Deel 1

925 26 3
                                    


Het was vandaag zaterdag wat betekent dat ze vandaag weer een heerlijk ontbijt hebben. In haar slaap broekje en topje loopt ze slaperig door de lange gangen van het huis, nou ja huis grote villa. " haar ouder" zijn beroemde acteurs ze doen klussen over de hele wereld en verdiende altijd veel geld  vandaar dat ze zo groot wonen. ze ruik de lekkere lucht van pannenkoeken al de gang vullen. Eva hoor Tim en tyra ook al hun kamers uit komen. 'Morge' glimlach ze naar hun. ' goeie morge Eva'  vliegen ze om haar nek. met zijn drieën lopen ze naar beneden en Eva zie Floris al op de bank tv kijken. Zijn mooie blonde haar zit warrig en hij zit daar enkel in zijn slaapshirt en boxer. Als hun ouders nu thuis hadden geweest waren ze zeker boos geworden. Ze mogen in de ochtend enkel in gewone kleren naar beneden. Maar ze waren er toch niet zoals vaak dus boeien. De nanny Miranda Eva walg alleen al bij die naam. Zij was er ook niet zaterdag waren we 1 dag van haar verlost. Ze krijgen geen andere nanny omdat de rest van de nanny's Tim en tyra niet aan konden en zijn weg gegaan. ' morgen' loopt Eva langs Floris naar de keuken. ' he he jullie zijn er eindelijk' glimlacht Floris die al heel de tijd de lekkere geuren uit de keuken moest ruiken. Ze lopen naar de keuken en begroeten De butler. Ze plaats aan de grote tafel en Sander ( de butler) zet het eten op tafel. En hun beginnen met ze alle te eten. Hun ouders hadden hun geleerd dat ze altijd netjes met ons mes en vork moeten eten ook de pannenkoeken. Maar op zo'n moment dat ze er niet waren deden ze alles wat eigenlijk niet mocht. Tim en tyra waren dan wel de ergste die aten op zo' n moment echt als beesten waardoor Eva en Floris altijd dubbel lagen van het lachen als Sander ze beveelde netjes te eten wat nooit echt lukte. Als hun ouders er waren zijn het schatjes maar als ze er niet zijn zijn het net beesten.

Dit was het eerste deel van mijn nieuwe verhaal ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden laat even een reactie achter 😘

Onmogelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu