I en av Tokyos mørke gater står en liten jente å venter.
Hun kan ikke være mer en 10 år gammel. Man kan så vidt skimte blått hår under hetten hennes, mens ansiktet ligger i skyggen.
Bak henne kommer en mann ut fra skyggene.
Han har på seg en finlandshette, og han er kraftig og muskuløs. Han skal akkurat til å stikke en kniv inn i ryggen på den lille jenta,
men plutselig er hun borte.«Det er ikke fint å snike seg inn på andre», sier en søt liten stemme.
Mannen snur seg rundt, og ser etter stemmen. «Hvor er du?»mumler han.
Plutselig står hun rett foran han! «Hvordan gjorde du det?» spør mannen sint.
«Hva da?» spør jenta og ser uforstående på han. «Du vet hva jeg mener!» Sier han og spytter på bakken. Jenta snur ryggen til han, og begynner å se utover gatene. «Se så fint det er, ikke sant?»
«Slutt å tulle!» Roper mannen sint og skyter kniven ut der hvor jenta sto bare for ett sekund siden. «Dumme mann. Du lærer aldri» sier jenta oppgitt.
Mannen brøler, og løper mot jenta med hendene knyttet!
Han slår etter henne mens jenta unnviker alle slag, det er som om hun beveger seg fortere enn lyset. «Ahhh! Din lille drittunge!»nå er mannen sint, og finlandshetta er våt av svette. Han slår og slår men treffer aldri. Han snubler og faller på bakken, og spytter blod. Han reiser seg opp igjen, det ser ut som han skal eksplodere.
Jenta ler og danser omrking.Mannen tar opp en pistol fra jakka. «Hva sier du nå lille jente?» sier han med et selvsikkert smil om munnen. Han begynner å skyte på henne, og en av kulene sneier siden av midjen hennes. Det fosser blod ut av såret. Mannen smiler, men slutter umiddelbart. Såret hennes hadde allerede begynt å heles, man kunne snart ikke se at hun hadde blitt truffet unntatt på at kåpen var blitt litt revet opp
Hun fyker rundt og plutselig er hun på den andre siden av mannen.
Han ser forrvirret rundt etter pistolen som akkurat hadde vært i hånden hans.
«Ser du etter denne?» sier jenta mens hun holder pistolen opp i været. Hun ler, og kaster den fra seg.«Åh.. Jeg er sulten» sier jenta for å unnskylde seg når man hører magen hennes rumle.
«Nok lek.» hvisker jenta og ser opp. Ansiktet hennes kommer til syne.
Irisene hennes er helt røde og resten er svart. Hun smiler, og løper mot mannen.Et hjerteskjærende hyl brer seg utover Tokyo.
Jeg er ikke så proff til å lage historier men jeg prøver...
Håper noen synes den hørtes spennende ut
Hvis dere har noen tips til historien så bare kommenter ^-^
BINABASA MO ANG
The beast
FantasyDe sa at jeg var et monster, de sa at jeg var et udyr. De sa at jeg var et beist. De hadde rett.