Deel 7

495 18 1
                                    


hij zucht diep als hij de bel hoort daar zal je Vera hebben. De voordeur maak ik open waarna een blije Vera in zijn armen springt. 'Hey schat ik heb je gemist' fluistert ze in zijn oor. 'Ik jou ook' weet hij na enige moeite over zijn lippen te krijgen. 'Zullen we een film gaan kijken' kijkt hij Vera vragend aan. 'We kunnen ook naar boven gaan, jou kamer waar we helemaal alleen zijn'. laat ze haar hand over zijn borst glijden en ze stopt bij de riem van zijn broek waar hij de rillingen van krijg, geen fijne rillingen trouwens. 'Nee film is prima' schud hij zijn hoofd waardoor hij een dodelijk blik van Vera toegeworpen krijg. floris vult twee glazen met cola en ze lopen samen naar de soort bioscoop die ze in huis hebben. 'Welke film wil je zien' kijkt hij haar vragend aan hopend dat ze niet zo'n zoetsappige vrouwen film wilde zien. Maar al snel werd hij teleurgesteld. 'We kunnen nog steeds naar boven gaan' komt ze bij hem op schoot zitten. 'Nee we gaan film kijken' zucht hij. 'OKe oke laat maar' drukt ze de film aan waarna ze dicht tegen hem aan kroop. Hij moest er maar aan geloven. Hij let gewoon niet op de film zoals hij altijd deed als ze samen een film kijken. Met Eva kon hij tenminste leuke films kijken ze houden van dezelfde soort film dat is altijd zo fijn. ze hoeven dan ook nooit lang na te denken wat ze wil zien. Meestal een of andere actie film. ' flo' voelt hij Vera's hand op zijn wang. 'Hmm wat' zeg hij afwezig. 'Ik heb je gemist' begint ze aan de bovenste knoopjes van zijn blouse. Hij duwt haar handen weg en doet de knoopjes weer dicht. 'Weetje ik kom wel weer terug als je wat vrolijker bent' staat ze op om boos weg te lopen. Terwijl hij er geen probleem mee had dat ze nu weg was en hem met een glimlach achter latend.

Onmogelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu