KORK BENDEN

1.8K 117 2
                                    

Alinin agzindan...

Öylece gitti... gitmesine izun verdim... artik onduz yasamaya alismaliyim. Biliyorum cok zor olacak ama bunu basarmaliyim! Onu cok severken ondan vazgecmek kalbimi paramparca ediyor! Allah kahretsin!

2 Gün sonra ...

Selin gitmisti. Gercekten gitmisti. Terredüt etmeden birakip gitmisti. Brki benim onu sevdigim kadar sevmiyormuydu? Bunu düsünmek kalbimi cok daha fazla yakiyordu. Oysaki biz mükemmel seyler yasamistik... benden hamile kalmisti. Oglumuz olacakti. Offf ama yaa! Selinden ayri kalmistim. 2 sene boyunca hemde! Ama simdi benden isteyerek kactigini bilmek beni öldürüyordu!

Evet duydunuz Ali Mertoglu yürüyen bir ölü!

Selinin agzindan...

Amerikaya dogru ucaktayken aliyi hatirlamistim. Bana beni uyutup tüm ucus boyunca beni izlemisti... onunla okadar mutluyfuk ki? Neden böyle oldu? Neden birakti ki? Neden bu asktan vazgecti?

Artik bir otelde kaliyordum. Bu sadece geciciydi. Dayim bana ev tutmustu. Ama ici daha yerlestiriliyor.

Yataga uzanmis tavani izliyorum. Gözümün önüne o cift mükemmel göz geliyor... simdiden özledim onu...

1 Hafta sonra...

Sonunda toparlayabildim kendimi. Eve yerlestim . Okula basladim ve wn önemlisi Aliyi unuttum. Yada öyle olmasini istiyorum. Her neyse Nazli onun gelip beni aradigini söyledi ama numarami asla ögrenmemeli.

Onu tamamen silmek istiyorum... hayatima kaldigim yerden devam etmek istiyorum.

"Daldin yine selin?"

"Ya Elem özür dilerim. Uykusuzum"

Elem burda tanistigim, simdiden kardesim gibi olan bir kiz. Burda pek fazla türk yok. Ama onunla kaynasmamim ilk sebebi onun gözleri. Masmavi. Alininki kadar mükemmel olmasada, o gözleri unutmamak icin eleminkileri gözümün önünde olmali.

Biliyorum size tuhaf gelebilir... hem diyordun unutacam hemde unutmamam gerek. Sen neyin kafasini yasiyorsun? Ama öyle iste! Aliyi unutmak istiyorum ama o gözleri ASLA!

"Selin cidden sen benindinlemiyorsun?"
Karsimda bozulmus oturuyordu elem.

"Elem ben iyi degilim..."

"Neyin var kuzum söyle?"

"Bilmiyorum. Kafam allak bullak. Hem ben derse giriyorum. Görüsürüz sonra dimi?"

"Bilmem belki."

Yanagina sulu öpücük biraktigimda ise gülmeye basladi.

"Ya tamam tamam git affettim"

"Ayy cok yetenekliyim!"

Alinin agzindan...

Dayanirim sandim ama olmuyor! Duvarlar Selin diye haykiriyor! Duvarlar üstüme üstüme geliyor! Deliriyormuyum? Onu düsünmekten baska birsey yapamiyorum!

Ya ben ona okadar aşik'ken onsuz kalmayi hak etmiyorum!

"Ali? Sen mi geldin?"

"Evet ben geldim BABA!"

"Noluyor Ali ictin mi sen?"

"Ne mi oluyor? Selin gitti diyorum ! Gitti!"

"Nereye gitmis bücür?"
O nefret ettigim alayci gülüsünü yerlestirdi suratina

"A M E R I K A Y A"

"Ah , güzelmis. Bir beladan daha kurtulduk"

"Seni öldürürüm sus!"

"Ali defol!"

"Gidiyorum... ama bende senin hayatini mahvefecem! "

Yine gülüyor. Sonra yüz ifadesi cok sert oluyor

"Defol dedim"

"Kork benden Haluk Mertoglu. Kork benden..."

INTIKAMLI AŞK -AlSel- 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin