"Bartu?"
Ali ban döndü. Ona daha Bartuyu dün anlatmistim. Unutmus olamaz.
"Tesadüfe bak ya" deyip yanima geldi.
"Ne ariyorsun burda bakalim?"
"Bi erkek erkek magzasinda ne arar?"
"Dogru. Salaklik iste, böyle bir anda görünce"
Ali arkamdan kulagima fisildadi.
"Samimiyetlige bak amk"
Dirsegimi böbregine gecirdim.
"Ehh sevgilin napiyor?"
"Iyi ya napsin evinde"
Bartunun agzindan...
Ah bu Selin nekadarda farkli. Digerleri gibi degil. Sevgilimi soruyo. Ne sevgilisi lan? Senin kocan olucak serefsiz kumarda herseyimi elimden alinca benu terk etti!
"Buda Aylinin Babasi olmali"deyip elimi uzattim.
Elimi sikmadi ama soruma cevap verdi.
"Evet Selinin kocasiyim."
Ah bide kiskaniyor mal. Aliden tek isteyim benden aldigi parayi ger vermesi. O masada en cok kaybeden ben oldum. Topu topuna 15 Milyon!
Hicbirseyim kalmamisti iste. Parami alicam. Gerekirse cebindeki son kurus olsada alicam. Evini o lüks arabasini. Hepsi benim olucak.
"Eh beraber bi kahve icelimmi?"
"Selin kahve icmiyor"
"Ya ali birak meyva suyu veya cay icerim! Cocuk vakit gecirmekn istiyor" son cümleyi sessiz söylemeye calismisti ama ben duydum.
"Biliyorum"
Ali onun gibi degil acik aciknkonusyordu.
"Tamam bartucum sen surdaki Starbucks'a gec biz bunlari ödeyip geliriz"
Giderken arkamda duydugum cümleyle sırıttım.
"Ne bartucumu kizim! Delirtme beni selin!"
Alinin agzindan...
Selinim iknasi üzeri herseyi ödeyip 390 tl harcayip cikmistik oradan.
"Selin 10 tl miz kaldi. Yani bu demek oluyorki birseyler icemeyiz ve kafeye gidemeyiz!"
"Ya ali bizde ikiser Smoothie aliriz. Ona yeter!"
Offlayip Selinin pesinden yürüyen merdivenlere ciktim.
Bartucum (!) bizi bekliyordu. Hic sevmedim su tipi...
Yarim saatin sonunda Selin kalki lavaboya gitti.
"Ali bence cok sanslisin. Selin mükemmel"
"Evet KARIM mükemmel"
Sakindim oma karim kelimesini abartili vurgulamistim.
Bartu biraz sessiz kaldiktan sonra konustu.
"Beni hatirlamadin mi Ali?"
Deminki Bartu gitmis yerine picin teki gelmis
"Ne diyorsun?"
"Benim. Kumar masasinda soyup sovana cevirdigin Bartu"
Sok olmustum. O bilerek mi o 'tesadüfleri' ayarlamisti?
"Bak sakin"
"Ali! Ali Mertoglu kim?!"
Sesimi duydugumda aya kadinin yanina kostum. Con telaseli görünüyordu.
"Benim! Noldu?!"
"Kariniz tuvalette! Dogruyo! Suyu geldi!"
"Ne? Nerde!"
Tuvalete kostugumda Selin qcidan kivraniyordu. Hemen koluna girip otoparka indik. Arabayi nasil calistirdim ve nasil hastahaneye sürdüm bilmiyorum.
Hastahaneye vardigimizda selini sedyeye yatirdilar ve hemen digumhaneye girdi.
~~~
"Ahhhhh!!!"
"Ikinin Selin Hanim, hadi az kaldi"
Selin gittikce elimi daha cok sikiyordu. Bu durum cok tuhafti karsimda onu böyle görmek ve birsey yapamamak!
"ALI ÖYLE APTAL APTAK BAK DIYE CAGIRMADIK!"
"Napiyim aşkim"
"YA BILMIYORUM! AHHH! BIRSEY SÖYLE ISTE!"
selinin cigliklari tüm dogumhabeyi dolduruyordu.
"Selin bak askim uzuuun uzuuun nefen al, ver sonra yine al yine ver"
Bunu derken söyledigim hareketleri kendim yapiyordu. Bi selini dahada kizdirmis olacakki.
"YA ALI SENI ÖLDÜRÜRÜM! SAKIN BIRDAHA COCUK LAFI ETME! YA NIYE KADINLAR HEP DOGRUYO BIRDAHAKINIDE SEN DOGU! AHHHH!!!"
"Az kaldi Selin hanim hadi ikinin"
"Bak az kalmis aşkim. Hadi sen yaparsin. Sen cok güclüsün. Seni seviyorum. Bana bu mutlulugu yasattigin icinde sana hayranim"
Bu sefer dogru cümleler kurmusum galiba. Selin biraz olsada sakinlesmisti.
"DAHA COK COCUGUMUZ OLUCAK. DAHA SANA OGLAN DOGRUCAM! ETRAFIMIZ KOCA GÖZLE MAVIŞ DOLZCAK AŞKIM!"
Selinin so ama en siddetli bagirmasiyla minik yavrumuzun aglama sesini duymamiz bir oldu.
Selin rahtlamis sekilde kendini birakarak gülümsedi. Elini öptüm ve "basardin" dedim. Basini hayir anlaminda salladi. "Basardik" dedi.
Kizimizi kizaca yikiyip sardiktan sonra Selinin kucagina verdiler. Gemn yanlarina yaklastim. Uyuyordu. Masum bir melekti... benim ve Selinin bebegi.
Selinin gözlerinden yaslar akinca yanagina bir öpücok kondurdum. Benim gözümdende bir damla yas akti.
"Cekirdek Aile"
Ikimizde güldük.
Ailem... artik benim ailem Selin ve Kizimdi. Onlari cok seviyorum.
"Hosgeldin Aylin..."
Alnina öpücük kondurdum.
Nasil buldunuz? Finale birkac bölüm kaldi. Yaklasik 4-5 Bölüm.