De deur gaat open en ze zitten met ze allen verstopt. De eerste pijltjes werden al geschoten en kwaad draait draait Miranda 'tim Tyra hierkomen nu' ging ze er van uit dat het dit keer alleen de tweeling was. Zoals we hadden afgesproken bleven ze gewoon zitten waar ze zijn. Boos zet ze een paar stappen naar voor. Het is een zwarte schim beweegt zich achter de grote vaas in de hal. Zo grijp ze haar kans om diegene direct bij zijn haren te pakken terwijl de pijltjes haar nog steeds raken van de andere kanten. 'Floris' kijkt ze hem eerst verbaast aan ze had een van de tweeling verwacht en niet hem. Maar haar verbaasde gezicht veranderd al snel in een boze blik. 'Mee komen nu' trekt ze hem aan zijn haren omhoog. 'Doe normaal mens'. 'Dat wil ik al helemaal niet horen'. 'Laat hem los' springt Tim voor Miranda met zijn pistool in zijn. Hand op haar gericht. 'Denk je nou echt dat ik daar bang voor ben'. na snel een blijk gewisseld te hebben met Eva en Tyra haalt hij zijn schouders op. Snel schiet hij waardoor Miranda Floris los laat om hem te pakken maar doordat Tyra al achter haar zit om in haar knieholtes te drukken waardoor ze valt. Snel pakt Eva het touw dat ze klaar hadden gelegd. Om deze samen met de tweeling en Floris om haar heen te wikkelen zodat ze geen kant meer op kan. 'Gaat het' kijk ik Floris vragend aan die met zijn hand door zijn haar gaat. Hij knikt zachtjes waarna Floris en ik allebei een arm pakken en haar mee nemen naar de woonkamer met de tweeling er blij achter aan ze zetten haar in een van de zwaarste stoelen van hun huis. Snel binden ze nog een touw om haar heen die haar met de stoel verbind. Blij geven ze elkaar een highfive terwijl Miranda alleen maar zit te schreeuwen.
JE LEEST
Onmogelijke liefde
LosoweEva is op haar 11e geadopteerd door een rijke familie (ze is in net verhaal 17). De familie Wolfs ze hebben een enorm huis . Ze hebben ook nog drie andere kinderen Floris (18) Tim (10) Tyra (10). Ze kunnen het goed met elkaar vinden maar omdat hun...