Boos word de deur open geslagen en tim en tyra proberen allebei hun lach in te houden terwijl ze achter hun bureau zitten. harde voetstappen komen dichter bij het draad waarna haar voeten blijven haken achter het doorzichtige draad. Miranda komt met een harde klap op de grond waarna tim en tyra lachend op staan en elkaar een high five geven. Verschikt kijken eva en floris die samen voor de tv in de woonkamer op de bank zitten omhoog. Ze kijken elkaar aan waarna ze vlug op staan en naar boven lopen. Waar ze een dubbel geklapte tim en tyra van het lachen op de grond liggen. Het lachen vergaat hun allen als Miranda de kamer uitglopen komt. Haar hand voor haar bloed neus houdend. Eva en Floris kijken elkaar aan beide denken ze het zelfde of iniedergeval proberen ze hetzelfde. Niet lachen wat in deze situatie moeilijk zou gaan. Maar weg gaan kunnen niet ze moeten er zijn voor hun broertje en zusje. 'Zijn jullie helemaal gek geworden, ik had wel dood kunnen zij' kon ze het weer niet laten te overdrijven. Maar van de harde stem schrikken tim en tyra zich rot. 'Genoeg jullie hebben vanochtend geen ontbijt' spuwen haar ogen vuur. 'Dat kunt u niet maken' neemt eva het voor de tweeling op. 'Ontbijt is de belangrijkst maaltijd van de dag het overslaan is niet gezond' probeert floris grappig te zijn door een dood serieuze stem op te zetten wat niet echt op het beste moment is. 'Genoeg jullie twee' wijst ze naar floris en eva 'naar beneden ontbijten ik kom zo' zegt ze streng. Waarna eva en floris een blik wisselen beide toevallig precies op hetzelfde moment hun schouders ophalen en naar benden lopen. Waar ze hun lach niet meer in kunnen houden. 'Zo jij denk doe ook een keer intelligent' grijnst eva. 'Maar ik ben ook heel intelligent' knikt hij waarna ze samen de trap af lopen. Een korte grinnik kan eva niet onderdrukken. 'He doen niet zo gemeen' krijgt eva gelijk van floris een por in haar zij.
JE LEEST
Onmogelijke liefde
RandomEva is op haar 11e geadopteerd door een rijke familie (ze is in net verhaal 17). De familie Wolfs ze hebben een enorm huis . Ze hebben ook nog drie andere kinderen Floris (18) Tim (10) Tyra (10). Ze kunnen het goed met elkaar vinden maar omdat hun...