Vote & Comment please ❤
"Niall?" Λέω χαμηλόφωνα και κατεβάζω το βλέμμα μου προς τα κάτω.
"Όχι, όχι αυτο δεν πρόκειται να το κάνω από τώρα. Είτε έχεις προχωρήσει είτε όχι εγώ δεν πρόκειται να προχωρήσω τόσο πολύ." Απαντάει γρήγορα, ενώ αμέσως μετά νιώθω μια ανακούφιση.
"Και τι είναι αυτό το σοβαρό θέμα?"
"Να κοίτα οι γονείς μου ξέρουν για εμάς τους είπα την αλήθεια, δεν νομίζεις πως σιγά σιγά πρέπει να το πεις και στην μητέρα σου? Εννοώ με τον καιρό θα μας καταλάβει." Μου εξηγεί και ξέρω πως έχει δίκαιο.
Και ο λόγος?
¤ Πήγα μαζί του στην Ιρλανδία για δυο βδομάδες.
¤ Είμαι κάθε μέρα μαζί του και αυτό πολλές ώρες.
¤ Ίσως διάβασε κανένα περιοδικό και μας έχουν μέσα όταν μας έβγαλαν φωτογραφίες.
¤ Αλλά και πότε δεν ξέρω αν έρθει και μαρτυρήσει τίποτα ο Harry.
"Κοίτα Niall ξέρω ότι πρέπει να της το πω. Απλά φοβάμαι και δεν ξέρω πως θα αντιδράσει, γιατί είσαι έξι χρόνια μεγαλύτερος και." Με διακόπτει ενώνοντας τα χείλη του με τα δικά μου αφού φτάσουμε έξω από την πόρτα.
"Μπορώ να το πω εγώ αν θες, το πολύ να με διώξει από το σπίτι και να σε απαγορεύσει να με βλέπεις, αλλά πίστεψε με δεν θα κάνει τίποτα από όλα αυτά που σκεφτόμαστε γιατί με συμπαθεί πάρα πολύ και σίγουρα αφού είσαι ευτυχισμένη μαζί μου, έτσι πιστεύω εγώ βασικά τότε θα το δεχτεί." Λέει γρηγορα χωρίς να πάρει ανάσα.
"Είπα κάτι λάθος?" Ρωτάει καθώς τον κοιτάω κάπως θυμωμένα.
"Ναι είπες." Του απαντώ.
"Τι είπα?" Ρωτάει περισσότερο στον εαυτό του και η εικόνα αυτή με κάνει να γελάσω.
"Αα που είπα ότι είσαι ευτυχισμένη μαζί μου και ότι έτσι πιστεύω εγώ?"
"Ναι ακριβώς αυτό."
"Συγνώμη." Απολογείται και ανασηκώνει του ώμους του ενώ ταυτόχρονα γελάει.
Καθόμαστε στον καναπέ και αλλάζουμε κανάλια, καθώς λέμε σε κάθε κανάλι "Όχι" και βάζουμε το επόμενο μιας και δεν έχει τίποτα που να μας αρέσει.
"Άσε αυτό." Λέει ο Niall καθώς δει έναν αγώνα του γκολφ και έτσι το κάνω. (Κλασικός Niall)
Βάζει το χέρι του στην μέση μου αγκαλιάζοντας με, ενώ εγώ ακουμπώ το κεφάλι μου στον ώμο του, παρακολουθώντας μαζί του τον αγώνα.
STAI LEGGENDO
The Teacher of my Sister! ~Niall Horan Greek~ {ENDED}
Fanfiction"Δεν γίνεται." "Αφού το θέλουμε και οι δυο." "Δεν γίνεται είσαι ο δάσκαλος της αδερφής μου." "Μα Madi." "Όχι." ⚠ Do not copy the story ⚠ Υ.Γ το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από @LovinYouSoHard