"Ciekawe ile trwa upadek z okna z popcornem w ręku?"

2.1K 187 33
                                    

-Gaara,mam do ciebie zasadnicze pytanie!-warknęłaś zdenerwowana,stojąc w salonie w samym ręczniku.
-Co chcesz?-odpowiedział twój współlokator wchodząc do pokoju.
Zjechał Cię bezczelnie spojrzeniem od stóp do końca głowy i delikatnie się zaczerwienił zauważając brak normalnego stroju.
-Podoba Ci się to co widzisz?-syknęłaś zirytowana-Bo to podchodzi pod to zasadnicze pytanie!
-Dlaczego stoisz tu w samym ręczniku?-zapytał znudzonym głosem.
-I tu jest pies pogrzebany!Bo jakimś śmiesznym trafem drzwi zamknięte na klucz otwierają się za każdym razem,kiedy się myje!-podniosłaś głos coraz mocniej zaciskając dłoń na krańcu materiału.
-Magia?-zakpił.
Pokręciłaś głową i wściekle skierowałaś się do łazienki poszukać jakiś wskazówek co do "zagadkowej" sprawy. Nagle przed tobą pojawiła się piaskowa dłoń i odepchnęła cię stronę Gaary,on przycisnął Cię do ściany i uniemożliwił ci ucieczkę kładąc ręce po bokach twojej głowy.
-Jeśli uważasz,że ja otwieram te drzwi to się mylisz!I nie zapominaj,że jestem mężczyzną- warknął i chwycił rąbek ręcznika-A to!Jest prowokujace...
Przerwał mu głośny trzask i przeklnięcie:
-Kuuuurwaaa!Mój popcorn!
Gaara gwałtownie obrócił się w stronę okna,gdzie Kakashi rozpaczliwie próbował pozbierać resztki prażonej kukurydzy z dywanu,trzymając się jedną ręką parapetu.
-CO.TY.TU.ROBISZ?!-wykrzyknęłaś odsuwając się od Gaary.
-Wiszę!Nie widać?!-odparł.
Wciągnęłaś go do pokoju i trzepnęłaś z otwartej dłoni w czoło.
-Podglądałeś nas?!Po co Ci popcorn?!-zgromiłaś go wzrokiem.
-Bo to było takie ciekawe! Dlaczego jej nie powiesz Gaara?[Twoje imię] skąd wzięłaś taki zajebisty ręcznik?!-zaczął piszczeć jak mała dziewczynka.
-Z Ikei!Nie odpowiedziałeś na moje pytanie!-warknęłaś.
-Kolega wychodzi-Gaara zepchnął Kakashiego z okna,a ten poleciał jak bomba atomowa na Hiroshimę,w dół-Go back to the China bich!(Ari pamiętasz?XD dop.aut.)
-Ciekawe ile trwa upadek z okna z popcornem w ręku?-wyszeptałaś nie bardzo świadoma z tego co się właśnie stało.
Twój współlokator powoli odginał palce,aż doliczył się 4 sekund i głośnego huku.
-Napraw te drzwi- powiedziałaś i zniknęłaś w swoim pokoju.
(Time Skip)
Humor miałaś fatalny.Wybiegłaś z mieszkania desperacko potrzebując samotności.Dzisiejsze wydarzenia wywołały w tobie za dużo wspomnień. Czarne ubrania powodowały,że w ciemności nocy nie było Cię prawie widać.Wdrapałaś się na samą górę pomników Hokage i położyłaś się na zimnej skale.Gwiazdy migotały szczęśliwie,a ty myślami wróciłaś do swojej rodzinnej wioski...
Gaara's pov
Naprawdę jeśli [Twoje imię] chce zniknąć to znika.I nie ma mocnych.Może ją wtedy przestraszyłem? Nie wyglądała jakby się bała...BYŁA PRZERAŻONA!Co ja zrobiłem?!Pierwszy raz takie emocje mnie dręczyły. Wyciągnąłem sake z szafki i zacząłem pić po kieliszku.
Reader's pov
Wlekłaś się powoli do mieszkania trzęsąc się z zimna i przeklinając się w duchu,że nie wzięłaś kurtki.Włorzyłaś klucz do zamka i weszłaś do pokoju.Po podłodze walały się ubrania,a szafka na buty poćwiartowana leżała pomiędzy nimi.Skierowałaś się głębiej,gdzie w kuchni,w kącie siedział Gaara i przyciągał kolana do siebie.Po policzkach płynęła mu przeźroczysta ciecz.
-Co się stało?-wyszeptałaś.
-[Twoje imię]...Zatańcz ze mną-wstał i silnym ruchem wypchnął Cię do salonu.
Nie zdarzyłaś zaprotestować bo już znajdowałaś się w ramionach mężczyzny.Tańczył doskonale...
-"I thought I saw the devil, this morning
Looking in the mirror, drop of rum on my tongue
With the warning to help me see myself clearer
I never meant to start a fire,
I never meant to make you bleed,
I'll be a better man today-zaczął śpiewać aksamitnym głosem,bez zająknięcia.
Spojrzałaś na niego bo nagle przerwał.
-Zaśpiewaj mi jeszcze-mruknęłaś.
Mocniej objął twoją talię i kontynuował:
-I'll be good, I'll be good
And I'll love the world, like I should
Yeah, I'll be good, I'll be good
For all of the times that I never could.

My past has tasted bitter for years now,
So I will deny and face crazes just weakness
Or so I've been told.
I've been cold, I've been merciless
But the blood on my hands scares me to death
Maybe I'm waking up today

I'll be good ,I'll be good
And I'll love the world, like I should
I'll be good, I'll be good
I'll be good, I'll be good
For all of the light that I've shout out
For all of the innocent things that I've doubt
For all of the bruises that I've caused in the tears
For all of the things that I've done all these years
Yeah, for all the sparks that I've stomped out
For all of the perfect things that I've doubt

I'll be good, I'll be good
And I'll love the world, like I should
Yeah, I'll be good, I'll be good
For all of the times I never could.

Oooh oh oh
Oooh oh oh
For all of the times I never could*-zakończył,a ty przytuliłaś się bardziej do jego klatki piersiowej.
-Pięknie śpiewasz...-wyszeptałaś mu do ucha-Ale i tak musisz to posprzątać.
Zachichotałaś i niezauważalnie złożylaś pieczęcie,by tuż po chwili zmienić się w mgłę.
-Mistrzyni dobrego wyjścia!-uslyszałaś głos Gaary,kiedy byłaś już w pokoju.

Cześć ludzie!
*I'll be good Jaymes Young
Piosenka jest powyżej!
No rozdział jest jak malowany!Przepraszam xzonaKakashiegox za poturbowanie Kakasza XD Rozdziały będą rzadsze bo muszę się uczyć ;-;

Zacząć czuć|Gaara-Reader Pl|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz