GERCEKLER

1.8K 139 16
                                    

Okullar burda iki haftalik son bahar tatili yapiyor. Bugün okulun son günüydü! Bu iki haftada hergün, hatta bazen günde iki defa, bölüm yayinlayacağim

Yeni kapak için duygukaraacaam 'a teşekkürler :)))

Selinin agzindan...

Aliyle aylardir iki yabanci gibiyiz. Birbirimizle konusmuyoruz. Tek beraber vakit gecirdigimiz zaman umutla beraber oödugumuz zaman. Bundan mutlumuyum bilmiyorum ama ben istedim. Yok ali bunu istedi. O kadinla yatarak o istedi...

"Selin abla? Iyi misin?"

"Iyiyim umutcum. Dalmisim"

"Ya bugün Ali abiylen biryerlerde birseyler mi yapsak?"

"Ali ne alaka simdi!"

Sesimin yükseldigini fatk edince sustum ve gözlerimi kapattim. Umuta bagurmak istemiyordum. Iyilesiyordu ve o hassasdi.

"Özür dilerim... sadece bu ali mevzusu benim canimi sıkıyor"

"Selin abla? Birsey sormak istiyorum?"

"Sor canim"

"O ilk gün... siz ali abiyle tanisiyorsunuz dimi?"

"Umutcum suan dedikodu yapmiyoruz. Sargilarini degistiriyorum."

Umut bir ay önce intihar etmeye calismisti. Hatta bilegini kesmisti. Iyiki ali yetismisti...

"Yinede... cok merak ediyorum lütfen."

Elimdekileri birakip ona baktim.

"Cok mu merak ediyorsun?" Dedim soguk bir sesle.

"Hı hı"

"Ali benim yiölar öncesine tanistigim birisi. Sevdim onu. Secgilim oldu. Sözlüm oldu. Nişanlım oldu. Bebegimin babasi oldu... kocam olucakti... ama sonra beni ALDATAN ADAM OLDU!"

aglamaya baslamistim. Karsimda bana saskinca bakan özleme

"Ögrendin mi simdi?"

Deyip kapiya dogru gittim... ali... kapinin icinde bizi izliyordu. Onunda benden bir farki yoktu. Gözleri kan canagina dönmüstü. Aglamamak icin kendini zor tutuyor.

Yanindan gecip gittim. Bu hastahanedende gitmek istiyordum. Sekretere bugün hastamin olup olmadigini sordugumda hepsinin bittigini söyledi. Bende cantami alip ciktim...

Hava kararmisti... istanbulun sokaklarinda uzun zamandir yine ilk kez yalniz yürüyorum...

"Selin!"

Arkani döndügümde agöayan aliyi gördüm. Saskinligim gecmeden gelip bana sarildi. Onu ittirmek isterken dahada sıkı sarildi

"Birak"diye fisildadim aglamakli

"Birakmam"

"Ali ne yapmaya calisiyorsun?"

"Dayanamiyorum... seni birkere biraktim artik birakmam! Herseyi anlatacam. Artik ondan korkmuyorum! Seni ondan BEN koruycam!"

Nedemek korkmuyorum artik? Icime bit umut düstü. Beni aldatmadigina dagil.

"Ne diyorsun sen ya!"

"Birak anlatayim? Nolursun? "

"Anlat..."

~~~

"Ali bekliyorum."

"Sen gömlegimi bulmuşsun. Halugun yaptigini ögrenmişsin. Onu tehtid etmişsin. O gece o evdeki kişi bir kadın degil, Haluktu"

"Öyleysede neden birsey demedin?"

Ona inanmiyordum.

"Beni tehtid etti... sana zarar verirmiş. Selin oglunu kırbaçlayan bir adam sana kolaylikla zarar verirdi!"

"Bizi ayirmakla eline ne gecti!"

"Senin canini yakmak istedi! Benim seni aldattigimi düsünmeni istedi! Kahrolmani istedi!"

Aklim 'yalan söylüyor' diyordu ama kalbim 'biliyordum. Ali'm bana bunu yapmaz'

"Benden bukadar kolay vazgeçtin yani?"
Dedim aglamakli. Allah kahretsin onu unutamamiştim! Onu hala seviyorum! Hala aşığım!

"Gittiginden sonra öldüm ben Selin. Ondan Intikam almak istedim. Bunu yaptimda ama bedelinincok agir ödedim... sonra sanada bunubyapmasindan korktum"

"Kime napti ali! Anlat! Anlatda inaniyim!"

"Ben tüm anneme yaptigi kötülükleri bir gazeteye repörtaj olarak verdim. O da bana birsey yapamayinca gözümün önünde anneme vurdu. Vurdu. Işkence etti. Ama benim elimden birsey gelmiyordu. Elim kolum bagliydi cünkü..."

Gözünden yaslar süzüldü. Yaslarini sildim ve dudagina minik bir buse kondurdum. Meger benim prensim ne zorluköar yasamis. Kimse zarar görmesin istemis. Kendisinden haric. Ali'm virane olmuş

"Inandin mi?"

"Inandim!"

Sarildik ve hickirarak aglamaya basladik

"Seni seviyorum koca gözlü kiz"

"Seni hala seviyorum uzaydaki mavi gözlü cocuk!"

Artik her gün bölüm yayinlamak istiyorum!

Yazar :)

INTIKAMLI AŞK -AlSel- 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin