Kapi sesi gelince alinin döndügünü anladim. Hemen ayaga firladim ve yanina gittim.
"Birsey yapti mi? Ögrendi mi?"
"Güzelim telaslanma birseyim yok. Görüyorsun. Annem uyudu mu?"
"Evet. Yazik kadina yaa agladi agladi sonra uyudu."
"Hadi cantani al eve gidelim"
"Ya ali anneni yalniz mi birakicaz? Sabah merak eder."
"Yaa hadi. Ben arabadayim"
Ali ciktiginda Sevilay anneme bir kagita not yazdim merak etmesin diye.
Nasil olduda seneler önce böyle pis seyler yapan bir adan simdi sessiz kaldi?
Cikip arabaya oturdugumda alinin aciklama yapmasini bekledim. Yapmadi. Sadece sürdü.
Bende sustum. Anlatacakti. Sadece eve gelmemizi bekliyordu öyle degil mi?
Evin önünde arabadan indim ama o inmedi. Cama egilip gelmesini bekledim.
"Ben aksam gelmiycem güzelim."
Bu sözüyle tedirginliyimin yerini telaş aldi.
"Ya nasil gelmiyorum?! Ali simdi gelip bana herseyi dogru dürüst anlatacaksin!"
"Selin! Sık bogazlik yapma! Rahat birak ya! Evlendik diye herseyime karar verebilicegini mi saniyorsun?"
Bunu söyliyen benim Ali'm degil. Birsey oldu. Ama o hala beni nasil kirdiginin farkinda degil. Cevap vermeden kapiya dogru gittim.
Iceri girdigimde gözyaslarimi tutamadim...
Alinin agzindan...
Seline bunu söylemeyi asla istemedim! Ama bunu yapmak zorundayim melegim... Affet.
Kumar haneye girdigimde adamlar beni bekliyor olmali ki bir masaya yönelttiler. Normalde olsa bu tiplerden tırsardım ama simdi icimde bir gram korku yok. Niye biliyormusunuz? Cünkü ailem icin yapiyorum bunu.
Simdi düsünüyorsunuz baban neden sana güvendi. Ya kaybedersen?
Bununla gurur duymuyorum ama bir kumar gecmisim var. Cok para kazandim. Sonra Emre sayesinde bu illetten kurtuldum. Tabi kazandigim parayi yetimhanelere falan verdim.
Masaya oturdum ve agir dayilar gibi davranmaya calistim. Bunu nasil becereceksem artik. 25 yasinda evli bir piskologum ben.
Oyun bittikten sonra...
Tabiiki ben kazanmistim. Hemde cok para... tam tamina 24 Milyon. Masadakiler kaybetmeye alisgin degiller galiba. Sinir küpüne döndüler. Parayi da alip babamin evine sürdüm.
Beni bekliyordu. Saat sabahin 4 ama o beni bekliyordu. Parasini ona verdim.
"Borcun nekadardi?"
"15 Milyon"
"Al sama 24 Milyon. Paranin devamiyla naparsan yap ama artik lütfen benden uzak dur"
Lütfen agzimdan istemsizce caresiz cikmisti.
Basiyla onayladi.
"Affettim karini"
Arkami dönüp ciktim evden. Simdi Selinimin yanina huzurla yatabilirim. Tabi beni affederse. Evin önüne park ettigim arabamdan inip evin kapisini actim. Selin odamiza cikmamis koltukta uyuya kalmis. Beni mi bekledi yani?
Onu kucaklayip dikkatlice merdivenlerden ciktim. Odamizin kapisini acip onu yataga biraktim. Sonra yanina uzanip ona sokuldum. Onun o mest eden kokusunu icime cektim.
Ama simdi asıl düsünmem gereken seline yarin ne yalan söylicem?
Babamla konustuk diycem galiba. Konustuk agladik yalvardik yakardik diycem. Buna inanir selin.
Evet simdi güzel bir uyku cekerim...
Size bir sorum olacak. Sizce kücük bir misafir katilsin mi cekirdek aileye?