Deel 43

400 23 0
                                    

Vragend kijkt haar moeder haar aan. 'Nou van wie is het welke jonge krijgt problemen'. Eva kijkt naar haar handen Floris komt de kamer in lopen en gaat naast Eva zitten. 'Floris ik ben met Eva aan het praten kan je gaan' was het meer een opdracht dan een vraag. 'Het is van mij' zegt hij uiteindelijk. 'Wat' valt haar mond bijna open 'ben jij gek' spuwen haar ogen bijna vuur. Beschermend legt hij zijn arm om Eva  heen. Ookal had ze het tegen Floris. 'Als de pers dit te weten komt zijn we de lul. Ik zie de koppen al in de kranten staan. Kinderen van de beroemdste Sterre hebben een relatie en krijgen een kind. Je vader en ik gaan hier zo veel problemen mee krijgen. Ik wil dat jullie gaan' kwam er boos uit.  'Het betekend dus dat je meer geeft om wat de pers denkt dan om je eigen kinderen. Fijn wat voor moeder ben je dan maar we gaan al hoor geen probleem' schreeuwt Floris terug waarna hij mij helpt met opstaan. Hij had gelijk al je zo er over denkt alleen omdat de pers hier achter aan gaat dan spoor je niet. Zonder verder nog iets tegen haar te zeggen lopen we naar boven we hadden de koffer al klaar gezet we wisten toch al dat dit zou gebeuren.

'Waar gaan jullie heen' kijken Tim en Tyra ons vragend aan als we in de gang staan. 'Wij gaan weg maar jullie mogen altijd langs komen en je mag altijd bellen' haalt Eva haar ha door het haar van Tim waarna ze hem een kusje geeft om daarna Tyra er ook een te geven. Eva ging die twee wel missen hoor elke keer als je je minder voelde vrolijkte ze je op. 'Kom' legt hij zijn hand op mijn onderrug. Het ging allemaal zo snel dat ik zelf niet eens kon beseffen dat ik hier dadelijk niet meer zou wonen.

Onmogelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu