Deal Pinetree Part 2

895 50 13
                                    

Va anunt de pe acum acest capitol o sa aiba si SMUT, LEMON whatever nu va place nu cititi... asta si nu paricep asa bine la Lemon asa ca o sa fie cam varza... si mare parte cred ca o sa fie scris in engleza ca suna mai bine in engleza blahh blaahhh.... HAIDA spor la citit bliubliuuuu!!!!

**********************************************************************************************************

Secundele treceau iar sarutul celor 2 era din ce in ce mai intens, Bill dorea sa exploreze mai atent fiecare particica a corpului lui Dipper, mana ce era pe talia Brunetului aluneca usor spre fese , giving them a hard squeeze, facandul pe Dipper sa scoata un geamat infundat fapt ce ii acorda lui Bill ocazia perfecta de a adaci sarutul si de al face si mai pasional decat era deja. Ambele maini ale lui Bill isi gasira linistite locul pe fese lui Dipper masandule ocazional primid ca raspuns cate un geamat de la baiat, lucru ce era precum o simfonie pentru urechile lui Bill. In timp ce Bill isi facea de cap, mainile lui Dipper isi gasesc locul asupra nasturilor hainei lui Bill desfacad usor nasturii si nlasand haina sa ii alunece de pe umeri. Bill ruse 2 secunde sarutul pentru a-si da haina jos, aruncando cat colo lipindusi din nou buzele de cele ale Brunetului. Dipper continua cu desfacutul nasturilor acum asupra camasii luii Bill. Dipper rupse din nou sarutul cat sa il poata admira pe Bill, sa ii poata admira abdomenul acela bine sculptat ca al unui zeu, desi Dipper stia ca nu e bine ce face, stia stia cine e de fapt Bill Cipher, dar gandurile lui o luasera cu totul razna vazandul pe dream demon in ipostaza in care era acum, aproape topless cu o usoara nuanta rozalie in obraji si un zambet sezual pe acel chip ravasitor de sexy.

B-Like what you see, PineTree?

Dipper se trezi din visat la auzul vocii demonului ri rosise si mai tare decat era deja...

D-N-Nu e ca si cum te plac sau ceva, doar miai cerut sa te distrez sin asta fac.... Nu asta ai vrut?

Demonului parca I se rupse un pic acea inima imaginara dar destul de reala, deoarece ce nu stia Dipper era faptul ca demonul chiar se indragostise nebuneste de Brunet desi nu ar fi vrut sa o arata nici in ruptul capului nega, isi nega mereu propriile sentimente punandule pe seama noului sau corp.

B-Offff vai Pinetree dar nu trebuie sa fii asa dur.....Si oricum nu cred ca e correct sa fiu singurul imbracat asa incedecent cred ca e si randul Tau!

Si cu o simpla pocnitura din degete Dipper ramasese in doar boxeri sai albi cu modele de triunghiuri galbene.... Dipper era mai rau decat o rosie la fata si fix cand ar fi vrut sa zica cv Bill io lua innainte:

B- O vai pinetree nu stiam ca esti asa atasat de mine...Sa porti cv cu semnul meu intr-o zona asa indecenta....

Iar Bill incepu sa isi treaca usor degetele pe lungimea membrului lui Dipper facandul pe acesta sa tremure, materialul boxerilor fiind deja prea stramt pentru el.

Dipper isi stranse tot controlul de sine ramas si spuse pe cel mai sensual ton de care putea da el dovada:

D-O ...Da.... Daca e bine pentru mine sa fiu asa ,,Indecent" inseamna ca si pentru tine va fi la fel de ok...si se apropie usor de urechea lui Bill facandul pe acesta sa ii simta respiratia fierbinte...... Mister Cipher!

Cine ar fi crezut ca Dipper baiatul  care era obsedat doar de mistere putea sa il faca pe marele Bill Cipher sa aibe un boner doar cu cateva cuvinte soptite pe tonul potrivit....

Dipper se ridica de pe Bill, iar spre surprinderea acestuia se aseza in genunchi intre picioarele acestuia admirand privelistea. Bill era deja fara cuvinte asa ca a asternut doar un ranjet peste acele buze sublime asteapta urmatoarea miscare a Brunetului. Dipper desi era constient de ce face nu se putea opri, ca si cum Bill ar fi pus o vraja pe el dar baiatul stia ca Bill nu a facut asa cv asa ca actiunile lui erau inca un mister si pentru persoana lui. Baiatul a inceput sa il tachineze pentru inceput pe demon masandui membrul prin pantaloni primind un oftat scurt, in sinea lui Dipper se facu ca nu auzi reactia demonului asa ca trecu mai departe dorind ca Bill sa ii geama numele...Ii desfacu nasturele de la pantaloni, desfacand extreme de lent fermoarul dorind ca Bill sa cerseasca eliberarea....Dar Bill desi era foarte infierbantat nu dorea sa ii dea satisfactie baiatului asa ca se tinea tare nelasand nici o urma de slabiciune la vedere. Bill privea de sus fiecare miscare a  brunetului, Dipper stiind ca ceea ce urma el sa vada il va face sa fie si mai infierbantat ca innainte. Dipper il elibera pe Bill din stransoarea pantalonilor dar boxeri negri cu pini albastri stateau intre el si eliberarea finala. Dipper stia ce avea de facut asa ca incepu pas cu pas... He began to lick the whole length up  an down through the thin material of Bill's boxers  making him shiver a little. Then with his teeth he grab his boxers edge and he pulls them down. Fata lui Bill era deja rosie fiind socat de reactia lui Dipper, chiar nu se astepta ca Brunetul sa poata fi asa sensual. Then Dipper grab Bill's member with one hand and starts to play with the tip licking it and sucking it, teasing Bill. At this point Bill was already near the limit of his control, desperate for realease, desperate for Dipper's body. To bite his sweet milky skin, to thrust hard into Dipper cute little ass, to hear his cute gasps and to moan louder Bill's name. When Dipper see Bill's eyes full of lust he decide to tease just enough, licking the entire member from the tip to the base and back, seeing pre-cum dripping from the tip. That was enough he thought Dipper so without warning he slid the entire thing in his mouth, sucking and licking it at the same time, making Bill to escape a few groans of pleasure. Hearing Bill  groans  turned on Dipper feeling his own member throb in his boxers, so while sucking Bill, he starts rubbing his member throu his boxers, feeling his climaxe close, same for Bill. Dar Bill fiind bine cunoscutul demon sadomasochist il opri d pe Dipper din propria acctiune chiar daca si mult dorita sa eliberare era aproape. He wants Dipper , he wants to be inside him. Dipper was really upset because Bill just stopped him from the sweet realease.

Bill se apleca spre Dipper apucandul de brate si asezandul peste el scapand si de boxeri lui Dipper in acest process. Bill se apropie incet de urchea lui Dipper spunand pe un ton asa de sensual ca Dipper era cat pe ce sa se elibereze :

B- I know something that it will feel much better than your own hand.... And with a low tone he said... I want to be inside you!  then he bites his earlobe. Dipper could only let his mouth escape a little moan at this action. Bill a pocnit din degete si o sticluta de lublefiant (cu aphrodisiac, Dipper nu stia) aparu in una din mainile lui Bill. Mintea lui Dipper era deja usor blurata din cauza placerii ca il inconjura fara ca macar demonul sa il atinga inca. Bill pour the contents of the bottle in his hand and slowly tease Dipper entrance slidingone finger into his entrance teasing him again moving the finger in and out. Dipper started to groan, thing that makes Bill to move on adding another finger, and another one stretching Dipper entrance. When Bill thinks that Dipper was ready he lifted his face up to look him in the eyes.

B-Are you sure you want to go till the end with this Pinetree?

Dipper ramasese putin surprins de intrebarea lui Bill, de faptul ca demonul parea sa arate o urma de compasiune pentru cineva, asa ca Dipper lasanduse in voia sorti spuse :

D- Bill...Daca am ajuns pana aici nu dau inapoi! Deci DA!

Bill ramase si el uimite de reactia lui Dipper dar doar pt cateva secunde, se pozitiona la intarea lui Dipper, acesta simtind caldura emenata de contactul gentil cu membrul lui Bill dar acesta nu facuse nimic inca parca astepta ceva....Dipper isi deschise ochii privind fata lui Bill surprins sa gaseasca un zambet cald si plin de compasiune, ochii lui aratand Dragoste?

Bill il apuca pe Dipper de talie si pune :

B- I love you Pinetree! and with a final kiss Bill entered Dipper slowly letting him adjust to his size.

At first Dipper was shocked from Bill's words and the pain that slowly started to transform into sweet pleasure. The pleasure took control over Dipper's body, making Dipper forget everything, the only thing that Dipper could process was Bill...How Bill could make him feel so good.

Dipper coudn't take it anymore so he wispered in Bill's ear through soft moans....

D-Haaaa...Move now, otherwise...aahaaaah....you will be the one FUCKED NEXT TIME!

This words make Bill blush, and he started to move slowly teasing Dipper....how he loved to tease him. Dipper started to move up and down feeling Bill's member deep inside him but not deep enough, Dipper soft moans converted into louder moans until Dipper screamed :

D-Aaaaaahhhhh....Fuck Bill...Move faster...Fuck me harder!!!

B-As you wish my cute little Pinetree!

And with these words Bill started to fuck him senseless...making Dipper to moan louder in  pleasure.

Dipper moans filled the bar room, driving Bill crazy then already was...Bill fucked Dipper until he hit that sweet spot that make Dipper cry in pure ecstasy.

D-AAAHHHH..B-BILL...HAAAAAA...THERE...GO THERE AGAIN!

And Bill started to hit that spot again and again bringing Dipper close to his climaxe, Bill being close to his own release.

D- B-Bil...I-I'm ahhhh cum-ming!!

B-M-Me ahhhh Me too Pinetree! Fuck you feel too good!

And with a last thrust they both scream in unison their name :

D-BILL!!

B-DIPPER!!!

Dipper cum on his and Bill lower stomac, while Bill filled his Pinetree ass. Amandoi au incercat sa isi potoleasca respiratia, dar Bill a fost primul sa vorbeasca :

B-You are too sexy for your own good!

Dipper inca incerca sa isi regleze respiratia si daca nu ar fi fost asa obosit iar fi raspuns el. Bill pocni din nou din degete , teleportandu-se pe el si Dipper intr-un dormitor mare si luxos in care nuantele de auriu si negru dominau. Bill il aseza gentil pe Dipper sub asternuturile aurii si matasoase, asezanduse si el langa al sau Pinetree, strangandul la pieptul sau ca pe cel mai pretios obiect din lume.

B-Pinetree...?

D-Hmmm?

B-I Love You Dipper!  and he kissed gentle before he can say something.




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Night Club (BillDip)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum