hala ona dönmedim. Trip falan atmiyordum. Sadece kizginim!

"Babamla konusmak icin gittim aksam. Gergindim sende böyle yapinca tüm sinirimi senden cikardim."

Ona baktim. Anlatmak istiyordu. Buna ihtiyaci vardi.

"Anlat"

Simdide o yüzüme bakmiyordu. Elleriyle oynuyordu.

"Iste aksam geö dedi. Konusalim dedi. Bende gittim. Bagirdik. Kavga ettik. Agladik. Anlastik"

Gözlerim kocaman acilmis ona bakiyordum

"Anlastik?"

"Bizi rahat birakicak. Bizimle ugrasmiycak"

Icimi huzur kapladi cok mutlu olmustum

"Özür dilerim selin. Lütfen beni terk etme"

Korkuyordu? Ve bu korkuyu ben ona yasatmistim. Suan kendimden nefret edyiyorum.

Ona yaklastim ve öptüm. Hemen karsilik verdi. Ayrildigimizda alnini alnima yasladi.

"Bittimi?" diye sorunca

"Bitti" dedi

O arada telefon caldi ve telefonuma baktigimda 'Anne' yaziyordu.

"Sana dedim merak eder diye"

"Ac anlat"

"Alo Anne?"

"Selin?ali nasil iyimi?!"

"Iyi iyi hatta sende iyi ol. Halukla anlasmislar. Bizi rahat birakicakmis"

"Emin misin?"

"Yani öyle demis..."

"Benim tanidigim haluk rahat birakmaz"

"Anne bakin böyle düsünmeyin. Mutlu olun artik!"

"Haklisin aslinda... benim kapatmam gerek kizim. Aliye onu cok sevdigimi söyle olur mu?"

"Tamam söylerim görüsürüz"

Telefonu kapattim ve aliye sevgilerini ilettim. Aslinda bende Haluka güvenmiyorum ama alini bakislari cok emin.

"Ehh pazartesi günü yine is basi yapiyoruz"

"Ayyy evet"

"Bakiyorumda mutlusun?"

"Evet hem ben umutu özledim"

"Ne diyim bende özledim bücürü"

PAZARTESI...

Alinin agzindan...

Suan selini uyandirma cabalarindayim. Bu uyuyamadi dün bende ona Anti Depresiva verdim uyusun diye.

Ha bide nolsun? Bünyesi alisik degil diye hanimefendinin, uyusun kalkmasin!

"Selin bak yemin ederim soguk suyun altina sokarim seni! Gec kaldik kizim uyansana!"

Hala tik yok! Benden günah gitti. Selini kucakladigim gibi banyodaki küvete yatirdim. Sonrada soguk dusu üstüne tuttum.

Bunu yapmamla cigligi basmasi bir oldu.

"Ahhh! Ali mal misin?! Insan hic böyle uyandirilir mi?!"

"Nqpiyim kizim uyanmiyorsun!"

"Cekil ya"

Gifip üstänü degistirdi. Tabi ben hazir oldugumdan inip kahvalti hazirladim.

Off hala gelmedi bu. Kesin yine sızdı bu!

Yukari cikmamla selini üstü giyinik aynanin karsisinda görmem bir oldu. Ben onu aclikla bekliyim asagida o gelsin süslensin(!)

"Selin geberdim acliktan"

"Geliyorum aşkim"

Ohoo seni bekliyene kadaaar. Selini kucaklayip nerdivenlerden asagiya indim. Oda bundan memnun ki kollarini boynuma dolamis sırıtıyor.

Kahvaltinin ortasinda selin birden kosarak alt kattaki kücük WC ye koştu. Arkasindan gittigimde kustugunu gördüm. Gidip önüne düsen saclarini topladim.

"Iyi misin?"

Basiyla onaylayip lavaboda yüzünü yikadi.

"Ali... ben iyi degilim"

Bunu demesiyle bayilmasi bir oldu. Hemen kucaklayip arabaya dogru gittim.

Icimi kaplayan korkuya kulak vermeyerek arabayi sürdüm.

INTIKAMLI AŞK -AlSel- 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin